Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!! Temat odkręcających się pomp oleju w V8-kach już gdzieś się pewnie przewijał na forum ale myśle że warto go odświeżyć. Mam E32 4.0 V8 z 93r kupione pare miechów temu. Właśnie kończę prace związane z przywracaniem autku dawnego blasku wpakowałem w nie kupe kasy (sam już nie wiem ile ale chyba więcej niż za nią dałem :D ). Niedawno spotkałem się na allegro z E32 V8 w którym padł motor przez odkręconą pompę oleju. Wczoraj w nocy nie dawała mi spać myśl, że może mi to się też przydażyć. Dzisiaj odstawiłem auto do zaprzyjaźnionego warsztatu w Pile, którego właściciele też jeżdżą V8-kami jedna to 7 (E38) druga 5. Kazałem zwalić miskę i sprawdzić pompę........................okazało się po zdjęciu miski że leżały w niej 2 śruby!!!!!!! Odkręciły się nie te mocujące pompę w bloku (te trzymały dobrze), ale te które łączą dwie połowy pompy. Z pozostałych jedna też była luźna. Niemuszę chyba mówić że miałem niezłego farta.................... :D Właściciele warsztatu też byli w szoku i jutro wjeżdżają swoimi autami na kanał sprawdzić pompy u siebie. Wiem że ta przypadłość jest częsta w 3.0 V8 i 4.0 V8 więc koledzy warto sprawdzić swoje autka no i przy okazji zmienić olej naprawdę to max godz roboty. POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano
spoko :P u mnie 1 w misce sruba na magnesie 2 pozostale na 1.2 gwintu zaraz po srowadzeniu z Niemcowni mechanik zrzucil mi mise ponoc mozna juz kupic sruby ktore sie nie odkrecaja . Mi wkrecili na ,, lepidlo" :)

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
ja właśnie przymierzam się do wymiany oleju a przy okazji sprawdzenia tej pompy, olej kupiony uszczelka pod miskę też, ale co myślicie o posmarowaniu gwintów klejem do gwintów????????????z reszta już go kupiłem
lokaty
Opublikowano
ja mam wlasnie dokrecone na niebieski Loctite do gwintow

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolega w E38 M62B44, też nie bardzo chciał wierzyć, ale ponieważ leciał mu olej z pod uszczelki miski, to postanowił ją zrzucić, no i .... dwie śruby w misce i trzecia lekko wykręcona, także panowie nie ma żartów.
BMW - Like No Other
Opublikowano
dwie śruby w misce i trzecia lekko wykręcona, także panowie nie ma żartów.

Nie ma, bo problem dotyczy każdego silnika M60, niektórych M62/przed 1998/ i niektórych M73/też przed 98/, bo dopiero od 98 zastosowali lepsze śruby. Jeżeli u kogoś są dokręcone, to znaczy to tylko tyle, że poprzedni właściciel już sprawę załatwił i wkleił śruby na klej /np.Loctite/

Opublikowano
problem dotyczy każdego silnika M60, niektórych M62/przed 1998/ i niektórych M73/też przed 98/, bo dopiero od 98 zastosowali lepsze śruby

Moim zdaniem bmw powinno wezwać wszystkie nasze E32 M60 do serwisu i usunąć tę wadę konstrukcyjną :D

A tak na poważnie śmieszna sprawa że poprawiamy błąd inżynierów z bawarii................zdolne z nas bestie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.