Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
który masz rok produkcji samochodu orkwisz?

 

Kolego tak jak pisałem ja mam 1999r. ale lampy założyłem oryginalne poliftowe xenony z ringami, z którego dokładnie rocznika pochodzą - nie wiem.

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Opublikowano
jezeli regulatory sa sprawne to promien swiatla po zapaleniu powinne isc w gore, czujniki przy wahaczach do samoregulacji jest latwo sprawdzic, wystarczy wypiac dzwignienke laczaca wahacz z czujnikiem i lekko poruszac w gore i w dol, jezeli swiatla reaguja to znaczy ze czujnik jest sprawny
GDYBY PAN BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezeli regulatory sa sprawne to promien swiatla po zapaleniu powinne isc w gore, czujniki przy wahaczach do samoregulacji jest latwo sprawdzic, wystarczy wypiac dzwignienke laczaca wahacz z czujnikiem i lekko poruszac w gore i w dol, jezeli swiatla reaguja to znaczy ze czujnik jest sprawny

dobry test :cool2: nie ma to jak forum

Opublikowano

sprawdziłem, mogę delikatnie ruszać góra-dół zarówno w lewej lampie jak i w prawej

 

Poza tym soczewki wyglądają na mocno brudne, zrobię fotkę i pokażę

 

Cały czas kombinuję jak zrobić te bixenony, bo jak już rozbiorę lampy to chciałbym to zrobić za jednym razem.

Te plastikowe szare regulatory z allegro pasują do tych soczewek bixenonowych od Audi?

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

  • 5 lat później...
Opublikowano
Witam. Podepne się co prawda u mnie chodzi o e46 ale to bmw :D zauważyłem że światła mi słabo świecą. Czy to może być spowodowane akumulatorem w fatalnym stanie? Aku po dwóch dniach stania już ma z 8v ale tak z dnia na dzień jest w stanie odpalić auto. Silnik 323Ci a aku jest jakiś chiński w dodatku chyba tylko 52Ah max. Zastanawia mnie czemu na odpalonym silniku też gorzej świecą i prąd jest ok 10v na kostce od zarowki, ale gdy naładuje aku i nie będę odpinał prostownika to prąd na kostce jest ok 12-13v i wtedy ładnie świecą. Czy zły aku na odpalonym silniku albo nie wiem regulator napiecia, alternator ale bez podlaczonego prostownika może powodować słaby prąd na światłach? Dodam że w jeździe po mieście albo na dłuższym postoju potrafi wypaść zapłon na którymś cylindrze.
Opublikowano
A wcześniej wszystko było dobrze?? Żadnych problemów na tym samym aku?? Jeśli tak to prędzej wina ładowania, ewentualnie coś pożera Ci prąd chociaż nie można wykluczyć tego, że chińczyk kończy żywota i zaczyna psocić. Zmierz ile masz voltów na odpalonym silniku, to wyjaśni sprawę ładowania. Pobór prądu tak samo, możesz sprawdzić sam, czy auto przechodzi w tryb uśpienia. Kondycję akumulatora to już sprawdzą, Ci w jakimś lepszym warsztacie lub sklepie gdzie sprzedają aku - powinni mieć przyrząd do tego
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.