Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z tego co się oriętuję BI to krótkie i długie na ksenonie, ja mam jedynie krótkie, długie zwykła żarówka... Mylę się? I do tej pory wydawało mi się że jedynie BI mogą być Dymanic a zwykły ksenon nie miał takiej opcji, pytam sie gdyż mam uwalony moduł i chce sie upewnić, bo nie wiem jakiego szukać....
  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z tego co się oriętuję BI to krótkie i długie na ksenonie, ja mam jedynie krótkie, długie zwykła żarówka... Mylę się? I do tej pory wydawało mi się że jedynie BI mogą być Dymanic a zwykły ksenon nie miał takiej opcji, pytam sie gdyż mam uwalony moduł i chce sie upewnić, bo nie wiem jakiego szukać....

 

ogólnie jest tak:

 

1. XENON to mijania + długie halogen

 

2. BI- XENON to mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie.

 

powtórzę się..

W e60 był tylko BI XENON z podziałem na dynamic(skrętne) i zwykłe(nieskrętne)

Opublikowano

 

ogólnie jest tak:

 

1. XENON to mijania + długie halogen

 

2. BI- XENON to mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie.

 

powtórzę się..

W e60 był tylko BI XENON z podziałem na dynamic(skrętne) i zwykłe(nieskrętne)

 

Potwierdzam,ale nie do końca;

modele przed liftem: bixenon - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

bixenon dynamic - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

 

modele po lifcie(LCI) : bixenon - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

bixenon dynamic - mijania + długie na xenonie + dodatkowo doświetlanie nie zakrętów przy małej prędkości i/lub włączonym kierunkowskazie (dodatkowa żarówka - H3)

Opublikowano

 

ogólnie jest tak:

 

1. XENON to mijania + długie halogen

 

2. BI- XENON to mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie.

 

powtórzę się..

W e60 był tylko BI XENON z podziałem na dynamic(skrętne) i zwykłe(nieskrętne)

 

Potwierdzam,ale nie do końca;

modele przed liftem: bixenon - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

bixenon dynamic - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

 

modele po lifcie(LCI) : bixenon - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

bixenon dynamic - mijania + długie na xenonie + dodatkowo doświetlanie nie zakrętów przy małej prędkości i/lub włączonym kierunkowskazie (dodatkowa żarówka - H3)

 

Jeromer...

 

a w przypadku LCI nie jest tak że długie są tylko i wyłącznie na soczewce?

 

bynajmniej ja tak mam u siebie.. i jak pytalem goscia ktory mi to wszystko kodował itd, to powiedział że niezależnie czy to skrętne czy nie, długie są tylko z soczewki. Halogen się nie dołącza.. :?: :?: :?:

 

 

może wypowie się jakiś użytkownik prawdziwego LCI jak to jest, bo nie wiem czy tak jest na prawdę, czy źle mi kolo zakodował...

Opublikowano
A nie jest tak, że halogen służy tylko do mrugania ( przynajmniej u mnie tak jest - xenon dynamic e90 przed LCI, bixenon - mijania i długie na jednej soczewce)
Opublikowano
A nie jest tak, że halogen służy tylko do mrugania ( przynajmniej u mnie tak jest - xenon dynamic e90 przed LCI, bixenon - mijania i długie na jednej soczewce)

 

halogen służy do mrugania, ale w przedlifcie (przy pociągnieciu manetki świateł DO SIEBIE) przy włączaniu długich (OD SIEBIE) świeci odsłonięta soczewka + halogen

 

W LCI przy mruganiu odsłania się tylko przesłona w xenonie i jest BIX.

Opublikowano
w zwykłym xenonie lci wewnętrzne soczewki do niczego nie służą poza tym, że pełnią rolę świateł dziennych (mocniejsza żarówka w ringu, która przygasa po włączeniu świateł mijania). W dynamic doświetlają jeszcze zakręty. Długie i mijania (jak i mrygnięcia) są w lci tylko na jednej soczewce tej zewnętrznej sterowane otwieraniem i zamykaniem dodatkowej przysłony).
e61 530D 2007 Touring
Opublikowano
w zwykłym xenonie lci wewnętrzne soczewki do niczego nie służą poza tym, że pełnią rolę świateł dziennych (mocniejsza żarówka w ringu, która przygasa po włączeniu świateł mijania). W dynamic doświetlają jeszcze zakręty. Długie i mijania (jak i mrygnięcia) są w lci tylko na jednej soczewce tej zewnętrznej sterowane otwieraniem i zamykaniem dodatkowej przysłony).

 

No to by się zgadzało :wink: :wink:

Opublikowano

Mam czasami takie wrażenie,że światła długie świecą za wysoko , normalne okay .

Czy jest możliwość regulacji jedynie długich świateł ?

Drugie pytanko , to jak włączyć wewnętrzne światła ksenonowe,bo jeszcze nie zauważyłem żeby się świeciły ( świecą zewnętrzne ksenony a wewnętrze nie , tylko ich ringi ) ?

Model po lifcie .

Opublikowano
w zwykłym xenonie lci wewnętrzne soczewki do niczego nie służą poza tym, że pełnią rolę świateł dziennych (mocniejsza żarówka w ringu, która przygasa po włączeniu świateł mijania). W dynamic doświetlają jeszcze zakręty. Długie i mijania (jak i mrygnięcia) są w lci tylko na jednej soczewce tej zewnętrznej sterowane otwieraniem i zamykaniem dodatkowej przysłony).

dwa posty wyżej :evil:

e61 530D 2007 Touring
Opublikowano

Masz rację , przeczytałem to ale wydaje mi się,że w tych wewnętrznych światłach są jednak jakieś żarówki i raczej powinny się włączać w jakiś sposób .

Poza tym , co z regulacją długich świateł , jest możliwa czy nie ?

Opublikowano
Wika... ile razy mamy Ci jeszcze tłumaczyć że żarówka która jest w tej wewnętrznej soczewce służy do oświetlania tego mocniejszego ringu w dziennych? (mowa o bixenonach bez dynamica)
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, przestało mi działać poziomowanie ksenonów i miga zielona dioda przy włączniku świateł, poza tym nie pokazuje się żaden błąd. Natomiast w inpie jest błąd: "E519 Alive-Signal vom ALC-System fehlt". Przekodowałem moduł świateł pustym plikiem, jednak nie przyniosło to żadnego efektu. Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu problemu?
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, przestało mi działać poziomowanie ksenonów i miga zielona dioda przy włączniku świateł, poza tym nie pokazuje się żaden błąd. Natomiast w inpie jest błąd: "E519 Alive-Signal vom ALC-System fehlt". Przekodowałem moduł świateł pustym plikiem, jednak nie przyniosło to żadnego efektu. Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu problemu?

 

Trzeba zrobic test dis ktora lampa gawedzi..

 

błędy dis:

http://zapodaj.net/images/46989ea3a5564.png

 

http://zapodaj.net/images/b9a2887ade71c.png

 

Nie wiem tylko czy ma to związek z poziomowaniem, czy z skrętnymi których chyba nie mam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Podepnę się pod temat ;)

Właśnie dzisiaj zauważyłem że moje xenony nie robią testu przy uruchamianiu świateł/silnika a taki test robiły ...

Przypomniałem sobie że ostatnio wymieniałem sam żarówki xenonowe i przy tej okazji żeby to zrobić wyjąłem lampę ...

Czy jest możliwe/prawdopodobne żebym:

- uszkodził moduł od poziomowania ?

- nie podpiął jakiejś drugiej kostki odpowiedzialnej od poziomowania ? ( bo ogólem światła, migacz, postojowe ringi, brewki itp ... świecą OK )

- czy głupi zbieg okoliczności że w tym czasie uszkodził się czujnik na tylnej belce ?

Zaznaczę że INPA czy DIS nie wykazuje żadnych błędów.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Panowie odświeżę temat coś się wyjaśniło w temacie bo u kolegi inpa pokazuje ten błąd E519 Alive-Signal vom ALC-System fehlt i miga zielona kropka mało tego pokazuje ze prawa żarówka przepalona hm ? macie pomysły? a wszystkie żarówki świecą.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mam pytanie,

 

W e60 gdy ustawię światła w pozycji AUTO, pokrętło na lewo (mam xenon dynamic) to dioda zielona mryga, w instrukcji oznacza to, że sygnał świateł jest zakłócony lub uszkodzony, czy to prawda ?

Opublikowano
Mam pytanie,

 

W e60 gdy ustawię światła w pozycji AUTO, pokrętło na lewo (mam xenon dynamic) to dioda zielona mryga, w instrukcji oznacza to, że sygnał świateł jest zakłócony lub uszkodzony, czy to prawda ?

Tak to prawda trzeba podpiąć kompa i zobaczyć co i jak.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam Panowie podepnę się pod temat. Mam e60 2006r.bi-xenon dynamic wszystko działało elegancko poziomowanie itp. I ok 4tyg.temu podjezdzałem pod kraweznik wysoki i pykłem delikatnie zderzakiem a ze było -16 i zderzak lekko był juz naruszony to pekł do góry ale wszystko nadal działało.Dałem do kumpla mechanika zdemontował wszystko ładnie ja przy okazji ze wyciagniete były elementy to wyczysciłem ładnie i pochowałem do foli.Gdy moj lakiernik oddał mi wymalowany zderzak zawiozłem do mechanika i ten składał okazało sie po złozeniu ja przy tym nie byłem ale mechanik mowił ze po pierwszym wł wypoziomowały sie i odstawił mi fure pod dom.Ja wrociłem z pracy wsiadam odsniezyłem bo zawalona byla właczam a tu pierwszy raz pojawił sie bład: ''CORNERING LIGHTS'' ADAPTIVE CORNERING LIGHT FAILURE.HAVE THE PROBLEM CHECKED BY BMW SERVICE. I teraz tak pod kompa podpielismy po kasowaniu nadal to samo pokazuje bład lewej i prawej lampy patrzylismy wtyczki,czujniki na wachaczach wszystko ok a problem nadal byłem dzisiaj u nas w serwisie to znajomy kierownik powiedział ze najprawdopodobniej rozkodowały sie sterowniki poziomowania lamp, najczesciej wystepuja takie takie zdarzenia po kolizjach albo po prostu po wypicieu wtyczki koszt po 20% znizki od znajomego 700zł. :mad2: Rozmawiałem z elektrykiem znajomy mojego mechanika i mowi ze to nie mozliwe zeby po wypieciu nagle dwa moduły przestały działac ma zobaczyc ale w nasteonym tygodniu,rozmawiałem z lakiernikiem bo ma takiego klienta co przywozi mu tylko bmw i to dosyc sporo to mowił ze ile by nie przyjechało bmw rozwalone to takich jaj nie było ,kto pomoze i jak.Pozdrawiam
Opublikowano

gregor e60, coś w tym może być bo ja wyjąłem lampy na około 4 tygodnie i po ponownym założeniu mam błąd w jednej lampie mniej więcej pewnie taki jak u Ciebie na dwóch :P

a mianowicie:

 

9cbd kommunikation mit steppermotorbox rechts gestoert

 

I teraz wystarczy te dwa moduły od nowa przekodować pustym man'em. Ja jeszcze sobie nie poradziłem z tym bo coś mi NCSexpert protestuje :mrgreen:

 

Tutaj do poczytania wiecej : http://www.e60-forum.de/thread.php?postid=509283 << niestety po niemiecku ale o tym tam piszą :P

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.