Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zmienilem letnie 18" na zimowe 15" i po przejechaniu 100-200 metrow w jednym kole zaczelo cos stukac rytmicznie miarowo cos jak kapec ale kapcia niema i nie zawsze stuka powili jade nie stuka badz nie slysze szybciej to juz stuka skrecam w prawo lewo nie stuka niemam pojecia co jest wiecie cos ktos moze ?? :mad2:

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Opublikowano
To cos mi sie mocniej stukocze niz cos w oponie te obciazniki tez by tak mocno chyba nie tlukly dodam ze alusy na alusy zmienialem

Sprawdź czy Ci się śruby mocujące w kole nie poluzowały. Miałem tak z przodu - po przejechaniu kilkuset metrów zaczęło mi coś miarowo metalicznie stukac. Sprawdziłem i okazało się, że to właśnie śruby były niedociągnięte - dokręciłem i wszystko znów było ok.

Ewentualnie sprawdź, czy przy wymianie kół gdzieś nie podgiąłeś tej metalowej osłony tarczy - jak się przygnie to potem ociera, dzwoni itp, itd.

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie nie tego wina.

A czy śruby nie są przypadkiem za długie?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

temat do zamkniecia

 

oczywiscie na 5 srob zadna nie trzymala do konca a dwie palcami mozna bylo ruszac

jak wpadlem na "Warsztat" to latali po scianach

to ze przy ponownym dokrecaniu ukrecili srube pomine robbili od 10 do 17:30 moje w qr wienie siega zenitu

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano
To dziwne że nie sprawdziłeś tego od razu.W warsztacie w którym wymieniam/naprawiam gumy zawsze spisują przebieg w momencie wjazdu i wyjazdu,a na zleceniu którym się podpisuję pisze"ponowne sprawdzenie dokręcenia kół po ok. 100 km".Ponieważ śruby jednak potrafią się luzowac,chociaż w BMW na ori felach nie mniałem nigdy takiego przypadku,ale zgubiłem kiedyś w ciężarówce oba bliżniaki na tylnej osi.Co innego jak niedokręcili wogóle piszesz,że po 100-200m,więcej bym tam nie pojechał bo coś takiego możesz mi wieżyc grozi śmiercią.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Z drugiej strony - dobrze że to "tylko" to (choc nieco niebezpieczne dla życia) a nie jakaś poważniejsza usterka mechaniczna, która pewnie zaraz by wyciągnęła trochę kapusty z kieszeni :mrgreen:

Pzdr.

Opublikowano
To cos mi sie mocniej stukocze niz cos w oponie te obciazniki tez by tak mocno chyba nie tlukly dodam ze alusy na alusy zmienialem

Sprawdź czy Ci się śruby mocujące w kole nie poluzowały. Miałem tak z przodu - po przejechaniu kilkuset metrów zaczęło mi coś miarowo metalicznie stukac. Sprawdziłem i okazało się, że to właśnie śruby były niedociągnięte - dokręciłem i wszystko znów było ok.

Ewentualnie sprawdź, czy przy wymianie kół gdzieś nie podgiąłeś tej metalowej osłony tarczy - jak się przygnie to potem ociera, dzwoni itp, itd.

Pzdr.

ale to jednak TY miales racje dobrze ze sie nic nie stalo a ja z warsztatu po przekladce kol do szkoly po dziecko i dodomu strach pomyslec co by sie moglo stac :mad2:

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.