Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Mam pytanie kupiłem tydzień temu BMW320DAT silnik 150 koni na silniku nie było tak widać śladów oleju ale po zrobieniu 1000 km jak się stoi przed samochodem to po lewej stronie tam gdzie rura plastikowa do interkulera jest sporo oleju od strony chłodnicy też jest sporo ojeju bo tak jakby wentylator go na silnik wdmuchiwał a co najgorsze to kopci ale nie tak jak inni piszą że coś tam widać w nocy a w dzień nie u mnie jak dodam gazu to na autostradzie dwóch pasów nie było widać jak ruszam to samochodów nie widać i to w dzień, spalanie to jak zrobiłem 380km zatankowałem 30 litrów jazda w Polsce na trasie ale w Niemczech przejechałem 640km i została jedna czwarta zbiornika ,jeszcze nie tankowałem i nie wiem ile spalił bo dopiero zajechałem a olej tak w normie trochę jakby mniej ale nie dużo. Może już był ten temat poruszany ale kiepsko u mnie z czasem to co znalazłem to nie to co opisuję. Edytowane przez marask9
Opublikowano
Kopci zapewne na biało?? Turbina Ci walnęła na uszczelniaczach i teraz rzyga olejem do dolotu. Zrób jakieś fotki jak to wygląda może coś innego jednak będzie przyczyną.
Opublikowano
aaa...to będzie dziura w dolocie. Sprawdź podłączenie wężyka odmy do rury przepływomierza, rury IC czy nie są popękane, IC czy nie jest dziurawy, kolanko IC/EGR czy jest szczelne.
Opublikowano
Sa dwie opcje,albo tak jak kolego wyżej wspomniał dziura w dolocie,czyli sprawdzic wszystko od przeplywomierza do dolotu,albo cos nie tak z ukladem wtryskowym,ale wtedy miałbys dosyc spore spalanie.
Opublikowano
prawdopodobnie to będzie ten gruby wąż około 15 do 20 cm długi ,średnica około 8cm jak dodaję gazu to puchnie i tamtędy dmucha olej jest cały popękany on chyba idzie od turbiny i to może być przyczyną tego kopcenia ale do puki go nie dostanę i nie wymienię to się nie dowiem, jak coś to dam znać jestem w Niemczech ale postaram się go dostać
Opublikowano
no to zapewne stamtąd jest ta nieszczelność... myślę że z jakiegoś rozbitka też można śmiało brać tylko oglądnij dokładnie i trochę ją pozginaj, żeby sprawdzić czy nie jest już porowata. pozdr
Opublikowano
nie wiem jak się wstawia zdjęcia bo bym wstawił, nawet nie wiem dokładnie jak to się nazywa ale jest on u góry silnika po prawej stronie jakiś wąż dolotu nie wiem ile u nas kosztuje ale jestem w niemczech i dzisiaj byłem w serwisie to kosztuje 58 euro nowizna a ten cienki podciśnieniowy to 11euro za metr
Opublikowano
No i po kłopocie wymieniłem właśnie ten gruby wąż i cienki podciśnieniowy i już nie kopci na czarno jak lokomotywa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.