Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Muszę jednak wymienić motor w moim aucie. Mogę wybrać z dwóch tj. 163 KM lub 177 KM. Podobno można włożyć oba mam BMW e91 z 2005r. I teraz mam pytanie który wybrać może ktoś ma jakieś doświadczenie z oboma motorami i coś mi doradzi.
Opublikowano
:-) - 90% e9x ma tutaj albo 163KM albo 177KM. Ten drugi oczywiście jest nowszy, ma odzysk energii hamowania, łatwiejsze dojście do wielu elementów (chociażby do filtra powietrza). Żaden nie ma jakichś klasycznych felerów, od których trzeba by uciekać więc... ja bym wziął ten nowszy...
Opublikowano

Wedlug opini tunerow ten pierwszy lepiej trzyma serie(u mnie sie zgadzalo mialem nawet bonus 167km)

Potencjał na krecenie ten sam( tak samo dmuchajace turbo, wtryski...)

Bierz silnik z mniejszym przebiegiem.

Opublikowano

Jesli nie masz 100% gwarancji ze ten 177KM bedzie dobrze chodzil z elektronika z twojego auta to bierz ten 163KM.

Decyzja nalezy do Ciebie, ale upewnij sie dobrze aby pozniej nie okazalo sie, ze auto bedzie ci wywalac bledy, bo jakas opornosc gdzies mu nie bedzie sie zgadzac.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

No i wez pod uwage fakt, ze jak bedziesz sprzedawal auto to do 163KM z Twojego rocznika nikt sie nie bedzie czepial (numeru silnika nie ma teraz w papierach i nawet na przegladzie przedsprzedaznym malo komu przyjdzie do glowy sprawdzac VIN z nr silnika)

A jak wsadzisz 177KM to osoba nawet z podstawowa wiedza pozna, ze masz chociazby inna plastikowa pokrywe, gdzie indziej filtr powietrza i zacznie sie wyjasnianie...co, jak, kiedy czy krecony etc...Chyba, ze chcesz go zostawic dla potomnych wtedy bez roznicy...

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Mechanik daje 6 miesięcy gwarancji pełnej na silnik. A gdybym myślał o szybkiej sprzedaży to nie pakowałbym w auto teraz tyle kasy. Jest tylko 500 PLN różnicy między tymi motorami. Tak więc nie chodzi też o kasę pytam tylko który z tych motorów jest lepszy.
Opublikowano
No i wez pod uwage fakt, ze jak bedziesz sprzedawal auto to do 163KM z Twojego rocznika nikt sie nie bedzie czepial (numeru silnika nie ma teraz w papierach i nawet na przegladzie przedsprzedaznym malo komu przyjdzie do glowy sprawdzac VIN z nr silnika)

A jak wsadzisz 177KM to osoba nawet z podstawowa wiedza pozna, ze masz chociazby inna plastikowa pokrywe, gdzie indziej filtr powietrza i zacznie sie wyjasnianie...co, jak, kiedy czy krecony etc...Chyba, ze chcesz go zostawic dla potomnych wtedy bez roznicy...

 

Podzielam w pełni zdanie kolegi. Ja bym brał oryginal taki jaki jest.

Opublikowano
kolego ale wymieniasz sam goly silnik czy razem z osprzetem bo jezeli sam silnik to 177km nie bedzie pasowal bo jest inny osprzet (turbo,wtryski) takze przemysl to dobrze bo tez to przerabialem
Opublikowano
177 ma przeciez piezoelektryki (a "grzechotnik" chodzi jeszcze na magnetoelektrycznych) - wiec wiecej faz wtrysku, musi byc inne sterowanie, takze osprzet nie tylko mechaniczny, ale elektryczny jest zupelnie inny
Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Koledzy ja się na tym zupełnie nie znam, dlatego też pytam ludzi którzy znają się na mechanice i wiedzą o czym mówią. Silnik jest kompletny, mechanik powiedział że może włożyć jeden albo drugi, nie chcę żeby mnie władował na jakąś minę, ale z tego co mi powiedzieliście to chyba wezmę ten starszy, no bo jeżeli tyle kłopotu, przeróbek i ryzyka z tym nowszym to chyba nie mam się nad czym zastanawiać. Myślałem poprostu że ten 177 KM będzie lepszy i nowocześniejszy od i wszystko. Jeżeli dobrze zrozumiałem to żeby zamontować nowszy motor to musiałbym połowę auta wymienić.
Opublikowano

To troche jak z operacja plastyczna.

Jak zmienisz usta, to nie beda pasowaly do policzkow.

Wiec musisz zmienic wszystko. A i tak efekt moze byc nieciekawy...Patrz Krzysio Ibisz :norty:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Zdecydowanie nie chciałbym aby moje auto spotkał los wyżej wymienionego, dlatego więc zamontuję oryginalny motor.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też jestem za opcją oryginalnego silnika. Mniej problemów przy zakładaniu i przy ewentualnej odsprzedaży.

 

A ile jeśli to nie tajemnica taki silnik kosztuje (bez osprzetu czy z osprzętem) i co sie stało ze starym silnikiem, że musisz wymienić?Pytam się, bo sam od nowego roku zaczynam szukaćtakiego modelu.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
No tania impreza to nie jest, a stary motor zajechał mi trzy turbiny w przeciągu miesiąca, podobno doprowadzenie go do porządku będzie kosztować więcej jak wymiana na nowy.
Opublikowano
Chlopaki, dziewczyny nie gniewajcie sie ale jak slysze takie historie i naszych 320d :cry: to juz zaczynam odkladac na 330i.
Opublikowano
No to motor wymieniony, pozostaje jeszcze dopracować szczegóły. Nie wiem tylko dlaczego dmuchawa chodzi teraz jak śmigło od samolotu tzn. tak głośno. Powiem tylko że po krótkiej jeździe różnica jest ogromna, na kożyść nowego oczywiście, ale nie chcę chwalić za szybko trochę pojeżdżę i zobaczymy.
Opublikowano
kolego a co ci padlo w tamtym silniku ,ze wymieniales,i ile Cie to kosztowalo??Pytam z ciekawosci bo sam wymienialem w tamtym miesiacu.Mi pękł wał korbowy i jeden korbowod.Kupilem silnik za 3,5 tys zl za wymiane silnika i wszystkich plynow wzieli 3 tys-razem 6,5 tys zl
Opublikowano

Co padło? Powiem szczerze nie wiem, ale zaprzyjaźniony mechanik powiedział że taniej wyjdzie wymienić niż naprawiać, a miałem najechane 211000 km. Długo się nie zastanawiałem zwłaszcza że miałem dostęp do motoru pewnego i znanego że tak powiem, przebieg około 30000 km.

i dobrze eksploatowany. Co do kosztów to trochę więcej mnie wyszło niż u Ciebie. A no i mam gwarancję na silnik.

Opublikowano
Ja podepne sie do tematu, który powinienem założyć w tym dziale, niestety przez pomyłke umiesciłem go w innym. Mianowicie , jestem na kupnie 320d i na celowniku mam 2 modele jeden 163 drugi 177 KM. Który polecacie? przebiegi zbliżone.
Opublikowano

A jak w tym 177 konnym silniku wyglada sprawa z odzyskiwaniem energii z hamowania? Jak ten patent wyglada w praktyce? Zna ktos moze przyklady przebiehu tych silnikow bez wiekszych usferek i ingerencji?

 

Clicked out from GaLaXy §

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.