Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Właśnie wróciłem ze stacji.Po przejechaniu 100 metrów auto przestało przyśpieszac.Fakt jedzie ale mułowato i ledwo ledwo.Straciło kompletnie moc i się dławi.Czy dolali jakiegoś syfu do paliwa?Jak to rozwiązac?

 

Czekam na rady.Pozdrawiam

Kerman

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Może to być tylko zbieg okoliczności. A była Twoja "stała" stacja czy pierwszy raz? Ile wlałeś tego paliwa? Najtaniej to byłoby w miare możliwości ubrać paliwa i dolać do pełna jakiegoś pewnego paliwa. Możesz przeczyścić filtr paliwa lub wymienić. W ogóle kiedy go wymieniałeś?
Opublikowano
Nalałem 20 litrów bo zapaliła się rezerwa.Co do stacji to zalałem na niej drugi raz.Wcześniej nie było tego. Jeżeli chodzi o filtr paliwa to nie wymieniałem go (zbieram się do tego) bo kupiłem autko niecałe 2 miesiące temu.Wymieniłem jak narazie filtr oleju i filtr powietrza.Myślisz,że to jest przyczyna?Dziwna sprawa,po przejechaniu 100 metrów poczułem się jakbym jechał "maluchem" zero mocy
Opublikowano

Zależy w jakim stanie dojechałeś na stację, tzn czy już dawno na rezerwie i już na oparach. Nie podejrzewam Cię o to, ale czasami się zdarzy że się pomylimy przy wyborze pistoletu z np benzyną. Jeżeli wcześniej tam tankowałeś i do tej pory nie odczuwałeś żadnych negatywnych akcji to może faktycznie coś rozcieńczyli... Ty masz M47 czy M47N??

--------------------------------------

EDIT:

Trochę się spóźniłem z wypowiedzią powyżej. Wymień filtr paliwa bo Ci zblokowało przepływ do pompy.

Opublikowano

Nie czekam aż do oparów. Zaświeciła się wczoraj,dzisiaj dużo nie jezdziłem i pojechałem dolac. Co do pistoletu nie nie był czarny z napisem DIESEL :)

 

Silnik to M47N

 

Czy dojade sam do mechanika(około 10km) czy musze holowac? Czyli rozumiem,że filtr paliwa już się tak zasyfił,że nie przepuszcza dalej ?

Opublikowano

Myśle,że nie bedzie problemu z podpieciem kompa.Jutro zapytam mechanika czy da rade to zrobic.

 

Jak myslisz z tym dojazdem do mechanika dam radę? Jutro rano kupie filtr i jazda.

Opublikowano
Czy dojedziesz to tego nikt nie wie ale ja bym już dalej nie zasyfiał ukł. zasilania tylko holował auto. A może sam wymienisz filtr? Tam jest wkład także nic trudnego.
Opublikowano

Nie wiem dokładnie a przypadkiem nie jest to filtr w takiej metalowej obudowie ulokowany mniej wiecej pod siedzeniem czy jest papierowy filtr pod maską?

Silnik to M47N 2.0d Autko z maja 2002.

Opublikowano
kerman... masakra! Jakby któryś z cylindrów nie pracował, albo to STUKANIE to padnięte wtryskiwacze. Nie wiem czy to Ty podłączałeś pod ten "dziwny" komputer, który wypluł błąd którego nie da się rozczytać?? Może zainwestuj te 100zł i kup interfejs pod INPE żeby sprawdzić wszystkie parametry w czasie jazdy.
Opublikowano
kerman... masakra! Jakby któryś z cylindrów nie pracował, albo to STUKANIE to padnięte wtryskiwacze. Nie wiem czy to Ty podłączałeś pod ten "dziwny" komputer, który wypluł błąd którego nie da się rozczytać?? Może zainwestuj te 100zł i kup interfejs pod INPE żeby sprawdzić wszystkie parametry w czasie jazdy.

 

 

Wiem,że masakra. Ten błąd dotyczył przekłamania na zegarach-sprawdziłem w necie. Zaraz dzwonie do mechanika niech sprawdza.Ku**a !!!

Opublikowano
Odpalił chociaż chodzi bardzo bardzo ciężko.Dołączam filmik.Czy oby to napewno wina tego filtra paliwa?

Na 99,9% nie będzie to wina filtru paliwa. Bardzo długi rozruch, a jeszcze nie ma takich niskich temperatur. Falowanie obrotów, głośne stukanie, drgania obrotów przy obciążaniu silnika... na pewno coś nie tak z układem paliwowym. A tutaj jak wiadomo: czujnik ciśnienia CR, zawór regulacji ciśnienia, no i te wtryskiwacze CR. Te numery zaczęły się odpitalać po zatankowaniu na tej felernej stacji?? czy działo się tak już wcześniej?? dymi jakoś intensywnie??

Opublikowano

INPA prawdę Ci powie ...... i nie trać czasu na inne kompy bo szkoda kasy ( tylko INPA , DIS ) reszta są uniwersalne i będzie tak że niby wszystko ok....

i nie gazuj go tak więcej na zimnym bo turbo będzie następne !

Jak sobie nie poradzisz to od 24 Grudnia do 3 Stycznia jestem w Leicester........

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Panowie wróciłem właśnie z warsztatu. Podczepili kompa wyskoczył błąd P1278 . Mechanik powiedział,że auto chodzi na 2 cylindry i nie przepala paliwa. Jak to ujął z rury czuj nieprzepalonego diesla.Dodam,że mocno dymi jak dodaje gazu. Co oznacza ten błąd i jak to usunąc.

Czekam

 

W necie znalazłem coś takiego : P 1278 - Ignition Coil 8 A break or short in the Ignition Final Stage wiring has occurred.

Check primary ignition signal pattern.

Na innej stronie coś takiego : P 1278 - Cylinder 8 High To Low Side Fault , a na jeszcze innej : P1278-Accelerator Pedal Position Sensor 1 Circuit High Voltage

 

Sam nie wiem co o tym myślec.

 

P.S. Dzwoniłem teraz do mechanika podałem co oznacza dokładnie ten błąd i kur** nie ma zielonego pojęcia jak to naprawic. Panowie poratujcie

Opublikowano

Panowie przepraszam za ten błąd o tym wkładzie filtru. Zagalopowałem sie i nie doczytałem że to nie M47. Na szczęście pozostali forumowicze czujni i szybko poprawili:). Ja popieram tok działań jakie wskazał kolega Yoshi - On zawsze ma racje:).

Pozdrawiam!

Opublikowano
Ja po pierwsze sprawdziłbym kompresje cylindrów, następnie wtryskiwacze... usuwałeś klapki gaszące w kolektorze ssącym??

 

 

Nic nie ruszałem jeżeli chodzi o klapki gaszące.Jutro rano mam serwis to napisze co powiedzieli w serwisie BMW. Pozdrowienia

Opublikowano

mody nie przesadzajmy z tą wszechwiedzą :diabel_faja: ale ogólnie miło, że doceniasz jakąś tam moją wiedzę.

kerman nie wiem dlaczego, ale mam dziwne przeczucie, że któraś z klapek pofrunęła do cylindra/ów. Daj znać co i jak już będziesz wiedział.

Pozdrawiam,

Opublikowano

Pytanie czy ja tam rano dojadę...masakra...

Pomijając to to naprawdę wykaże na kompie i ile sobie w serwisie zażyczą za naprawę...Po wizycie napisze;)

Opublikowano
No ciekaw jestem co by tam znalazł po demontażu głowicy... naturalnie życzę Ci aby żadna klapka bądź nit nie zrobiły sobie wycieczki "krajoznawczej" po Twoim silniku, ale tak z dnia na dzień to się raczej nic nie psuje... najpierw małe objawy, które przejawiają się w poważne awarie. Dysponujesz jakimś konkretniejszym zestawem narzędzi?? To byś już sam w ramach diagnozy klap kolektora z tym pojechał, żeby mechowi nie płacić za jego demontaż.
Opublikowano

Panowie wszystko wiadomo.

 

W serwisie powiedzieli to o czym pisaliście wcześniej.Cytuje :

 

"Remove air intake pipe and suspect vehicle has induced swirl flap , recommend removal of manifold for futher inspection ASAP . We recommend remove and install manifold today"

 

Więc yoshi jest jasnowidzem:) I teraz najciekawsza opcja z ich wydruku - Koszt.... 344 funty + VAT :(

Oczywiście problem będzie rozwiązany w ciągu 3 godzin i auto odstawione do domu.

 

Panowie ciężko to samemu zrobic czy raczej postawic na serwis?

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.