Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w tytule: kto poleci jakieś sprawdzone opony letnie i zimowe w tym rozmiarze.

Może jakiś namiar na sprzedawcę co ma w dobrej cenie?

Czy koniecznie zakładać Run Flaty ?

przod 275/40 20 cali i tyl 315/35 20 cali

Opublikowano

Jak masz dojazdówkę to run flaty nie są potrzebne.

Jak chcesz kupić nowe opony,to popatrz na ceneo.

Opublikowano

Nie mam dojazdówki i nie mam gdzie jej schować (7os) ale czy tak często łapie się kapcia, ja nie pamiętam kiedy ostatnio złapałem gumę tak żeby zmieniać koło na trasie, może ponad 10 lat temu, a zresztą mam w pakiecie assistance i zawsze mogą mnie zaholować na lawecie do serwisu :wink:

Co do komfortu jazdy na runflatach po naszych drogach to nie słyszałem pochlebnych opinii bo są twarde i ciężkie dlatego byłbym za zwykłymi tylko nie wiem jaką firmę wybrać...

Myślę, że do zimówek dokupię felgi 18" lub 19" i będzie całkiem inna jazda niż na 20"

Co sądzicie o takich felgach na zimę?:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1310288129

Opublikowano
Jak w tytule: kto poleci jakieś sprawdzone opony letnie i zimowe w tym rozmiarze.

Może jakiś namiar na sprzedawcę co ma w dobrej cenie?

Czy koniecznie zakładać Run Flaty ?

przod 275/40 20 cali i tyl 315/35 20 cali

 

 

Jeśli chodzi o opony zimowe zdecydowanie polecam pirelli scorpion ( świetnie spisują się w warunkach zimowych , bardzo ciche ). Mam je założone w rozmiarze 19'' (run flat).

Wydaje mi się że 20 cali na zimę to za dużo ( szerokość opony 315 i 275 średnio poradzą sobie ze śniegiem) . Jeżdżę na 19-kach i zachowywały się kilka razy jak poduszka powietrzna -wg mnie to graniczny rozmiar jeśli chodzi o zimówki (mieszkam na wsi więc warunki są wymagające) . Jeśli chodzi run flat -20 cali przyzwoicie radzi sobie na polskich drogach ( jeździłem na takich w sezonie letnim) da się jednak odczuć lekki dyskomfort jeśli ktoś jeździ po kiepskiej jakości drogach. Pytanie zasadnicze ale to do fachowców. Wg mojej wiedzy przejście z run flat na opony zwykłe wymaga zmiany nastaw zawieszenia.Jeśli chodzi o cenę, jak już będziesz wiedział jaki model chcesz poszukaj w internecie wpisując sklep on line opony , zerknij również na allegro . Dostaniesz kilka wyników i to wystarczy(może trafisz na jakąś promocję interesującego Cię modelu ). pzdr

Opublikowano
Na zimę najlepszym rozwiązaniem są 19 255/50/19,opona zimowa która zwyciężyła w testach to Goodyear ULTRA GRIP.
Opublikowano
Jak w tytule: kto poleci jakieś sprawdzone opony letnie i zimowe w tym rozmiarze.

Może jakiś namiar na sprzedawcę co ma w dobrej cenie?

Czy koniecznie zakładać Run Flaty ?

przod 275/40 20 cali i tyl 315/35 20 cali

 

 

Jeśli chodzi o opony zimowe zdecydowanie polecam pirelli scorpion ( świetnie spisują się w warunkach zimowych , bardzo ciche ). Mam je założone w rozmiarze 19'' (run flat).

Wydaje mi się że 20 cali na zimę to za dużo ( szerokość opony 315 i 275 średnio poradzą sobie ze śniegiem) . Jeżdżę na 19-kach i zachowywały się kilka razy jak poduszka powietrzna -wg mnie to graniczny rozmiar jeśli chodzi o zimówki (mieszkam na wsi więc warunki są wymagające) . Jeśli chodzi run flat -20 cali przyzwoicie radzi sobie na polskich drogach ( jeździłem na takich w sezonie letnim) da się jednak odczuć lekki dyskomfort jeśli ktoś jeździ po kiepskiej jakości drogach. Pytanie zasadnicze ale to do fachowców. Wg mojej wiedzy przejście z run flat na opony zwykłe wymaga zmiany nastaw zawieszenia.Jeśli chodzi o cenę, jak już będziesz wiedział jaki model chcesz poszukaj w internecie wpisując sklep on line opony , zerknij również na allegro . Dostaniesz kilka wyników i to wystarczy(może trafisz na jakąś promocję interesującego Cię modelu ). pzdr

.

 

Kolego,co będziesz zmieniał w zwykłym lub sportowym zawieszeniu?

Opublikowano

Jeśli chodzi o opony zimowe zdecydowanie polecam pirelli scorpion ( świetnie spisują się w warunkach zimowych , bardzo ciche ). Mam je założone w rozmiarze 19'' (run flat).

Wydaje mi się że 20 cali na zimę to za dużo ( szerokość opony 315 i 275 średnio poradzą sobie ze śniegiem) . Jeżdżę na 19-kach i zachowywały się kilka razy jak poduszka powietrzna -wg mnie to graniczny rozmiar jeśli chodzi o zimówki (mieszkam na wsi więc warunki są wymagające) . Jeśli chodzi run flat -20 cali przyzwoicie radzi sobie na polskich drogach ( jeździłem na takich w sezonie letnim) da się jednak odczuć lekki dyskomfort jeśli ktoś jeździ po kiepskiej jakości drogach. Pytanie zasadnicze ale to do fachowców. Wg mojej wiedzy przejście z run flat na opony zwykłe wymaga zmiany nastaw zawieszenia.Jeśli chodzi o cenę, jak już będziesz wiedział jaki model chcesz poszukaj w internecie wpisując sklep on line opony , zerknij również na allegro . Dostaniesz kilka wyników i to wystarczy(może trafisz na jakąś promocję interesującego Cię modelu ). pzdr

.

 

Kolego,co będziesz zmieniał w zwykłym lub sportowym zawieszeniu?

 

 

Uściślam temat run flatów po rozmowie z serwisem Bmw.

Jeśli chodzi o serwis odpowiedź jest prosta : przejście z run flatów na opony zwykłe nie wymaga żadnych dodatkowych zabiegów.

Poniżej dołączam jednak cytat z Auto Swiat z 8.11.2010 . Cytuję "Opon typu run flat nie wolno montować w autach , które nie zostały przystosowane do tego fabrycznie. Są one tak sztywne , że źle współpracują ze standartowymi zawieszeniami . Auta jeżdżące na run flatach muszą być wyposażone w układ monitorujący cisnienie w oponach -bez niego kierowca mógłby nie zauważyć usterki . Nie należy też zastępować takich gum oponami standartowymi -spowoduje to pogorszenie właśności jezdnych! "

Opublikowano
tak jak ktos polecał wyżej, proponuje felgi zimowe 19 (255/50/R19) i do tego opony Goodyear Ultra Grip oczywiscie RoF :) Przejechałem już na tych oponach dobre 5000tyś. km i jak na razie super, zobaczymy jak na sniegu... Nie polecam Pirelli scorpio ze wzgledu na to ze sa bardzo głośne! Jadące przede mną X5 ze "skorpionami" było wyraźnie słyszalne... U mnie na goodyerach jest ciszej niz na letnich bridgestonach dueler sport :) Opony niestety drogie ale warte swojej ceny :)
Opublikowano

Chciałbym odejść od runflatów, gdyż większość opinii nie jest na ich temat pochlebnych. Użytkownicy piszą, że są głośne, ciężkie i twarde, a na komforcie głównie mi zależy (no i oczywiście bezpieczeństwie :) )

Co do pogorszenia własności jezdnych przechodząc na zwykłe opony jakoś nigdzie nie doczytałem.

Myślałem nad oponami Nokian WR G2, są w dobrej cenie i mają dobre opinie. Co o nich sądzicie?

Opublikowano
Jeżeli w lecie jezdzisz na 20 i wymiarach opon jak w temacie,to po założeniu 19 i opon w rozmiarze 255/50/19 na pewno zmieni się komfort podróżowania.Auto nie będzie juz tak kleiło sie do drogi jak na oponach letnich,druga sprawa to szerokość felg i tzw. et.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.