Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

więc tak:

1) błąd nr 17 TOG

2) 27 kuehlmittelheizung

3) 8 gluehanlage

4) 5 nadelbewegungsfuehler

5) 31 ansteuerung motor fuer LWR 1

6) 32 ansteuerung motor fuer LWR 2

domyślam się że:

1) to czujnik poziomu oleju

3) ten błąd dotyczy sterownika świec żarowych, nie dawno je wymieniłem więc mnie to zaskoczyło ale po skasowaniu się nie pojawił

4) to napewno błąd wtrysku sterującego, co się zgadza gdyż na wtyczce nie pokazało żadnego oporu,

pytanie do was:

czy ten drugi to błąd egr, oraz o te dwa ostatnie błędy gdyż nie mam pojęcia od czego one są, ale dały się wykasować i już się nie pojawiły

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

Opublikowano
to może ten 27 to podgrzewacz dodatkowy płynu chłodzącego? poprostu przy okazji wcześciej kiedys podpinałem u jednego mechanika i wyszedł wtedy tylko podgrzewacz i ten wtrysk, potem mi się zdarzyło u drugiego to wyszedł wtrysk i egr a podgrzewacz juz nie... i tak to można zaufać mechanikom

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

Opublikowano

też o tym pomyślałem ale nie mam i raczej nie było wcześniej gdyż samochód był od pierwszego właściciela. mam zwykłe światła. Akurat tymi błędami się nie przejmuje za bardzo no ale jak już były to myślę że warto je rozpracować, może się komuś przyda. Żeby nazwy tych błędów były po angielsku to bym coś czaił a tu na złość tylko niemiecki.

Szukajka prawde powie:

"LWR - vertical headlight aim control—-Leuchtweitenregelung LWR - pionowe Celem kontroli reflektorów - Leuchtweitenregelung"

czyli wyskoczył jakiś błąd związany z tym podnoszeniem lamp.

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

Opublikowano
Maciek1987 jakie masz dolegliwosci zwiazane z bledem wtrysku sterujacego.Jak Ci chodzi auto??
Opublikowano

Auto chodzi w miarę dobrze, leci 210km/h, po wymianie świec żarowych pali dobrze (około 2s. trzeba kręcić), wtrysk sterujący wyjąłem bo pękła mi szpilka która go trzyma, było bardzo dużo nagaru że aż nie było iglicy widać (nie wiem w jaki sposób on chodził jeszcze, i palił bo wszystkie 4 świece spalone), wyczyściłem wszystko sprawdziłem opór, nie wykazało wcale, sprawdziłem wtrysk mechanicznie, rozpylał dobrze, ustawiony był na 200atm. Skręciłem i chodzi.

Wydaje mi się że auto nie ma dynamiki poniżej 2000obr, zamierzam jeszcze raz wyjąć zaworek od sterowania egr i sprawdzić czy ten filterek jest wyczyszczony (ten pod turbiną), mechanik miał to wszystko wyczyścić ale niewiem czy ten zawór rozebrał.

A przy okazji te zaworki są dwa? jeden ten od egr który się znajduje pod turbiną , a drugi gdzie jest?

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

Opublikowano
koło zbiorniczka od wspomagania ! nie czyść tych zaworków tylko kup dwa nowe ile razy mam tłumaczyć ! rozumiem że czyści się wtryski ale zaworki za 99 zł ?????????? filtr powietrza też czyścisz ? uważasz że jesteś w stanie go wyczyścić ......?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

maciek1987 na razie sobie sprawdź czy te membranki są zanieczyszczone, oraz opór cewki elektrozaworów 14-20 Om [przy "zdrowym" wynosi 16,8 Om]. Do tego wymień sobie wszystkie wężyki podciśnienia najlepiej na sportowe SAMCO. Jeżeli po tym nadal będziesz odczuwał deficyt mocy to dopiero wymień sobie N75 i N18. Poza tym samodiagnoza nie wypluła żadnego błędu odnoszącego się do błędnego sterowania doładowaniem.

Pozdrawiam,

Opublikowano

więc zrobię tak:

rozbiorę samochód, wyjmę te elektrozawory (dwa), pojadę z nimi do elektryka żeby sprawdzić opór, następnie wymienię wężyki podciśnienia, moje pytanie czy to są jakieś zwykłe wężyki na metry kupowane czy orginalne, ewentualnie jakie wymiary i ile?

zrobię to pewnie w czwartek

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

Opublikowano

Nie musisz jechać do elektryka i płacić za 30 sekund sprawdzenia! Jak masz multimetr [nawet najprostszy] to Cię poprowadzę co i jak trzeba zrobić.

Wężyki- oryginalnie mają 3,5/7mm średnicy wew/zew. Ja do siebie kupiłem niebieskie SAMCO 4mm, ale możesz śmiało brać te 3mm żeby były mega opięte na króćcach. Ważne żeby układ był szczelny. Długości wężyków to po prostu kopie oryginałów tj ściągasz ori i docinasz nowy pod wymiar starego [pod kątem 90'] i montujesz. Do wymiany wszystkich wężyków podciśnieniowych tj: EGR, turbiny i żaluzji chłodnicy wystarczy 3 metry.

Pozdrawiam,

Opublikowano
Przy okazji możesz przenieść elektrozawór turbiny na kielich, wystarczy przedłużyć trochę wężyki. Jak by co będzie łatwiejszy dostęp.

Sokra dobrze gada! Polać mu! :cool2: Również dzięki temu nie będzie działać na niego niszczycielska temperatura panująca w tamtych rejonach :8)

http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-11/d8cc8f3a.jpg

pozdr,

Opublikowano

nie mam multimetru ale widzę że to urządzenie jest przydatne, możecie mi jakiś polecić z allegro. Czym się różni ten:

http://allegro.pl/multimetr-miernik-uniwersalny-uni-t-ut55-nowy-fvat-i1309843998.html?fb_xd_fragment#?=&cb=f27143711d56c1&relation=parent.parent&transport=fragment&type=resize&height=20&width=71

od tego poza ceną:

http://allegro.pl/multimetr-miernik-uniwersalny-unit-ut30c-nowy-fvat-i1309844006.html?fb_xd_fragment#?=&cb=f1eb3310dbfdb42&relation=parent.parent&transport=fragment&type=resize&height=20&width=71

i jaki byłby najlepszy do takich amatorskich potrzeb "od czasu do czasu". Nie chce kupić jakiegośc badziewia i potem się denerwować.

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

Opublikowano
Ja kupiłem multimetr w praktikerze za 17,50zł i też działa :wink: Jeżeli do amatorskich i bardzo rzadkich prac to weź nawet sobie elektrozaworki do marketu czy sklepu i w ramach sprawdzenia urządzenia [multimetru] czy dobrze wskazuje zmierz opór zaworków i powiedz, że jeszcze się musisz zastanowić nad wyborem, a dane z pomiaru zapamiętaj :cool2:
Opublikowano
więc tak:

1) błąd nr 17 TOG

2) 27 kuehlmittelheizung

3) 8 gluehanlage

4) 5 nadelbewegungsfuehler

5) 31 ansteuerung motor fuer LWR 1

6) 32 ansteuerung motor fuer LWR 2

domyślam się że:

1) to czujnik poziomu oleju

3) ten błąd dotyczy sterownika świec żarowych, nie dawno je wymieniłem więc mnie to zaskoczyło ale po skasowaniu się nie pojawił

4) to napewno błąd wtrysku sterującego, co się zgadza gdyż na wtyczce nie pokazało żadnego oporu,

pytanie do was:

czy ten drugi to błąd egr, oraz o te dwa ostatnie błędy gdyż nie mam pojęcia od czego one są, ale dały się wykasować i już się nie pojawiły

Kolego błąd nr 2 tzn. kuehlmittelheizung to jest przepływowy dogrzewacz płynu chłodniczego na 100% mieszkałem i uczyłem się w Niemczech więc dobrze znam niemiecki a nawet bardzo dobrze ale nie będę się chwalił, co do ektrozaworków to też myślałem że jak wyczyszczę to będzie dobrze i było dobrze na chwilę, a teraz kupiłem nowy elktrozaworek za 99 zeta z allegro a że firmę mają na sląsku to podjechałem i odebrałem, facet daje na elektrozaworek dwa lata gwarancji i masz problem z głowy a w serwisie ten pierdzioly zaworek kosztuje 360 zeta kosmos, więc jesli chcesz to zrobic konkretnie to nie zastanawiaj sie tylko bierz dwa i masz na nie gwarancje a co ci po czyszczeniu jak i tak za chwile szlag może je trafić a nówka z gwarancją to nówka ale wybór należy do ciebie oto aukcja:

http://moto.allegro.pl/zawor-czujnik-turbiny-egr-bmw-opel-pierburg-nowy-i1322125202.html

Pozdro Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Ja bym kupił coś takiego http://allegro.pl/profesjonalny-miernik-uniwersalny-dt838-mierniki-i1318372577.html sam mam taki i do bardzo amatorskich zastosowań wystarczy. Zmierzysz napięcie, prąd, opór, i jest "dwonek". Dzięki niemu sprawdzisz czy przewody nie maja przerwy co czesto jest wykorzystywane. Nic więcej nie trzeba!

też mam taki a raczej miałem bo od korzystania poułamywały mi się kabelki ... haha za dużo mierzyłem także do profesjonalnych zastosowań a raczej częstego używania się nie nadaje .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.