Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chciałbym wymienić żarówki postojowe na jakieś świecące na biało, bo przy ksenonie standardowe wyglądają beznadziejnie. Miałem wcześniej założone diody led smd can bus, takie jak te, wszystko było ok, żadnych błędów komputera, tyle tylko, że jedna po 3 miesiącach zaczęła mrugać. Czy zna ktoś może coś sprawdzonego? Ewentualnie czy można przeprogramować komputer, żeby nie sprawdzał postojówek?
Opublikowano

Można wyłączyć sprawdzanie, ale ja dzisiaj założyłem philips bluevision bo też mnie denerwował ta żółta poświata z postojówek przy ksenonach i efekt jest zadowalający. Na zdjeciach może tego tak nie widać ale w realu jest fajnie.

U góry przed po dole przed.

Poniżej fotki kierunkowskazów standard i philips silvervisioon

 

http://img811.imageshack.us/img811/2944/p1010041a.th.jpg

http://img823.imageshack.us/img823/3664/p1010031vg.th.jpg

 

http://img13.imageshack.us/img13/7915/p1010036ip.th.jpg

http://img27.imageshack.us/img27/8706/p1010030jy.th.jpg

Opublikowano

Nie mam fotki auta ale tu w moto zamiast zwyklej pozycyjnej wstawiłem led tu jest motocyklowa b9s chyba i 5 diod smd, a wuacie mam 7 diod smd cztery na około i trzy od frontu , swiatło rozchodzi sie na około 300'

http://c2.wrzuta.pl/wm17051/1245fb3f002a8e6b4c548ce0/zdjecie0771?

problem tylko z tym ze mialy byc zimny biały, i juz nie wiem jakie przyszły bo w porownaniu z xenonem ktory mam prawie biały jest bardzej niebieskie. Teraz pozycyjne wraz z podświetlonymi kierunkami używam jako swiatła do jazdy dziennej. Bład jest na desce ale mnie to nie przeszkadza

Dodatkowo kiedy zamykam i otwieram auto to zapala sie ta pozycja powiedzmy w polowie intensywnosci jak normalnie przekrecajac przelacznikiem , i gasna po jakims czasie

Opublikowano
Mi właśnie chodzi, żeby nie było żadnych błędów na komputerze, więc chyba założę te philipsy.A tak na marginesie to wyłączenie w komputerze tego sprawdzania jest możliwe tylko dla postojówek czy generalnie nie będą sprawdzane żadne żarówki?
Opublikowano

zwykłą żarówką z włóknem, czy to wolframowego czy grafitowego kiedys nie uzyskasz nigdy efektu swiatła białego. chyba ze znajdziesz nie w5w tylko w10w o wiekszej mocy, ale od razu i temperatura pracy wzrosnie wiec moze cos sie zacząć topic.

jesli nie chcesz miec przy ledach bledów wystarczy równolegle pociągnąć albo zarówke zwykla w5w albo jakis rezystancje o podobnej wartości do zarówy. ja tak testowałem ( zarowki w5w swieciły mi w komorze silnika) ale to w sumie wydało mi sie chore :mrgreen:

Opublikowano
Mi właśnie chodzi, żeby nie było żadnych błędów na komputerze, więc chyba założę te philipsy.A tak na marginesie to wyłączenie w komputerze tego sprawdzania jest możliwe tylko dla postojówek czy generalnie nie będą sprawdzane żadne żarówki?

taj jest możliwe wyłączenie sprawdzania żarówek ! i każde światła ustawia się z osobna ... możesz nawet kontrolkę od ciśnienia oleju wyłączyć .... NCS potężna rzecz.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

taj jest możliwe wyłączenie sprawdzania żarówek ! i każde światła ustawia się z osobna ... możesz nawet kontrolkę od ciśnienia oleju wyłączyć .... NCS potężna rzecz.....

A gdzie sie wpiąć, w którym miejscu , z laptopem.Kolega ma program, cos tam sie bawi amatorsko, u siebie w 530d sobie robi rózne rzeczy i tam wpina sie gdzies w moduł nawigacji czy tv.Ja tychże nie posiadam, więc gdzie?

Opublikowano
On pewnie korzysta z IBUSa, ale ty potrzebujesz NCSa który działa z popularnymi ADS, OBD. Musisz mieć interfejs o którym wcześniej wspomniałem, NCSa i trochę wiedzy którą możesz zdobyć na tym forum w dziale diagnoza komputerowa.
Opublikowano

wsadz zwykłe ledowe zarówki

 

a po drodze w kabelek od postojówki wepnij opornik o takim samym oporze jak zarowka 5w

 

po problemie komp zarowek ledowych wogole nie widzi bo nie zamykaja obwodu, a opornik zrobi swoje a nie bedzie dodatkowo bral pradu jak u kolegi co 2 zarowki pod klapa montował

Opublikowano
wsadz zwykłe ledowe zarówki

 

a po drodze w kabelek od postojówki wepnij opornik o takim samym oporze jak zarowka 5w

 

po problemie komp zarowek ledowych wogole nie widzi bo nie zamykaja obwodu, a opornik zrobi swoje a nie bedzie dodatkowo bral pradu jak u kolegi co 2 zarowki pod klapa montował

CYT." patrz wyżej....................jesli nie chcesz miec przy ledach bledów wystarczy równolegle pociągnąć albo zarówke zwykla w5w albo jakis rezystancje o podobnej wartości do zarówy.

  • 8 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest to taka długa rurka wyciągasz ja z tyłu lampy. Jeśli dobrze pamiętam przekręcasz i ciągniesz

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.