Skocz do zawartości

328i Szarpie przy ruszaniu i zgrzyta przy 2tyś obr/min HELP!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów!

Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałość :)

 

Mam problem przy ruszaniu mianowicie szarpie mi autem trza dac duzo wiecej gazu niz normalnie zeby ruszyc elegancko, wczesniej tak nie miałem. Odpuszczajac sprzeglo na chwile obroty idą w dół i zaraz dopiero do góry. NA biegu jałowym na postoju przy wciskaniu gazu powoli od 2000 -3200obr/min slychac jakies zgrzytanie/brzeczenie, wkurza mnei ten dziwek szczegolnie jak sie to zrobi na zimnym silniku np po nocy. No i te ruszanie jest masakra szarpie na jedynce;/ Sprzęgło? Dodam ze dziweku wedlug mnie dochodzą z okolic skrzyni tzn nawet przed skrzynią. Macie jakiś pomysł , bo moze warto by bylo to szybko naprawic zeby dalej czegos nie rozwalić... :?

 

Czekam na jakieś info ,pozdrawiam!

Opublikowano
Obawiam się że to może być koło dwumasowe, ale nie jestem pewien, przy gaszeniu silnika słychac jakiś metaliczny stukot, jeśli tak to koło do roboty i sprzęgło również, ale to nie jest pewne.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Dodam jeszcze ciekawszy fakt że na luzie jak wcisne sprzegło to obroty idą o jakiej 100 do góry i słychac delikatnie tarcie ale bardzo delikatnie jak odpuszcze to jest wszystko okej. Nie jak gasze furke to nie ma zadnego neipokojącego dzwieku. Najgozej jak ruszam to ten "kangur" no i ten dzwiek na zimnym silniku w okolicach obrotów 2000-3200. Pozdrawiam i czekam na dalsze info co to moze byc. :|
Opublikowano
Takie objawy też mogą występować przy krzywej tarczy sprzęgłowej zwłaszcza ten kangur jak to nazwałeś.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Hmm a za co ten zawór odpowiada i gdzie ten zawór dokładnie sie znajduje kolego? Co do krzywej tarczy bardzo mozliwe w sumie na budziku jest 210 000 ... Tylko jak zdiagnozowac problem dokladnie zebym wiedzial co wymienic? A ten dziwek (brzeczenie,zgrzytanie) przy obrotach 2000-3000 na luzie to tez moze byc wina sprzegła?

 

Chyba jak juz w razie czego wymieniac to kompletne nie?;/

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
czy jest sens wymieniac na nową dwumase,sprzegło,docisk,łożysko jak mam zamiar pojezdzic tym rok , 1.5...??? Jakie uzywki proponujecie z allegro? bo nie sadze zeby oplacalo mi sie wkladac 2000 koła w to zeby sprzedac po roku... Spojrzcie na allegro albo lepsze zrodla i dajcie mi znac. Po czym charakteryzowac sprawne kolo dwumasowe oprócz odp "żółte,fioletowe" bo takie insynuacje znalazlem na forum, najwazniejsze zeby nie miało luzu do ilu? pozdrawiam i czekam na info! i czy wymiana kompletu bedzie miala wplyw tez na wcisniecie sprzegła i jego falujace obroty jak mam do teraz na starym? Miłego wieczoru!
Opublikowano

Halo halo jest tu ktos jeszcze?:) bo w przyszlym tyg chce zrobic cos z autem wiec czekam na jakies info:P

 

Pzdr!

Opublikowano
Pewnie że może być używka! Ważne żeby nie było luzu na tłumikach drgań skrętnych, uszkodzonego połączenia tulejowego mas, przebarwień, łuszczących się powierzchni stykowych, pęknięć. Jeżeli już używka kpl to daj chociaż nowe łożysko oporowe, żeby przy sprzedaży nie huczało. Pozdr Generalnie nie może być COŚ TAKIEGO [lub w podobnym stanie:
Opublikowano
WItam! wyczaiłem dwumas z przebiegiem 86tyś za dobra cene. Sprzegło zamierzam kupic nowe. Tylko teraz pytanie czy moje szarpanie przy ruszaniu i przy wciskaniu sprzegla obroty ida w gore minimalnie i wracają do normlanego, lekkie szumienie przy wcisnieciu sprzegła. Czy to wszystko zniknie jak wymienei dwumas i kmpl sprzegło?? Czy moze byc cos innego niz to w moim przypadku? Pozdrawiam i zalezy mi na szybkiej odpowiedzi! ;)
Opublikowano
Dzieki kolego :) Powiedz mi tylko jeszcze 2 rzeczy bo zapomnialem dodać ze po odpaleniu szczególnie na zimnym, slysze i czuje na fotelu,pod nogami i na lewarku jak by sie cos obracalo wolnymi ruchami i przy tym obracaniu drgało to właśnie dwumas czy cos moze być z wałem? A druga to ten zaworek o którym wspominaleś,czy tez go wymienić teraz przy wymianie kpl sprzegła? czy nie koniecznie? Musze powiedzieć że słychać już (tak jakby tracie,szum) przy dotknięciu sprzegła jak wcisne do końca to slychać bardziej. Pozdrawiam i przepraszam za upierdliwosc, ale wydatek nie jest mały, a chce miec dograny temat na tiptop,a po to jest forum :wink:
Opublikowano
Trudno jednoznacznie powiedzieć co to może być... na pewno drgania pochodzące z wadliwego działania sprzęgła, a może po prostu poduszki skrzyni biegów już się skończyły. Zaworu nie trzeba wymieniać. Powodzenia :wink:
Opublikowano
Jak dojdzie mi kpl sprzęgła to oddaje do mechanika no i zdam wam relacje czy pomogło ,oby! Pozdrawiam wszystkich forumowiczów! :cool2:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Zapomniałem odpisać odrazu po wymianie

 

Wiec tak poszarpywanie przy ruszaniu znikło, stuk przy gaszeniu auta również no i nic nie szumi bo sprzegiełko nowe:) Tarcza była przepalona, łozysko oporowe do kosza, dwumas aluzy bardzo duze, jedynie docisk byl w miare jeszcze.

 

Tak wiec jak ktos ma podobne problemy do moich to neich wymienia caly komplet sprzegła i bedzie zadowolony! :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.