Skocz do zawartości

Nie wiem jak ale moja bmw 320i jedzie tylko 140


Mateusz1988

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

a odcina przy jakiej prędkości na 2 biegu? Przeciągnij go poza skalę. Niech mnie wahowcy poprawią ale odcinka powinna być gdzieś przy 100?

 

to jak przy 70km na 2 biegu miałbyś rzeczywiste 6.500 obr to możesz kręcić w kółko na drugiem biegu :twisted:

Edytowane przez szef_ff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz jakie masz przelozenie dyfra. z tego co pamietam to 320i powiniem miec 3.45. jesli idzie ci tylko 140km/h to z tego co sie orientuje masz 3.15.

 

może coś w tym jest ale dlaczego nie odcina przy 7.000 obr?

 

 

nie wiem panowie jak tam jest na dyferencjale ale wiem ze licznik napewno nie jest z niej numery win sie nie zgadzaja z numerami nadwozia po tym co powyzej pisaliśmy wedlug tego co podaliscie jutro sprawdzę dyferencjał i bede myślał dalej co sie dzieje tak wogóle to dzieki za pomoc jak narazie jestescie pierwszym forum jakie odpisalo na moje pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co może dolegać twojemu autku. Miałem tę przypadłość w poprzednim samochodzie... Pewien wspaniały mózg-mechanik, włożył mi skrzynie biegów od polo 1.4, kiedy powinien włożyć od golfa 1.8... Wszystko było ok, chodziło itd, auto przyspieszało ładnie, sprzęgło nówka, ale jak wyjechałem za miasto to zdębiałem - auto na 4 biegu pojechało max 95 km/h, a wcześniej jechało 140, a na piątym biegu max 120 km/h przy 7 tys obr/min, a jechało 190...

 

Moje zdanie jest takie - dyferencjał 3.15 nie może tak znacznie obniżyć prędkości max, bez przesady - nie 140km/h... jeszcze 170,80 km/h to bym może zrozumiał przy 3.15, ale nie tyle, normalne 2.0 powinno cisnąć 220 km/h... Moim zdaniem jakiś amator chciał poprostu pchnąć auto ale rozsypała mu się skrzynia przed sprzedażą, i mając na zbyciu włożył ci skrzynię od 316, do tego dyfer z w/w przełożeniem i efekt jest jaki jest... Proponuję zerknąć na realoem.com po nr. VIN jaki twoje auto ma kod skrzyni biegów, potem pojedz na kanał i sprawdz jaki kod ma aktualna skrzynia, porównaj, jeżeli numer jest widoczny bez wyciagania skrzyni to moze to rozwiąże problem...

 

Ja obstawiam skrzynie biegów na 95%, dyfer nie powinien tak obniżyć prędkości auta...

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie - dyferencjał 3.15 nie może tak znacznie obniżyć prędkości max, bez przesady - nie 140km/h... jeszcze 170,80 km/h to bym może zrozumiał przy 3.15, ale nie tyle, normalne 2.0 powinno cisnąć 220 km/h... Moim zdaniem jakiś amator chciał poprostu pchnąć auto ale rozsypała mu się skrzynia przed sprzedażą, i mając na zbyciu włożył ci skrzynię od 316, do tego dyfer z w/w przełożeniem i efekt jest jaki jest... Proponuję zerknąć na realoem.com po nr. VIN jaki twoje auto ma kod skrzyni biegów, potem pojedz na kanał i sprawdz jaki kod ma aktualna skrzynia, porównaj, jeżeli numer jest widoczny bez wyciagania skrzyni to moze to rozwiąże problem...

 

Ja obstawiam skrzynie biegów na 95%, dyfer nie powinien tak obniżyć prędkości auta...

 

Ja tez tak mysle!!bo od czasu jak ja kupilem to śmiga bez problemu to moze byc skrzynia biegów nie koniecznie z 1.6 ale z tds-ki bo mniej wiecej przełozenia by sie zgadzały przynajmniej tak mi sie wydaje bo z tego co jeszcze wczoraj nie napisałem to ze na 5 biegó moge jechac i nie ma zadnych problemów z przyspieszaniem samochodó ?? nie wiem czy bedzie tak na 100% wiec lece sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie - dyferencjał 3.15 nie może tak znacznie obniżyć prędkości max, bez przesady - nie 140km/h... jeszcze 170,80 km/h to bym może zrozumiał przy 3.15, ale nie tyle, normalne 2.0 powinno cisnąć 220 km/h...

 

moj kolega ma 320i bez vanosa i kiedy zalozyl 3.15 samochod jechal max 140-150km/h wiec ja obstawialbym dyfer

co do odcinki to moze poprzedni wlasciciel majstrowal cos przy chipie ? kolega od tej 320i chipowal i przesunal odcinke o jakies 600ob/m i teraz odcina okolo 8tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie co wy wypisujecie za bzdury!

Jak nie macie pojęcia o przełożeniach dyfrów to nie wprowadzajcie człowieka w błąd.

Dyfer 3,45 jest wolniejszy od 3,15.

Większe przełożenie = mniejsza prędkość.

Może kolega ma założoną jakąś wydumę z przełożeniem powyżej 4,00 i dlatego auto nie ma szybkości.

Kolego sprawdź przełożenie dyfra.Jak nie ma tabliczki to poprostu mniej więcej sprawdzić można licząc obroty wałka i kół na podniesionym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj kolega ma 320i bez vanosa i kiedy zalozyl 3.15 samochod jechal max 140-150km/h wiec ja obstawialbym dyfer

co do odcinki to moze poprzedni wlasciciel majstrowal cos przy chipie ? kolega od tej 320i chipowal i przesunal odcinke o jakies 600ob/m i teraz odcina okolo 8tys

 

co do tej odcinki to licznik prawie sie obkreca i nie ma efektu dalej nie próbowałem !! jutro jade na podnośnik sprawdze skrzynie i dyfer moze cos wiecej jutro sie dowiem i napisze to cos poradzicie ??

jak nie to najpierw zmienie skrzynie i zobacze czy cos sie poprawiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik prawie się obkręcił... he... dalej nie próbowałem :lol:

nie wiem co ci doradzić kolego ale dla mnie jest do wymiany licznik. Nie sądzę ze ten silnik dokręci więcej jak 9k obr. bez kolosalnej ingerencji w jego budowę. To nie japońska szlifierka. :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik prawie się obkręcił... he... dalej nie próbowałem :lol:

nie wiem co ci doradzić kolego ale dla mnie jest do wymiany licznik. Nie sądzę ze ten silnik dokręci więcej jak 9k obr. bez kolosalnej ingerencji w jego budowę. To nie japońska szlifierka. :nienie:

 

wiem tez mnie to dziwii ?? ale robilem ten test licznika i wszystko wydawało sie w porządku nie wiem moze najpierw komputer wymienie albo jakiś inny podłocze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od mechaniki, bo może ci się nałożyć kilka czynników na raz i będziemy błądzić w kółko. Tak jak koledzy podpowiadają, sprawdź oznaczenie dyfra i skrzyni. Pochwal się nimi na forum a później zacznij grzebać w elektryce. :wink:

 

 

 

jutro sie pochwale co tam na tych moich tabliczkach pisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie masz inny dyfer np z diesla. kuzyna is latał ponad 200 , rozleciał sie mu dyfer i kupił "byle jaki " nie popatrzył na przełożenia i po zamontowaniu auto jechało 140-150km/h ale zato przyśpiszało o wiele lepiej :wink:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak czytam tem temat i czytam i sie zastanawiam czemu wprowadzacie ludzi w błąd. Aguire napisał wyraźnie o co chodzi z mostem. Most 3.15 daje większą prędkość maks a nie odwrotnie jak tu piszecie.

 

dyfry w e36 (w benzynie):

 

316; 318; 320 - 3,45

325; m3(s50b30, szpera) - 3,15

328 - 2,93

s50b32 (szpera) - 3,23

automat 316; 318 - 4,44

automat 320 - 3,45 / nie do dostania wersja Japońska 4,10

automat 328 - 3,07 / wersja Malezja 3,91 i Japonia 3,46

 

Znalazłem na innym forum wypowiedz "most 4.10 jeździłem w e30 m20b25 - jedynka śłuży.... w zasadzie nie wiem do czego.. do 30 na godzine może jak do odcinki pociagniesz.

2 do 80 max do latania po torach na wysokich biegach mocnym autkiem hardcore"

 

Przestańcie pisac głupoty bo strach czytać. :mad2: :mad2:

Moja opinia jest taka że masz dyfer 4,44 z automata nie ma innej możliwości. Ktoś pewnie wziął pierwszy lepszy most ze szrotu i dlatego taki efekt.

Edytowane przez El_Koyot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzis zajzałem pod autko i obejrzałem dyfer nie idzie sie rozczytac co tam pisze ktos za bardzo wyczyscil !!co do tych obrotów to wymienilm czujnik polozenia wału kolega miał na stanie zaczeło odcinac obroty przy około 7.800 to znaczy slychac ten koniec ale przeskakuje licznik dalej podchodzi prawie pod jedynke jutro bede miał wiecej czasu to wypucuje całkiem bo po ciemku to duzo nie widac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na innym forum wypowiedz "most 4.10 jeździłem w e30 m20b25 - jedynka śłuży.... w zasadzie nie wiem do czego.. do 30 na godzine może jak do odcinki pociagniesz.

2 do 80 max do latania po torach na wysokich biegach mocnym autkiem hardcore"

 

Przestańcie pisac głupoty bo strach czytać. :mad2: :mad2:

Moja opinia jest taka że masz dyfer 4,44 z automata nie ma innej możliwości. Ktoś pewnie wziął pierwszy lepszy most ze szrotu i dlatego taki efekt.

 

 

to moze byc dyfer ?? powiem tak jak jade to jak mam 60km/h to moge jechac na piatce bez zadnego problemu przyspieszac sinlnik nawet nie przygaśnie a tak chyba nie powinno byc przynajmnie tak mi sie wydaje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.