Skocz do zawartości

ubywa płynu w zbiorniczku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

wiem ze takich postów było wiele przejżałem wszystkie i żaden nie jest podobny do mojego problemu a mianowicie:

miałem problemy z temp. gotowało mi płyn wyniemiłem uszczelkę pod głowića sprawdziłem głowice czy nie jest pęknięta (nie jest) głowice splanowałem była troche krzywa i to dużo wiec chłopaki powiedzieli ze musi zostac u nich na dzień bo muszą cos z zaworami zrobić żeby sie nie zatarły (chyba tak to brzmiało, ale pewny nie jestem), ten zabieg nic nie pomógł wieć wymieniłem chłodnicę (tez nic) skupiłem sie na visco-wymieniłem no i sytuacja sie troche poprawiła, tylko teraz ubywa mi płynu średnio co 2 dni musze dolewać (ubywa do pewnego momentu i sie zatrzymuje ok. 2cm od dołu), do tego wskażnik temperatury nic nie pokazuje jest jak zwykle troche wychylonu poza połowe (czy to normalne wychylenie to jakieś 2mm), i znowu wulkan z zbiorniczku. Chciałem poeksperymentować mając stare visco zamontowałem na stałe, cały czas chodzil z silnikiem, przestało sie gotowac ale woda dalej ubywa i wskażnik sie wychyla o te 2mm (myślałem że przy tak niskiej temp. jaka jest obecnie na dworze zamontowanie na stałe visco wiąże sie ze silnik bedzie niedogrzany a tu nic z tych rzeczy jak było tak jest!!!

Co możecie mi poradzic na tą moją przypadłość??

Ogrzewanie działa, odpowietrzony, zauważyłem tylko ze na wolnych obrotach po odkręceniu korka od chłodnicy nie ma obiegu dopiero po dodaniu gazu jest obieg czy tak powinno być?? czy musze wymienić pompe wodną a może termostat??

sorki ze sie tak rozpisałem ale chcizłem jak najlepiej zobrazować mój problem (318i, e36, m40, 92r)

Dziekuja za wszystkie sugestie i za pomoc

Pozdrawiam

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie jest tak samo strzałka wychylona w prawo o jakieś dwa milimetry, czy to normalne? I jeszcze nigdy (25 tyś) nie zdarzyło się żeby drgnęła poza normalne ustawienie, rano jest ok powoli rośnie i staje te dwa mm za pionem. Co o tym myślicie?
Opublikowano

Witam.

Sprawa numer jeden - Visco nie ma nic wspólnego z płynem chłodzącym.

Po drugie, lekkie wychylenie wskaźnika temperatury od pionu to norma, wina czujnika albo deski, albo obu po trochu.

Co do uciekającego płynu to myślę że to wina uszczelki pod głowicą, jesteś pewien czy tam jest szczelnie?? Jak tak to sprawdź węże, a i czy nie śmierdzi ci z ogrzewania ?? To istotne bo możesz mieć wyciek z nagrzewnicy i to właśnie pewnie tam spierniczają ci te kosmiczne ilości cieczy. :norty:

Co do grzania się silnika to wygląda ewidentnie na zacinający się termostat, radzę od niego zacząć.

:norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.