Skocz do zawartości

ROZPÓRKA KIELICHÓW W e32 V8


J E L I T O

Rekomendowane odpowiedzi

:) mnie nie uraziłeś .. poto jest forum zeby wyrażać opinie. Każdy robi samochód "pod siebie" i ja np lubię jak jest bardziej sztywny i twardszy.

Chciałbym poznać opinię osób które mają ten bajer. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja wlasnie tez, tylko mysle ze to znow tak bedzie jak z katalizatorami, jedni mowia: wycinaj, auto ma lepszy dzwiek, lepiej ciagnie i takie tam, a drudzy, to samo, tylko na odwrot....

 

dokładnie o to samo mi chodzi :)

 

Link na ten temat na inne forum:

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=26143&highlight=rozp%F3rka

 

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=19657&highlight=rozp%F3rka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Właśnie ja też sie nad tym tak zastanawiałem czy wydawać te 300 zł na rozpórkę, u mnie jest takie trzeszczenie całej karoseri przy przejeżdzaniu po śpiących policjantach, myślicie że rozpórka by to wyeliminowała?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze raczej lepsze spasowanie elementow wnetrza Ci bardziej pomoze. Jak na moj gust, to ktos je nieudolnie rozebral i pourywal zaczepy, przerabialem to kiedys w Mercu jak wrocil od lakiernika, wiec nie ma sie co dziwic ze teraz wszystko trzeszczy, a teraz jest cisza jak makiem zasial :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może i masz rację :) Ale widać wtedy a raczej słychać jak bardzo pracuje buda, zwłaszcza jak się tylko jedną stroną najeżdza na górkę i własnie jestem ciekaw czy warto zakłądać rozpórkę czy coś da i co warta jest ta z allegro? Link wyżej...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup firmowa rozporke takiej jak np ja firmy INXX Weichers lub D&W itd itp.Z Niemiec wychodzi u nas ok 250-280zl INXX.Najlepiej na tyl i na przod.

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam opinie slawo - w poprzedniej E30 dokladalem rozporke i jazda autem stala sie pewniejsza. Przy szybko pokonywanych zakretach czuc bylo ewidentna roznice na plus. Auto ''dokladniej'' skrecalo. Osobiscie POlecam.

Do nowego nabytku zmowie komplet rozporek. Pomimo faktu ze sportowe mam tylko amortyzatory (Bilstein B6) a sprezyny pozostaly seryjne.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Chętnie :) Tylko czy dało by radę po 1 listopada?? I dobrze jakbym wiedział ile mnie ta impreza wyniesie. A jaka jest różnica między alu czy stalową? Co jest lepsze i dlaczego :) No i chyba wchodziły by w grę na przód i na tył... Właśnie!! A może też chciałbyś sprowadzić autko na zamówienie? Chodziło by o 530d w jasnej skórze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozpórki zawieszenia, to nie wynalazek stosowany wyłącznie w sporcie...

z przykładów seryjnie wkładanych rozpórek - jakie na poczekaniu przychodzą mi do głowy to jest: skoda faworit i renault 19 - ale było tego więcej...

 

ja mam u siebie rozpórkę przednią - po założeniu - zawieszenie wyraźnie się utwardziło -

a dlaczego BMW nie wkłada ich standardowo???

a dlaczego nie montuje szper w standardzie - przecież każdy kto ją ma- nie

może się tego nachwalić!!!!

albo czemu w starszych modelach nie było pełnego ocynku blach???

można by tak wymieniać i do jutra...

koszta Panowie :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietam jedną wypowiedz jakiegoś uzytkownika tego forum, który mówił, ze sens ma tylko zakładanie rozporki górnej i dolnej jednocześnie. Założenie tylko rozpurki górnej spowoduje usztywnienie góry i naprezenie dołu.

 

Oczywiscie wszystkie te "efekty uboczne" utwardzonego zawieszenia, rozpórek etc. nie maja wiekszego znaczenia, gdy przeciętnie jeżdzimy jednym samochodem nie dłuzej niz 2 lata, ale ktoś, kto dokonuje takich daleko idących i drogich przeróbek zawieszenia, powinien myśleć kompleksowo i długoterminowo.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem na forum streetracing o rozpórki dolne do BMW i w związku z rodzajem napędu, zawieszewnia, usytuowania silnika - nie stosuje się tego...

rozpórki to nie jest ani "droga ani daleko idąca przeróbka zawieszenia"-

zawias gwintowany, czy tym podobne - to już są drogie sprawy...

do następnej Beaty, też dokupie rozpórki - według mnie auto, mniej cierpi

na naszych tzw. drogach - nie wspomnę, że lepiej mi się jeździ z rozpórką...

na dniach będę miał rozpórkę tylną z D&W :cool2:

 

ps.a kto nie chce niech nie zakłada, tak jak większość nie potrzebuje

blokady mechanizmu różnicowego, zawieszenia M-Technic itd.

to są dodatki dla kierowców świadomych, którzy nie korzystają z aut tylko w celach przemieszczania się z punktu A do punktu B...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy szpery nie były przypadkiem montowane standardowo, w mocniejszych wersjach ??

Co do rozpórki, wątpie w sens jej montowania.

Ciekawe że zawieszenia Mtechnika nie miały tych cudownych rozpórek,

skoro przynoszą one tyle korzyści tak nie wielkim kosztem :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szpera bez dopłaty jest tylko w eM-ach i iX-ach...

a pozatym do każdego trzeba dopłacić - to,że często występuje

przy mocniejszych silnikach nie znaczy że była w cenie....

nie mówię, że są same plusy rozpórek- po założeniu tej którą ja mam

ciężej chodzi mi kierownica, trudniejszy dostęp do instalacji gazowej-

a poza tym.... nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja slyszalem ze sportowe naklejki na wlew paliwa tez niezle poprawiaja wlasciwisci jezdne auta. Wuto staje sie ciezsze z prawej strony i lepiej skreca w lewo. Tylko minus jest taki ze ciezej chodzi wspomaganie lol

 

jak nie masz nic konstruktywnego do dodania w temacie -

to przestań bezsesnsownie zaśmiecać temat :nienie:

 

http://img295.imageshack.us/img295/3959/racdynamz4int12sf.jpg

 

Racing Dynamics Z4 - :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.