Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, po sprawdzeniu kodów poprzez INPA okazało się że w pamięci zostało zapisane bardzo ale to bardzo dużo błędów. Niestety posiadam tylko same kody.

Ilość błędów mnie przeraża dlatego proszę o pomoc w rozszyfrowaniu ich oznaczeń:

 

SIM/ZGM - 93F4

 

SZL - 94E7

 

STUR/TEBF - 96CC

 

DDE:

43EZ

4212

4222

4232

4242

4252

4262

4030

4020

41BB

4011

4207

4501

 

DSC - 5EBA

 

EHC:

5F99

5F96

5F9A

 

KOMBI:

A3C7

A557

 

MOSTGW:

A178

E18D

E18F

 

BZM/SZM - 9FEB

 

LM - 9CBF

 

KBM:

A46A

A443

A409

A411

A418

A419

A448

A449

A468

 

CID - A468

Opublikowano
proponumje je wykasowac i zobaczyc, ktore daly sie skasowac a ktore nie i wtedy za te sie brac, ktorych nie dalo wykasowac, bo to one sa podstawa i wyjsciem do rozwizania problemu. Te bledy, ktore da sie usunac powodowane sa w dalszej kolejnosci, przez ktorys niesprawny uklad sterujacy - np. regulator napiecia i mimo, ze czujniki sa sprawne to beda pokazywac bledy wskutek braku lub zbyt duzego ladowania, ale wlasnie te bledy da sie usunac! Napisz co sie dzialo z autem, ze podlaczaleas pod kompa???

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Wyskoczyły mi komunikaty o błędzie w zawieszeniu nivo i nieaktywnym systemie SOS.

Dlatego postanowiłem podłączyć auto pod komputer.

Po za wymienionymi usterkami auto sprawuje się bez najmniejszych problemów.

 

Skasuje błędy i dam info za kilka dni czy któryś z błędów powrócił.

 

Dzięki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

DDE:

43EZ

4212

4222

4232

4242

4252

4262

 

43E2 - wymieniona przepustnica błąd zniknął

 

następujące błędy wszystkich świec spowodowane były nie do końca wpiętą wtyczką do sterownika świec

4212

4222

4232

4242

4252

4262

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

witam czy mogł by mi ktos to wytlumaczyc na nigdzie nie moge znalesc opisu o co chodzi

 

air bag

 

14 ignition circuit 10 -> unplug batterie

Error frequency : 12

Remain over limiting value

 

24 seat occupied recognition

Error frequency : 229

communication error

break in seat mat

Error present

-----------------------------------------------------------

asc

65 wheel speed sensor rear right trigger signal

Error frequency : 66

Vehicle speed 0.00 km/h

system activ 0.00 -

brake lights switch 0.00

----------------------------------------------

engine

 

241 burning fail Cylinder 4

Error frequency : 2

Logistic counter: 24

TCO 84.75 Grad C

N_32_TOL 1664.00 rpm

MAF_TOL 332.27 mg/stk

MAF_BOL 305.04 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 19.00 h

Misfire CARB_A

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently not available

sporadic Error

Errorcode: F1 B1 02 18 B1 34 3D 38 90 6C

 

 

209 EWS-Code

Error frequency : 4

Logistic counter: 24

VS 0.00 km/h

VB 11.83 V

TCO 84.00 Grad C

N_32 0.00 rpm

aufgetreten vor (rel. BZ) 7.50 h

---

---

---

EWS-Code unplausible

Error to not relevant

Error debounce

Error currently not available

sporadic Error

Errorcode: D1 A8 04 18 00 74 B0 00 90 DF

 

 

z gory dzix :]

Opublikowano

a wiec sory za rozped.

z autkiem wsumie ni9c sie nie dzieje jezdzi pali i pracuje normalnie dwa razy po dlugiej trasie jak go zgasilem czuc i slychac bylo ze nie pracuje silnik prawidlowo (szarpal strasznie) po zgaszeniu i odpaleniu ponownym bylo juz wszysko ok :) swiece sprawnie kable wporzadku co moglo bys tergo przyczyna jakis czujnik?? wtrysk??

Opublikowano
a wiec sory za rozped.

z autkiem wsumie ni9c sie nie dzieje jezdzi pali i pracuje normalnie dwa razy po dlugiej trasie jak go zgasilem czuc i slychac bylo ze nie pracuje silnik prawidlowo (szarpal strasznie) po zgaszeniu i odpaleniu ponownym bylo juz wszysko ok :) swiece sprawnie kable wporzadku co moglo bys tergo przyczyna jakis czujnik?? wtrysk??

 

czyli silnik po dluższej trasie zaczyna sie bujac, moze byc ze np. ktorys z czujnków traci wlaściwą oporność i często jest tak pod wpływem właśnie temperatury. Zdejmij cewki i obejrzyj je - jeśli któras nie chodzi odpowiednio, to bedzie na niej biały nalot.

 

Podepnij pod kompa skasuj wszystkie bledy, potem dobrze pojezdzij przed ponownym podpieciem, zeby silnik nabral temperatury i zobacz jakie bledy pokaze ponownie.

 

Czesto czujnik polozenie walu korbowego traci odpowiednia rezystancje pod wplywem temperatury, moze tez byc brudny, moze czujnik na rozrzadzie, moze cewka???

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

to tak sory ale sie spieszylem opisujac to

po dlugiej trasie zgasilem silnik na 10-15min po odpaleniu pracowal niby normalnie na wolnych obrotach jak ruszylem czuc bylo szarpanie i wyraznie stracil na mocy i wtedy bylo slychac glosniej silnik i nierowno pracowal.

zgasilem silnik, odpalilem ponownie i bylo juz normalnie.

 

zagladalem wczoraj pod maske na te czwarta swiece i cewke wszystko wygladalo normalnie ale zauwarzylem bialy nalot na kablu od strony swiecy(moze poprostu przydalo by sie wkoncu zmnienic kable) nie grzebalem dalej tylko chcialem zobaczyc to co inpa wykryla czwarty cylinder (czyli cewka kable i swieca)

dix chlopaki ze chcecie pomuc |:)

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Od kilku dni pali mi się kontrolka poduszki i pasów. Sprawdziłem w Inpie (na ile potrafiłem) i odczyt pokazał:

 

0E SFZ okay 1error 9AF4 60

 

to kod błędu poduszek i napinacza pasów ? co może być powodem błędu: mata pasażera, akumulator- klema pirotechniczna ?

 

12 DME/DDE okay 2error 4A70 26 niepoprawne ciśnienie oleju ?, 4298 58 błąd sondy lambda

 

38 EHC okay 1error 5F99 A1 ?

73 CID okay 1error A468 64 (Zewnętrzny obwód otwarty (LVDS dane line)) ?

 

czy mógłby mi ktoś pomóc rozkodować te błędy lub wysłać link z tabelą błędów BMW ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam problem z rozszyfrowaniem nastepujacych bledow : 17706 , 19630 , 19614 , 18736

ostatnio wymienilem rure powietrza doladowujacego do intercolera,blad zostal skasowany ale po 3 dniach zapalila sie lampka check na desce,auto jezdzi normalnie nie przechodzi w tryb awaryjny ale drazni mnie palaca sie lampka.Mam autko z 2008r 520d 163KM,a rura z czujnikiem byla z wersji 177KM w zwiazku z tym podejzewam ze czujnik na tej rurze moze przesylac rozbiezne dane do kompa,dlatego ten check.Prosze osoby znajace sie na tej kwesti o rade.Moze powinnienem wymienic sam czujnik mam go ze starej rury,w starej rurze wylamalo sie mocowanie dlatego wymienilem cala z czujnikeim.Prosze o pomoc.

 

pozdrawiam wszystkich

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam wszystkich.

Mam problem z rozszyfrowaniem nastepujacych bledow : 17706 , 19630 , 19614 , 18736

ostatnio wymienilem rure powietrza doladowujacego do intercolera,blad zostal skasowany ale po 3 dniach zapalila sie lampka check na desce,auto jezdzi normalnie nie przechodzi w tryb awaryjny ale drazni mnie palaca sie lampka.Mam autko z 2008r 520d 163KM,a rura z czujnikiem byla z wersji 177KM w zwiazku z tym podejzewam ze czujnik na tej rurze moze przesylac rozbiezne dane do kompa,dlatego ten check.Prosze osoby znajace sie na tej kwesti o rade.Moze powinnienem wymienic sam czujnik mam go ze starej rury,w starej rurze wylamalo sie mocowanie dlatego wymienilem cala z czujnikeim.Prosze o pomoc.

 

pozdrawiam wszystkich

 

Jak to masz auto z 2008 i silnik 163KM :shock: ? Co zmieniałeś silnik :shock: ? Od 2007 chyba od kwietnia 520D miały silniki 177KM :roll: . :mrgreen:

Opublikowano
Witam wszystkich.

Mam problem z rozszyfrowaniem nastepujacych bledow : 17706 , 19630 , 19614 , 18736

ostatnio wymienilem rure powietrza doladowujacego do intercolera,blad zostal skasowany ale po 3 dniach zapalila sie lampka check na desce,auto jezdzi normalnie nie przechodzi w tryb awaryjny ale drazni mnie palaca sie lampka.Mam autko z 2008r 520d 163KM,a rura z czujnikiem byla z wersji 177KM w zwiazku z tym podejzewam ze czujnik na tej rurze moze przesylac rozbiezne dane do kompa,dlatego ten check.Prosze osoby znajace sie na tej kwesti o rade.Moze powinnienem wymienic sam czujnik mam go ze starej rury,w starej rurze wylamalo sie mocowanie dlatego wymienilem cala z czujnikeim.Prosze o pomoc.

 

pozdrawiam wszystkich

 

Jak to masz auto z 2008 i silnik 163KM :shock: ? Co zmieniałeś silnik :shock: ? Od 2007 chyba od kwietnia 520D miały silniki 177KM :roll: . :mrgreen:

 

Może flotówka w LCi miały redukcje do 163

Opublikowano
Witam wszystkich.

Mam problem z rozszyfrowaniem nastepujacych bledow : 17706 , 19630 , 19614 , 18736

ostatnio wymienilem rure powietrza doladowujacego do intercolera,blad zostal skasowany ale po 3 dniach zapalila sie lampka check na desce,auto jezdzi normalnie nie przechodzi w tryb awaryjny ale drazni mnie palaca sie lampka.Mam autko z 2008r 520d 163KM,a rura z czujnikiem byla z wersji 177KM w zwiazku z tym podejzewam ze czujnik na tej rurze moze przesylac rozbiezne dane do kompa,dlatego ten check.Prosze osoby znajace sie na tej kwesti o rade.Moze powinnienem wymienic sam czujnik mam go ze starej rury,w starej rurze wylamalo sie mocowanie dlatego wymienilem cala z czujnikeim.Prosze o pomoc.

 

pozdrawiam wszystkich

 

Jak to masz auto z 2008 i silnik 163KM :shock: ? Co zmieniałeś silnik :shock: ? Od 2007 chyba od kwietnia 520D miały silniki 177KM :roll: . :mrgreen:

 

Może flotówka w LCi miały redukcje do 163

 

Fakt możliwe :mrgreen:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ostatnio u mie wyskoczyło kilka błędów prosił bym o rozlokowanie ich i ewentualną podpowiedz jak można rozwiązać usterki związane z nimi

209 ews code

8 air flow meter

35 realu secondary air pump

62 sekondary air valve

211 llfs error at the mecanical

I błąd 127 wyskoczyło mi coś takiego unknown error location

Samochód jeździ od lutego na gazie pełną sekwencja kompletna brc zakładana w autoryzowanych serwisie

Mogę dodać że miałem problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku tylko i wylacznie i na 95% mam odme do wymiany bo zasysa mi powietrze przez bagnet od oleju a jak odkręcić korek od wlewu oleju to się nasila zasysanie i wydobywa się przy tym dziwne trobienie. Wczoraj natomiast samochód zwariował i nie chciał złapać większych obrotów jak 2500 zapalił mi się dwie kontroli pomarańczowe jedną to IME czy coś takiego i druga obok niej coś jak silnik po zgaszeniui ponownym odpaleniem silnika usterki znikła została jedną kontrola "silnik"

Z góry dziękuję za pomoc

Opublikowano
Sory ale już z przyzwyczajenia chyba znów wjechałem się nie w ten post co trzeba, tak to chyba już wychodzi jak się w pracy ukradkiem pisze coś telefonem ;)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam taki błąd 5F9A wydłużony czas reakcji

co to może być kompresor do wymiany czy jakiś czujnik?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

WITAM!

Prośba o rozszyfrowanie błędu A468, dodaję, że wyświetlacz na sekundę się zapali i zaraz gaśnie, zarówno przy rozruchu i wyłączeniu silnika. Również jak uruchomię radio to też wyświetlacz reaguje na chwilę, i drive przełącza stacje jednak na wyświetlaczu ciemność! Podłączyłem inny wyświetlacz i to samo. Posiadam jeden napęd i mały wyświetlacz - Business. Czy to może być moduł ccc czy co innego? Proszę o pomoc bo już nie mam siły z tym walczyć. Poniżej odczyt z INPY:

 

A468 Fehler im Videosignal

kein signal oder wert

testbedingungen erfullt

fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert

fehler wurde kein aufleuchten einer warnlampe verursachen

error code: a4 68 64 01 58 54 6f 00 dc 03 8e 00 1b 9e f5 00

00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00

00 00 00 00 00

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Koledzy potrzebuję pomocy

Moim nowym nabytkiem jest BMW e60, w trakcie kupna autko nie pokazywało błędów, natomiast w chwili obecnej na desce mam wskazówkę - system ochrony pasarzerów jest nie sprawny ,zapaliła się kontrolka pasów i poduszek, pod komputerem znalazło błąd najpierw z matą - wstawiony emulator, natomiast teraz wyświetla błąd 9AF4, czy ktoś mógłby wyjaśnić jego znaczenie? Dodam że emulator działa ponieważ gdyż jadę autem muszę mieć zapięty pas pasażera (pas jeszcze nie minięty).

Proszę o szybka odpowiedz,za która z góry dziękuje

Opublikowano
Ale co ma emulator do życia, przecież on tylko oszukuje komputer jako ze obok ktoś siedzi i ewentualna szkodą może być wywalona poduszka pomimo ze nikogo nie będzie obok podczas odpukać stłuczki. Poduszki z emulatorem wywalają zawsze, mata ma tylko ograniczyć koszta bum
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Poduszki w e60 to skaranie boskie, u mnie co jakiś czas wywala bląd i czesem idzie go skasowac a czasem nie i niewiem nawet gdzie szukac problemu,tez mam emulator na siedzeniu pasażera

i nie zamiezam inwestowac w nowa mate,poprostu jak w e60 cos nie swieci na tablicy to by to bylo nienormalne. E34 i E39 to były najlepsze egzemplarze piatki,niewyobrazam se 20 letniej e60

z ta cala elektryka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.