Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W trasie diesel spali 5-6 litrow, benzyna 8-9.

 

 

Jak trafisz na zadbanego diesla bedziesz chwalic. Co do turbiny to mozna renegerowac za 1000zl i miec gwarancje.

 

W benzynie tez trzeba pamietac ze jest valvetronic ktorego naprawa nie jest tania, dodatkowo koletory padaja w benzynie 2tys sztuka sa dwa.

 

W dieslu wiadomo, turbo dwumas wtryski. Zalezy jaki egzemplarz sie trafi i z jakim przebiegiem

Boże jaki ty masz silnik w aucie? bo ja mam 150 koni i na trasie nigdy mi 8l nie wziął :mad2: jeżdżę po Krakowie i w korkach pali mi 11l na trasie z Krk nad morze przy prędkości 90 do 120 pali 6l no może 6,5l . Jeżeli ktoś jedzie 150h i więcej to zgodzę się 8l może spalić

 

 

Popieram.

Mój na krótkich odcinkach - 2 km w zimę brał koło 11.Normalnie srednie utrzymuje się na 8.

Najmniej spaliłem raz na trasie stavanger - oslo 80-100km/h i spalił 5,9 po zatankowaniu do pełna i przeliczeniu - na kompie 5,7

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja uważam, że 320i będzie tańsze w eksploatacji a po założeniu LPG zdeklasuje diesla...

Miałem 318i (e46 143km) paliło średnio 10l Pb lub 12l LPG na 100km

Obecne 118i pali 11l Pb po mieście (raczej mocno deptany, co prawda nie do odcięcia ale opór i 4-5tyś norma), w trasie przy jeździe 160-220 wyszło 9,8l Pb, a przy jeździe 120-140km/h niecałe 7l Pb.

Prawda jest taka, że czy dieslem czy benzyną da się pojechać oszczędnie ale da się też bak w szybkim tempie opróżnić.

Opublikowano

CO jak co, ale Młodzik opowiadasz totalne bzdury, albo masz coś nie tak z samochodem.

7.5 320d n47 w trasie? NA AUTOSTRADZIE, to się zgodzę, ale nie na zwykłej trasie jadąc normalnie (czyli masz ograniczenie 110 czy tam 120, a jedziesz 140-150). Bo ja w takich trasach rzadko mam powyżej 6 litrów, i nie wyjeżdzaj zaraz z tekstem, że 6 to przy jeździe jak emeryt, bo się mylisz. Jadąc przez polskę tak jak jedzie 90% ludzi osiągniesz bez problemu spalanie 5 litrów, więc o czym rozmawiamy.

 

Co jak co, ale tego że ten silnik pali dużo nie można powiedzieć... Inna sprawa, że komfort jazdy dieslem, a benzyną to 2 różne sprawy.

Opublikowano
Problem jest taki, że nikt przy zdrowych zmysłach nie sprzdaje nowego auta 2-3 letniego ( często na gwarancji ) z przebiegiem nawet 100kkm, bo musiał by być skrajnym idiotą, większość aut ma przeloty okolo 200k najmniej jak nie wiecej, i wlasnie wtedy ryzyko wystąpienia probemów z ww rzeczami wzrasta kilka razy...

 

pzdr. Łukasz

 

Sprzedają, ale wydaje mi się że takiego auta nie trafisz na otomoto, bo rozchodzą się po rodzinie/znajomych. Wiele jest takich osób, które kupują takie auta na 3 lata, żeby potem sprzedać i kupić nowe w salonie. Lecz wiadomo, jest to mały procent wszystkich sprzedawanych aut.

 

Więc niestety, decydując się na używane auto, i chcąc je kupić jak najtaniej, trzeba się przygotować na wkład, który trzeba będzie wnieść w auto, aby przywrócić je do stanu takiego, w jakim powinno być.

Opublikowano

Trochę odgrzaliście kotleta ale tylko troszkę :D

Jak ktoś nie robi kosmicznych przebiegów to raczej diesel nie jest opłacalny, też mamy 320i i na 225/17 na krótkich trasach w zime 8.5 ale na trasie powyżej 100km spokojnie schodzi do 7.2 i to przy 120-130, na oponach 205 -0,5l :D

Niestety w dieslu ma sie co psuć ale przede wszystkim to kupno auta z mniejszym wiarygodnym przebiegiem jest w benzynie do zrealizowania :wink:

Opublikowano
CO jak co, ale Młodzik opowiadasz totalne bzdury, albo masz coś nie tak z samochodem.

7.5 320d n47 w trasie? NA AUTOSTRADZIE, to się zgodzę, ale nie na zwykłej trasie jadąc normalnie (czyli masz ograniczenie 110 czy tam 120, a jedziesz 140-150). Bo ja w takich trasach rzadko mam powyżej 6 litrów, i nie wyjeżdzaj zaraz z tekstem, że 6 to przy jeździe jak emeryt, bo się mylisz. Jadąc przez polskę tak jak jedzie 90% ludzi osiągniesz bez problemu spalanie 5 litrów, więc o czym rozmawiamy.

 

Co jak co, ale tego że ten silnik pali dużo nie można powiedzieć... Inna sprawa, że komfort jazdy dieslem, a benzyną to 2 różne sprawy.

 

Lol, czytaj ze zrozumieniem (napisalem "mam tez takie auto"), mam tez BMW z silnikiem 2.0i 120i 150km I pali 7,5 w trasie jak jade szybko. Moje n47 pali mniej, bo nawet jak jade wciaz 150 km/h po autostradzie to nie bierze wiecej niz 6,5 - 6,8 wiec calm down I wypij meliske.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Dajcie spokój z tym ile komu pali bo to nie jest temat tylko o tym :duh:. Przyjmijcie, że różnica w spalaniu jest 2l/100km albo pomińcie tę kwestię i koniec. Sam chętnie bym przeczytał temat porównujący koszty użytkowania tych dwóch wersji silnikowych ale pewnie jutro będzie tu 10 stron na temat spalania :mad2:
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Zaczyna się. Idę po popcorn. :mrgreen:

 

 

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano
Witam właśnie wróciłem od mechanika po wymianie oleju ,filtrów , i płynu chłodniczego oto cennik :

Olej -- MOTUL 8100 X-clean+ 5W30 cena 180zł ,

Filtr powietrza --- Mann cena 60zł,

Filtr oleju--- Mann cena 50zł,

Płyn chłodniczy --- Manol /Motul 120zł

Robocizna 40zł

Jak oceniacie cenowo wyminę oleju ? Wymiana była w Krk.

 

Olej MOTUL SPECIFIC LL-04 5W40 5L - 155 zł

Filtr powietrza --- Mann cena - 39 zł,

Filtr oleju--- Mann - cena 24 zł,

przesyłka -23 zł

Rózniaca 49 zł jak bym doliczył płyn chłodniczy to jeszcze więcej by wyszło, robocizna standardowo. Ten olej co brałeś w tym sklepie jest po 140 zł :wink:

 

http://galonoleje.pl/sklep/

Opublikowano

bolaczki silnika n43

- rozrzad a dokladnie lancuch wymiana co 200tys a zeby wymienic trzeba silnik wyjac :mad2:

- standardowo cewki

-z racji ze nie ma bagnetu tylko czujnik poziomu oleju potrafi wariowac

- bezposredni wtrysk koszty wymiany kosmiczne

Opublikowano
bolaczki silnika n43

- rozrzad a dokladnie lancuch wymiana co 200tys a zeby wymienic trzeba silnik wyjac :mad2:

- standardowo cewki

-z racji ze nie ma bagnetu tylko czujnik poziomu oleju potrafi wariowac

- bezposredni wtrysk koszty wymiany kosmiczne

 

 

- rozrzad jest bezobslugowy, i nie wymienia sie go co 200k to nie n47

- cewka kosztuje 80zl sztuka od 2010 sa juz poprawione i nie psuja sie na potege

- nie mialem problemu, nie wypowiem sie

- bzdura kompletna, koszt nowego wtrysku to 470zl wymiana i kodowanie banalnie proste. kosmiczne sa koszty wymiany wtryskiwaczy ale do D, gdzie czesto sie zapiekaja i kosztuja szt. po 1800zl.

 

N43 pali wiecej ale mniej kosztuje przy naprawie, jezeli ktos lata malo polecem.

Opublikowano

Możesz coś o swojej napisać jak to u Ciebie wygląda bo widzę że w podpisie masz?

 

Ale spalanie jest chyba litr mniejsze niż w wersjach z pośrednim wtryskiem także jakby miało palić 6,5l to chyba diesel nie jest super alternatywą.

Opublikowano
Czasy starych benzyn prostych konstrukcyjnie chyba minely bo te nowe juz wiekszosc ma turbo ale tak samo z dieslami, stare 1.9tdi bylo niesmiertelne ale takich juz nie robia :)
Opublikowano

Kiedyś samochody były robione aby jak najwięcej przejechały. Teraz jest inaczej.

 

Puszcza np uszczelka, ale uszczelki nie ma dostępnej, i trzeba kupić całą część za duża cene. Przykład rzeczywisty od kolegi.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano
bolaczki silnika n43

- rozrzad a dokladnie lancuch wymiana co 200tys a zeby wymienic trzeba silnik wyjac :mad2:

chciałeś zabłysnąć i coś się nie udało... w N43 łańcuch jest z przodu a nie z tyłu jak to się ma w przypadku N47 to raz a dwa to w N47 łańcuchy padają jak muchy przy przebiegach ok 140-150tys, nigdy nie słyszałem aby w N43 zerwał się łańcuch lub ktoś go wymieniał...N43 jest ulepszoną wersją N46 wersje 143KM (318i) są wolnossącymi jednostkami bez turbo, turbo siedzi w N43 (320i) 170KM

 

masz podobno 320i i nie wiesz gdzie jest łańcuch?? bzdury wypisujesz i wprowadzasz ludzi w błąd...

 

Z tego co wiem 320i 170KM LCi ma silnik wolnossący 2,0 tyle że z bezpośrednim wtryskiem. nowe 118i ma silnik turbo i 170km ale to już 1.6 z Mini.

Opublikowano

No to nie ma, jedyne jest w 335i, reszta to na szczęście wolnossące benzyniaki.

Fajnie że jeszcze da sie zamówić 330i E92 bo to będzie chyba jedyne najmłodsze BMW warte zainteresowania jako wolnossące :D

Opublikowano
I kto tu chcial zablysnac N43 doladowany ha to dopiero bzdura N43 jest na bezposrednim wtrysku i max moc 170km Doladowane 2l jest w f30 a to juz zupelnie inne auto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.