Skocz do zawartości

Filmik: Subaru WRX 310KM Vs Bmw 535d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Znalazlem w sieci ten filmik i naprawde jestem zaskoczony ze takie subaru nie moze sobie tak latwo poradzic z 535d.

 

Nie chce tutaj porownywac ale wczesniej myslalem ze takie cieszkie Bmw jest nie ma absolutnie szans w starcu z WRS...

 

BMW 535d Msport 2008r, jak nowka :) .... juz moja
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

pytanie czy 535 to seria. lekki "czips" i auto nisko lata(juz seria bdb jezdzi)

na mokrym widac przewage 4x4

jedyne co przemawia za subaru to 4x4, dzwiek turbo + blowoff :norty:

 

ps IMo nie ma co porownywac; 535 to inna klasa; obecnie nie bylbym sie w stanie zamienic na subaru chociazby ze wzgledu na jakosc wnetrza- nie usmiecha mi sie (bez urazy) jezdzic autem ze srodkiem przypaminajacym lanosa (plastiki); 535 daje wszystko-komfort, sportowe prowadzenie, wyglad i przyspieszenia, ktore powod. zdziwienie u za szybkich i za wscieklych z ich turbo benzynami :mrgreen:

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
Skąd te ceny?:) Nowy STI w wersji TOG (a więc z lepszym wyposażeniem) to koszt 55.000 Euro, a więc sporo ponad 200.000zł. A Subaru z tego co wiem, nie stosuje zniżek :)
Opublikowano
filmik filmikiem, ale trzeba brac pod uwage czynniki takie jak stan i typ ogumienia, umiejetnosci kierowcy, ilosc osob w aucie itd, itd... mialem okazje nie raz sciagac sie swoim GT4, 4x4 300KM w maxie do 330KM z podkreconym ladowaniem z BMW 530i, 535D, Audi Q8 jak dobrze pamietam 4.4 turbo diesel i na prostych 535d czy Q8 nie sposob odjechac, ale po zakretach to juz inna historia, mniejsza masa gt4 i napedy robia swoje, ale nade wszystko ogumienie, wczesniej mialem Toyo Proxes teraz Michelin Sport i na Toykach urywalo ryja, kleilo droge, Michelin potrafi puscic. Ze startu zatrzymanego NO CHANCE!!!

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
pytanie czy 535 to seria. lekki "czips" i auto nisko lata(juz seria bdb jezdzi)

na mokrym widac przewage 4x4

jedyne co przemawia za subaru to 4x4, dzwiek turbo + blowoff :norty:

 

ps IMo nie ma co porownywac; 535 to inna klasa; obecnie nie bylbym sie w stanie zamienic na subaru chociazby ze wzgledu na jakosc wnetrza- nie usmiecha mi sie (bez urazy) jezdzic autem ze srodkiem przypaminajacym lanosa (plastiki)

 

Nie ma tu zadnej urazy. WRX to badziewiasty econobox z mocnym silnikiem i dobrym napedem AWD. Gdyby Subaru sprobowalo zbudowac cos, co ma jakosc wykonania i materialy podobne do BMW, to taki samochod wazylby z 300 kg wiecej i bylby 20000$ drozszy. A kto by kupil taki drogi samochod ze znaczkiem Subaru??? :lol:

 

 

wczesniej mialem Toyo Proxes teraz Michelin Sport i na Toykach urywalo ryja, kleilo droge, Michelin potrafi puscic. Ze startu zatrzymanego NO CHANCE!!!

 

Co to znaczy, ze "urywalo ryja"?

BTW: Toyo Proxes to bardzo cienkie opony

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Impreza wrx i 535d to zupelnie inne auta, przeznaczone do innej jazdy i dla odrębnych odbiorców. Miałem okazję jechać jako pasażer w obydwu modelach czyli wówczas prawie nowym 535d na full wypasie oraz podrasowanym ale dość mocno zmęczonym wrx 2003r z mocą ok 260km. Bmw to "ścigacz" autostradowy, pełen luxus, cisza, dostojność . WRX to maszynka do zabawy, głośna, twarda, brutalna. Jak sobie przypomnę moją przejażdżkę wrx to powyższy filmik przedstawia wycieczke po piwo do sklepu osiedlowego ;) To jakaś pokazówka i tyle. Zgadzam się że na autostradzie wrx może wąchać smrody 535d, jednak na ciasnym, krętym torze BMW nie miałoby szans :wink:
Opublikowano
pytanie czy 535 to seria. lekki "czips" i auto nisko lata(juz seria bdb jezdzi)

na mokrym widac przewage 4x4

jedyne co przemawia za subaru to 4x4, dzwiek turbo + blowoff :norty:

 

ps IMo nie ma co porownywac; 535 to inna klasa; obecnie nie bylbym sie w stanie zamienic na subaru chociazby ze wzgledu na jakosc wnetrza- nie usmiecha mi sie (bez urazy) jezdzic autem ze srodkiem przypaminajacym lanosa (plastiki)

 

Nie ma tu zadnej urazy. WRX to badziewiasty econobox z mocnym silnikiem i dobrym napedem AWD. Gdyby Subaru sprobowalo zbudowac cos, co ma jakosc wykonania i materialy podobne do BMW, to taki samochod wazylby z 300 kg wiecej i bylby 20000$ drozszy. A kto by kupil taki drogi samochod ze znaczkiem Subaru??? :lol:

 

 

wczesniej mialem Toyo Proxes teraz Michelin Sport i na Toykach urywalo ryja, kleilo droge, Michelin potrafi puscic. Ze startu zatrzymanego NO CHANCE!!!

 

Co to znaczy, ze "urywalo ryja"?

BTW: Toyo Proxes to bardzo cienkie opony

Nie zadzieraj nosa bo Ci ktos go przytrze kiedys! WRX badziewie? Zrob uzytek z netu i poczytaj po co te auto zostalo zbudowane i wtedy zrozumiesz, ze jakosc materialow we wnetrzu czy wyposazenie sa w tym aucie na ostatnim miejscu, bo auto to bylo stworzone do rajdow tak jak EVO czy GT4 a nie do szpanu i przedluzania swojego ego u takich zarozumialych typkow jak Ty.

 

Twoja uwaga odnosnie opon Toyo jest niesamowicie konstruktywna, wiec tez z tego poziomu Ci odpowiem - ja mialem u siebie dosc grube opony wiec nie pisz, ze byly cienkie heheheh... ogarnij sie i spusc troche powietrza, bo pekniesz!

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
Audi Q8

???? jakie to auto :P :P :P :P

Q7 4.2 tdi z chipem. Kolega 360KM EVO 9 nie dal rady mu za bardzo odjechac, oczywisice na prostej-Q7 powozila babka.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
Pamiętaj, że nowego WRX'a STI możesz mieć za 160k pln. A nowe 535d kosztuje dwa razy tyle

Skąd te ceny?:) Nowy STI w wersji TOG (a więc z lepszym wyposażeniem) to koszt 55.000 Euro, a więc sporo ponad 200.000zł. A Subaru z tego co wiem, nie stosuje zniżek :)

Może się trochę pomyliłem, ale nowe to 48 000 Euro :) Plus rabacik i nie jest taka duża różnica już.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano

Mysle, ze kazdy kto choc raz mial okazje porzadnie pojezdzic autem typu STI czy EVO wie co te auta potrafia szczegolnie na luznych czy sliskich nawierzchniach, wiec pisanie o wyposazeniu tych aut, czy jakosci materialow w kabinie i porownywaniu do auta typu BMW jest strasznym nieporozumieniem, bo sa te auta zbudowane z zupelnie dwoch roznych powodow:

1. BMW - komfort + osiagi

2. SUBARU/Misiek czy Toyka to osiagi + praktycznie zero komfortu, ale za to niezamazana, nie znieksztalcona frajada z jazdy w czasie ktorej czujesz auto kazda czescia ciala, jestes jego czescia, czujesz kazdy kamyk, kazda nierownosc nawierzchni dzieki czemu mozesz kontrolowac auto znacznie lepiej. Ja kupujac GT4 - w prostej lini jest to takie auto jak STI czy EVO kierowalem sie tym aby mial jak najmniej zabawek po to, zeby jak najmniej wazylo, wiec nie ma ABS, jakis kontroli trakcji, poduszek i innych zbednych w takim aucie rzeczy, ale dzieki temu, ze ma napedy i dwie szpery to czuje sie w tym aucie 10x bezpieczniej niz w BMW, bo naped + szpery i troche umiejetnosci i zadna trakcja czy abs tego nie przescignie! Jesli ktos z Was nie mial okazji poczuc co to jest naped 4x4 ze szperami nie wspominajac juz o aktywnych dyfrach to nie wie co traci!!!

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Nie zadzieraj nosa bo Ci ktos go przytrze kiedys! WRX badziewie? Zrob uzytek z netu i poczytaj po co te auto zostalo zbudowane i wtedy zrozumiesz, ze jakosc materialow we wnetrzu czy wyposazenie sa w tym aucie na ostatnim miejscu, bo auto to bylo stworzone do rajdow tak jak EVO czy GT4 a nie do szpanu i przedluzania swojego ego u takich zarozumialych typkow jak Ty.

 

Twoja uwaga odnosnie opon Toyo jest niesamowicie konstruktywna, wiec tez z tego poziomu Ci odpowiem - ja mialem u siebie dosc grube opony wiec nie pisz, ze byly cienkie heheheh... ogarnij sie i spusc troche powietrza, bo pekniesz!

 

 

 

 

nie za ostro? :idea: po co te nerwy :?:

każdy ma swoje zdanie i niech tak zostanie-trzymajmy poziom Panowie...

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

Nie wiem, co tu w ogóle porównywać? Równie dobrze możecie sobie porównać traktor do kombajnu.

Jedno jeździ i drugie jeździ. Na tym się podobieństwa kończą.

Na filmie Subaru jedzie sobie spokojnie za 535d. Gdyby ten kierowca cisnął na maxa, po drugim zakręcie 535d byłoby z tyłu.

Prawda jest taka, że STI nadaje się do jazdy wyczynowej. Dla tego auta naturalnym środowiskiem jest tor, szuter, Oes. Dla zwykłego zjadacza kilometrów to tylko szybka zabawka. Dla ludzi ceniących sobie komfort, wyposażenie oraz jakość to niska półka.

Dla ludzi interesujących się rajdami, a jeszcze lepiej w nich uczestniczących, to samochód kultowy, jedyny w swoim rodzaju.

Uważam, że cena za tą zabawkę w Europie jest masakrycznie przesadzona. To auto nie powinno kosztować więcej, niż 120.000zł. A kosztuje 2x tyle.

Opublikowano

No i tu sie zgadzam z kolega - porownywanie cywilnej wersji auta rajdowego do limo :duh: i szukanie dziury w calym. Na wyspach cena jest normalna, oscyluje w zaleznosci od specyfikacji no i kursu waluty w granicach tej kasy o ktorej piszesz, a i mozna za niewielka doplata zamowic sobie wersje z lewa kierownica. Dzisiaj kurs bardzo wysoki jest niestety, ale i tak to okolo 140-150PLN.

2.5 WRX STI Type UK 5 Door - 2011 | From £32,995

* 300PS @ 6000 rpm

* 407 Nm torque at 4000 rpm

* Max speed 155mph, 0-62 5.2 secs

 

Ale jak kupowac to tylko ta wersje: :cool2:

http://subaru.co.uk/vehicles/cosworth/ :cool2:

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
rzeczywiście ,beta jest niezawodna ja ścigałem się z Chryslerem 300C SRT8 na płatnej autostradzie do Gdańska - trochę musiałem się z nim pomęczyć :lol: ale na starcie z bramek nie miał szans,z LEXUSEM ISF(430km!) na obwodnicy Jabłonnej,Modlinska przyznam że myślałem że prowadzi kobieta i trochę odpuściłem bo mam zasadę że kobiety zawsze przodem , z MERCEDESEM CLS była krótka piłka bo prowadził gówniarz co dostał samochód od tatusia :P i musiałem mu pokazać gdzie jego miejsce w szeregu.Także panowie gdy zobaczycie znaczek 535d czujcie RESPEKT.
Opublikowano
Także panowie gdy zobaczycie znaczek 535d czujcie RESPEKT.

pfffff, strach się bać panie, strach się bać.

Do czego to doszło, 280-konne klekoty objeżdżają rasowe V8 z 430KM pod maską. :duh:

Opublikowano
rzeczywiście ,beta jest niezawodna ja ścigałem się z Chryslerem 300C SRT8 na płatnej autostradzie do Gdańska - trochę musiałem się z nim pomęczyć :lol: ale na starcie z bramek nie miał szans,z LEXUSEM ISF(430km!) na obwodnicy Jabłonnej,Modlinska przyznam że myślałem że prowadzi kobieta i trochę odpuściłem bo mam zasadę że kobiety zawsze przodem , z MERCEDESEM CLS była krótka piłka bo prowadził [bAD] co dostał samochód od tatusia :P i musiałem mu pokazać gdzie jego miejsce w szeregu.Także panowie gdy zobaczycie znaczek 535d czujcie RESPEKT.

 

ŁAŁ :lol:

pozdrowienia

Krzysztof

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

 

Znalazlem w sieci ten filmik i naprawde jestem zaskoczony ze takie subaru nie moze sobie tak latwo poradzic z 535d.

 

Nie chce tutaj porownywac ale wczesniej myslalem ze takie cieszkie Bmw jest nie ma absolutnie szans w starcu z WRS...

 

 

Może zacznijmy od tego, że tym Subaru jedzie jakaś pierdoła i na tym polega problem. Sorry, nie ubliżając 535d bo to super auto, ale na torze nie ma żadnych szans z 300 konną Imprezą. Niestety tutaj widać, że w BMW siedzi ktoś, kto umie jeździć, a w Subaru ktoś kto o tym nie ma pojęcia zielonego.

 

rzeczywiście ,beta jest niezawodna ja ścigałem się z Chryslerem 300C SRT8 na płatnej autostradzie do Gdańska - trochę musiałem się z nim pomęczyć :lol: ale na starcie z bramek nie miał szans,z LEXUSEM ISF(430km!) na obwodnicy Jabłonnej,Modlinska przyznam że myślałem że prowadzi kobieta i trochę odpuściłem bo mam zasadę że kobiety zawsze przodem , z MERCEDESEM CLS była krótka piłka bo prowadził [bAD] co dostał samochód od tatusia :P i musiałem mu pokazać gdzie jego miejsce w szeregu.Także panowie gdy zobaczycie znaczek 535d czujcie RESPEKT.

 

Niezły z Ciebie mistrzu prostej marzyciel. :) Ten 300C pewnie jechał spokojnie a Ty wyciskałeś wszystko co mogłeś ze swojego auta, innej opcji nie widzę. Miałem 300C SRT-8 i wiem co to potrafi na prostej i sorry, ale 535d ma jednak troszkę za mało pod maską. ;)

Opublikowano

No i sie zaczela gadka...Panowie dajcie sobie na spokoj, bo i tak do zadnego konkretnego, sensownego wniosku nie dojdzecie, ale jedno jest pewne, jak to S.P. Colin Mcrae powiedzial "proste sa dla samochodow, zakrety dla kierowcow".

 

Kiedys na KJS, bylem swiadkiem jak koleszka Maluchem na technicznej probie rozjechal goscia w Subaru STI 300KM :duh: Ja wtedy mialem auto o mocy 75KM i nie bede sie chwalil, ze rojechalem tego samego 300 konnego Subaraka, ale pochwale sie, ze rozjechalem tego Malucha!!! :lol:

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.