Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Tak jak w temacie do ilu kręcą wasze diesle ? Mój kręcie do 4k, i więcej nie pójdzie, oczywiście z takimi obrotami na codzień nie jeżdżę ale chciałem sprawdzić i nie pójdzie więcej na poszczególnych biegach. Co może być przyczyną? błędów na kompie brak,katy wycięte.

pozdr.

Opublikowano
Na postoju zawsze jak dasz gaz pelny to dojdzie maks do prawie 4000tys obrotów. Podczas jazdy masz do dyspozycji pelna skale do odcięcia.
Opublikowano
320d 150KM 2002 - ok. 4700 r/min podczas jazdy. nie wiem jak w nowszych rocznikach z redline przy 5000, kręcą się do 5000?
Opublikowano
Ja w swoim dieselku przedliftowym na postoju podczas testu przepływki kręciłem do 4100obr/min i można było więcej, więc nie wiem czy starsze diesle miały jakieś ograniczenia dla obrotów na postoju.
Opublikowano
problem polega że w czasie jazdy tylko dochodzi do 4000 i więcej nie pójdzie co może być przyczyną?
Opublikowano
Grzebales cos w kompie? Moze skrzynia byla zmieniona z automatu na manual? Taki objaw jest mozliwy gdy komputer zaprogramowany jest na wspolprace ze skrzynia automatyczna i nie wkreca sie dalej bo czeka na nastepny bieg automatu. Jedyne co mni przychodzi do glowy.
Opublikowano
W kompie nic nie grzebałem, no ale jakby była automatyczna a później zmieniono na manuala to w chyba na kompie zostałby jakiś zapis
Opublikowano
Dzwoniłem do swrwisu i z numeru vin powiedzieli, że skrzynia powinna być manualna i tak jest więc skrzynia odpada. Nie ma tam jakiekoś czujnika który jest odpowiedzialny za wkręcanie się silnika na obroty?
Opublikowano
przecież napisał kolega że podczas jazdy wyżej się nie wkręca ..... a jak masz sterowaną turbinę podciśnieniem ? może tu jest problem i warto sprawdzić parametry turbiny pod live data ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

katy są wycięte, na inpie i disie nie ma błedów, w sierpniu był robiony kolektor wydechowy i była wyjmowana turbina i mechanior powiedział że jak z powrotem włożył to się wirnik zacinał i musiał trochę popuścić nakrętkę od wirnika i dopiero poszło. Pózniej turbawka nie chodziła tak jak trzeba na inpie w czsie jazdy przeładowywała, były błędy ale pojechałem do kolegi co ma przyrząd do sprawdzania zmiennej geometrii i po tym zabiegu chodzi w miarę dobrze. Jak kupłem 2 lata temu bunię to turbawka była po regeneracji i do tej pory jeżdżę ale wydaje mi się że jak się załącza to głośniej pracuje ( tak gdzieś od 1800 obr), Mechanior powiedział że po regeneracji może być za bardzo być spasowana i dlatego może być problem. Czyli gdzie szukać:

turbina, przepływka, a może silnik nie domaga? bardzo proszę o sugestie.

Opublikowano
E46 M47.Właśnie wróciłem z przejażdżki... 2 bieg i kocioł = 4850obr/min. To wartość z tarczy obrotomierza...jak nie zapomnę to jutro skonfrontuje wynik z elektronicznego. pozdr
Opublikowano
Ok, czekam na wynik, pozdr.ale przy takich obrotach to chyba było bardzo głośno i słabo samochodzik odchodził ?
Opublikowano
Dobra mam wyniki. Drugi przejazd, 2gi bieg i kickdown aż do pełnej odcinki. Tarcza= 4900 obr, elektro= 4900 obr. Dalej już nie mogłem wdusić tych 5000 obr. pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.