Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie mogę już słuchać tych opowieści, że 520i jest zamulone :mad2: . Specjalnie się zalogowałem tutaj bo już nie mogę zdzierżyc tego biadolenia na temat tych silników, osobiście startowałem jak równy z równym z 523, trzeba umieć szybko biegi wrzucać :lol: . Wiadomo, że większych juz nie przeskoczę ale codzienna jazda to nie wyścig na czas wyłącznie. Koenigsegg pokaże fucka na pożegnanie M5 ale czy to oznacza , że M5 jest zamulona???? chyba nie, jest po prostu od niego słabsza. I tyle w temacie. Dla niewiernych polecam ten filmik jak koleś schodzi na 8 sek do 100 km w 520i :mrgreen: .

 

http://www.youtube.com/watch?v=1hymnoSUAz8&feature=related

Opublikowano

Akurat przedstawiony filmik nie jest tu dobrym dowodem w sprawie :wink: Przychylny wiatr oraz pochylenie drogi mogły znacząco pomóc przy rozpędzaniu, a przede wszystkim na końcu wskazówka wcale nie osiągnęła 100km/h tylko około 97km/h (aby było 100km/h automat musiałby wrzucić kolejny bieg co znowu wydłużyłoby czas). Dodatkową kwestią jest to że prędkość licznikowa jest w większości aut wyższa niż realna w danym momencie. Z tego co mi wiadomo w danych fabrycznych są rzeczywiste osiągi, a nie te licznikowe. Osobiście różnymi autami jechałem pod Berlinem więcej niż wynikałoby z ich danych fabrycznych :wink:

 

A czy 520i jest "mułowate" to przede wszystkim zależy od ponktu odniesienia. Czym kto jeździł wcześniej. Jak kiedyś przesiadłem się z golfa II 1.3 55PS, ok 16s do 100km/h do golfa III 1.8 90PS 12.1 do 100km/h i był to dla mnie szok :lol: nowy nabytek był istną rakietą, a jakoś nie wspominam aby moja biała dwójka była jakaś mułowata - teraz zapewne wydawałoby mi się że stoję a nie jadę :wink:

Opublikowano
Miałem e39 z tym silnikiem, tragedii nie było ale jak włączysz klime i akurat załaczy się jeszcze visco to wtedy auto ledwie startuje spod świateł.
Opublikowano

Może i zchodzi do 8 sekund..... na pustym baku, niech zaleje do pełna :D(film), A jak wieżysz w youtuba, to już twoja sprawa, nie wszystko co napisane to prawda :P, a 150 koni na ten ciężar to zamula

:P,a z tym 523 to startowałeś pewnie z jakimś starym dziadkiem, albo ktoś Cię zignorował....

Opublikowano

Osobiście mam 520i i uważam że to mało na tą bude.

Z dołu to wogóle słabe jest od 4 tyś nie powiem coś tam ciągnie przed siebie,lecz nie o to chodzi zeby caly czas po obrotach silnik kręcić bo w mieście najbardziej sie liczy dół do przeciskania itd...

Uważam ze e36 1.8is w coupe lepiej lata

Sam myśle nad swapem lub zmianą na mocniejsze bmw.

Pozdrawiam

Opublikowano
Moja 520 od twojej jest młodsza o 6 lat, ma trochę więcej koni, ja jestem zadowolony. Sporo jeżdżę i nie zauważam, że słabo przyspiesza. :)
Opublikowano
Miałem e39 z tym silnikiem, tragedii nie było ale jak włączysz klime i akurat załaczy się jeszcze visco to wtedy auto ledwie startuje spod świateł.

mam z tym silnikiem ale TU no fakt muł to aż taki nie jest ale taki demon co w 8s robi setke toto też nie jest :) mam w TOURINGU i auto dla rodziny :) spokojnej jazdy wystarcza ale czasami tęsknię do poprzedniczki 525i, no i fakt klima, visco, kapcie 17'' 255 szerokie i spod świateł.....szału nie ma. JA się wyszalałem e30, e36, e34, i takie wozidełko teraz 2.0 wystarczy (najmniejszy silnik jaki miałem w BMW) dla rodzinnej spokojnej 120/140km\h. Do poszalenia Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ NIE. Dane fabryczne 100km\h 10,2s!!!!!! automat 11,5s Touring 10,6s automat 12.2s co ciekawe na pojedynczym VANOSIE były szybsze automaty 11.9s

Opublikowano

może wcale nie było z górki ani z wiatrem tylko tylne koła były w górze ;)

Jezdziłem 320i touring e36. Silnik faktycznie nie posiada dołu, potem jest lepiej. Brałem sie ze szwagrem w 318ti i na ok 150m szły równo, z tym że moje lepiej brzmiała ;) Teraz mam 523i touring 2000r, niby tylko 20KM wiecej ale różnica jest odczuwalna. Auto cięższe ale chodzi lepiej, szczególnie przy wyzszych predkosciach.

Kolega kupił niedawno 520i 10.98 (juz na 2 vanosach) ale w automacie. Tu jest juz słabiutko i swoim drugim autkiem (merc 190 2.0E 122KM) objeżdza 520iA.

Opublikowano

Jedno pytanie-ktore 520i?M52 czy M54?

Bo jesli M52 to cudow nie ma.A juz napewno nie z automatem.

Mialem 520i M52 z autoboksem.Gdy jezdzilem sam to jeszcze jako tako.Jednak w momencie kiedy byly trzy-cztery osoby na pokladzie,wlaczona klima plus 3/4 zbiornika-sorry.

Do 523i duuuzo mu brakuje.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano

Jedno jest pewne: mnie na pewno byś łyknął, choć mam 528i... Ja po prostu lubię jeździć jak pewna mała murzynka z Akademii Policyjnej :norty:

PS. A jak ktoś ma kompleksy, to są od tego leki odpowiednie :cool2: :mrgreen:

Lepiej? :duh:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.