Skocz do zawartości

525 TDS ubyło 28 koni


rudesmen

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dzisiaj na hamowni, GEKO w Poznaniu. Przebieg wykresu jest bardzo ładny, ale max moc to 115km i 252Nm czyli ubyło dokładnie 28 koni i 28Nm. O auto dbam i dałbym sobie ręke obciac ze najwyzej kilku koni mu brakuje.

Mam nowy przepływomierz Pierburg (chociaz na przeplywce jest i2s, ale opakowanie jest pierburg) - ok 1000km przebiegu, wtryski były sprawdzane ok 4kkm - ladnie rozpylaja, z rury dymienie jest bardzo male, olej to 5w40. Kat wyprzedzenia zaplonu jest poprawny - ustawiany ok 2-3kkm temu. Sprzęgło również nowe. I silnik to napewno TDS. Auto ma w miare wiarygodny przebieg 205kkm.

 

Gdzie mogło podziać się moje 28km? :x

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a intercooler to jest w calosci?;) osiagi masz z opisu z grubsza jak td a nie tds;) czyli prosta droga dedukcji - dziura w IC. Sprawdzales?

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś wcześniej i było więcej KM/Nm? Skąd pochodzi auto? W niektórych rejonach Europy płaci się podatek od mocy i niektóre wersje miały w opcji "Redukcję mocy". Chociaż nie wiem, czy także w TDS'ach. Skąd pewność, że przebieg jest realny? Książka / samochód od znajomego? Po 13 latach wydaje się mało prawdopodobny (chociaż zdarzają się :) ). Jeżeli auto ma dużo więcej przebiegu to spadek mocy niestety będzie postępował, nawet przy prawidłowej eksploatacji.
Nie pozwól, aby strach przed porażką powstrzymał Cię przed wejściem do gry.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC fizycznie jeszcze nie sprawdziałem, ale pojezdziłem z podglądem parametrów w Inpie. Kąt wyprzedzenia zapłonu jest prawidłowy, maksymalne ciśnienie doładowania to ok 2250hPa (czyli +1,25hPa=1,25bar), ilość powietrza mierzona przez przepływke to max ok 650 kg/h (jednostki z inpy), dawka paliwa na jałowych to ok 4,5 mg/Hub, a max na każdym biegu przy pełnym obciążeniu (pod górkę też) to 33,38 mg/Hub i to mnie najbardziej zastanawia czy jest to poprawna wartość? - zwłaszcza że pompa w moim aucie była niedawno ustawiana.

 

Po nr na kosciac w ECU zostało sprawdzone czy nie mam jakiegoś softu o niższej mocy - niestety nie.

Na koniec wykres: :(

 

http://img189.imageshack.us/img189/2223/tnimg3010.th.jpg

 

Na pisałem że przebieg jest w miare realny, bo mam ksiązke serwisowa prowadzoną do 2000r, w 2007 był w ASO w niemczech z przebiegiem 140kkm, i mam wydruk z badania okresowego z 2009 z 190kkm - mniejsza z tym. Silniki nie traca mocy z wiekiem!!!

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.