Skocz do zawartości

330d - Cztery kwestie. Proszę o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cztery kwestie. Kupiłem auto dwa tygodnie temu i proszę o pomoc./ przebieg 227 000 / Jestem drugim właścicielem auto kupione w Polskim salonie.

 

1. Po uruchomieniu silnika włącza się kontrolka niskiego poziomu oleju na kilkanaście sekund i gaśnie. (inspekcja olejowa nie skasowana)

a nowy olej zalany Castrol 5w/40 oraz wymieniony filtr oleju. Przed zalaniem nowego oleju problem również występował.

2. Około 2-4 sekundy trzeba kręcic zapłon zanim uruchomi się silnik (nowy akumulator BOSCH 95 Ah, prąd rozruchowy 800A)

3. Przy gaszeniu jakby lekko trzęslo silnikiem i całym autem.

4. Przy uruchumieniu w momencie gdy silnik jest zimny lekko falują obroty (750-900) do momentu nagrzania i normalnej temperatury poźniej jest ok.

 

Z góry dziekuję za pomoc.

 

/wiem, że podobne kwestie były poruszane w sieci ale moim zdaniem nigdzie nie ma w miarę konkretnych rad, które mogłyby pomóc/

Opublikowano

1. wyglada ze przez chwile brak cisnienia oleju, moze czujnik a jak nie to pompa oleju

2. jaki masz silnik, na pompie czy CR?

3. poduchy silnika, dwumasa, kolo pasowe?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1. wyglada ze przez chwile brak cisnienia oleju, moze czujnik a jak nie to pompa oleju

2. jaki masz silnik, na pompie czy CR?

 

1. Od cisnienia oleju swieci na czerwono a kolega napisal ze chodzi o kontrolke od poziomu oleju czyli ta sama ale koloru żółtego i za ten problem najczesciej odpowiadał uszkodzony czujnik poziomu w misie olejowej.

 

2. Wszystkie 330d są CR. 2 sek w niskich temperaturach to raczej ok ale 4 to juz za długo, mogą byc swiece zarowe do wymiany lub przekaznik, najlepiej podepnij kompa i moze bedzie jakis błąd.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. tak jak kolega pisze , uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce olejowej

2. To ze po sek gasnie kontrolka od swiec żarowych nie znaczy ze juz jest wszystko dokladnie nagrzane. poczekaj jeszcze 5 sek i wtedy odpal auto, zobacz czy coś sie zmieni. Nie wykluczam ze swiece moga być w złej kondycji.

3. przyczyn moze byc kilka poduszki pod silnikiem (jak bedziesz wymieniał to tylko na ori , zamienniki szybko padaja lub nie pomagaja wcale) poduszki pod skrzynia , słyszałem tez o jakimś napinaczu

4. Uszkodzony elektryczny podgrzewacz wody. (Jesli te falowanie wystepuje tylko podczas gdy właczony jest nawiew/klimatronik)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
A to nie wiedzialem ze 3.0d w 2001 roku bylo juz CR :mrgreen:

 

3.0d (184KM i 193KM) od samego początku (1999) było na CR I generacji. 2.0d 150KM oraz 3.0d 204KM to już CR II generacji.

Opublikowano

dzięki koledzy za podpowiedzi, zacznę od wymiany świec żarowych a później zobaczymy jak będę finansowo zorganizowany

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.