Skocz do zawartości

318i Brak zasilania pompy paliwa


falcao

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zacznę od początku chciałem odpalić auto niestety brakło benzyny i pompa kaput no to wymieniłem pompę pozmieniałem bezpieczniki i wymieniłem przekaźnik pompy paliwa mimo to nie ma zasilania na kostce pompy i moje pytanie brzmi czemu na krótko odpala wszystko pięknie chodzi gazu odpala normalnie jeśli jest ciepło poniżej 10stopni nie odpala ale to normalne pytanie brzmi czemu nie dochodzi prąd do pompy przekaźnik pompy po przekręceniu stacyjki skleja i pyka.

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio miałem awarie z przekaźnikiem kierunków.

Przekaźnik dziwnie działał i sie sklejał (od gorąca/zwarcia) było zwarcie które znalazłem/usunąłem i przekaźnik działa. Czyli zwarcie może gdzieś masz na kablach.

 

Druga sprawa dziś mi padła pompka paliwa w baku, wykręciłem i sie okazało że kabelek się urwał. Tez sprawdzałem czy jest prąd w kostce od pompki- prąd jest ale tylko w momencie jak przekręciłem kluczyk do momentu by uruchomić silnik, czyli max obrót kluczykiem. sprawdz w ten sposób czy jest prad na kostce. Jesli jest tzn ze pompka nie działa. jeśli nie działa szukaj awarii w kablach.

Edytowane przez OpawelQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zobacz sposobem którym napisałem czy jest prąd w kostce.

A części kupiłeś nowe czy używane ? chińskie czy firmowe ?

Pompkę idzie sprawdzić miernikiem jak wypniesz kostkę to do wejścia w pompce przykładasz kable od miernika i sprawdzasz czy jest oporność. Jak nie ma prawie w ogóle oporności czyli ze pard przepływa tzn ze pompka dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj dziadek mial taki sam objaw w Volkswagenie polo jak bylo cieplo odpalal eleganko jak chlodniej tez okolo 10*C juz nie chcial okazalo sie po miesiacu szukania dobrego speca stwierdzil ze jest to wina jakiegos czujnika czy czegos tam innego odpowiedzialnego za ssanie.

nie wiem czy ta podpowiedz naprowadzi cie na jakis tam trop

powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeżeli tak to masz uszkodzony kabel między pompą a bezpiecznikiem.Chyba leci koło lewego

progu,musisz sprawdzić wiązke.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.