Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam e46 2.0i i mam opcje kupić do niego za małe pieniądze 2.8i z e38 2001r po wyglądzie silnika widać że nie pasuje z niego tylko miska olejowa ale to można przekręcić z mojego silnika jakie dodatkowe części musiał bym mieć żeby ten motor w mojej e46 miał szanse chodzić z góry dziękuje za sugestie i Pozdrawiam wszystkich:)
Opublikowano
A przy okazji spytam - co lepiej wsadzic zamiast 2.0i - 2.8 czy 3.0? Mam na mysli, co technicznie sprawi mniej trudnosci i ew. co sie bardziej oplaca.
Opublikowano
A przy okazji spytam - co lepiej wsadzic zamiast 2.0i - 2.8 czy 3.0? Mam na mysli, co technicznie sprawi mniej trudnosci i ew. co sie bardziej oplaca.

 

skoro masz już M52 to można podejrzewać, że wsadzenie innego M52 będzie najmniej problemowe.

Opublikowano
skoro masz już M52 to można podejrzewać, że wsadzenie innego M52 będzie najmniej problemowe.

 

 

dzięki jceel a ktoś mi powie czy komputer może zostać ten sam?

Opublikowano
Łe no nie wiedziałem że aż tak prosto będzie :mrgreen: tylko sprzęgło jeszcze dokupię od 2.0d bo podobno fajnie trzyma i w przyszłości most większy i będzie lala :D dzięki chłopaki za doradę teraz tylko z kumplem muszę się dogadać na termin i będziemy robić szatana :mrgreen:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam

podepnę się pod temat przymierzam się do zmiany mojego m50b20 na m52 b28 lub bardziej ambitnie m54 b25

oprócz motoru dajmy na to 2,8 potrzebny jest komp. oraz ews ale trapi mnie kilka pytań:

1- motor najlepiej kupić z całym dolotem oraz kolektorem wydechowym?

2-chciałem pozostać przy mojej skrzyni czy będzie pasować?Jak sprawa sprzęgła ; kupić z motorem czy nowe i jakie

3- co z osprzętem - rozrusznik ,alternator, servo, sprężarka klimy, pompa paliwa będzie pasowała od mojego m50?

4-chłodnica wystarczy moja czy zmiana na większą podono od 2,5 tds ładnie daje rade a jak tam wentylator i visco?

5- nowszy motor pewnie będzie miał układ asc lub asc+t ja takigo nie posiadam- będzie problem ?

6- w przypadku m54 b30 podobno dochodzi jeszcze sprawa pedału gazu?

 

pytania dotyczą zarówno swapa na 2.8 i ambitniejszej opcji m54b30

Edytowane przez mafafo
Opublikowano
tylko sprzęgło jeszcze dokupię od 2.0d bo podobno fajnie trzyma i w przyszłości most większy i będzie lala

Mówisz także o kole zamachowym?? Jaka szpera [%]??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.