Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Właśnie wróciłem z premiery nowej BMW X3 w Krakowie M-CARS . Impreza przygotowana bardzo pozytywnie .

O samochodzie :

Samochodzik według mnie jest dużo ładniejszy od X1. Co prawda wersja samochodu nie była bylejaka bo z tego co zauważyłem to pełna skóra z pamięcią foteli , elektrycznie otwierana klapa tylna , panoramiczny dach , bixenony , największa nawigacja , podświetlane klamki oraz silnik 3.5 Xi :)

Nie wiem czemu ale na drzwiach były emblematy 3.5 Xdrive a na tablicach X3 2.0d :) . Przy przemowie przed osłonięciem było również klikakrotnie powiedziane że ten samochód posiada 2.0d :).

Według mnie X1 to samochód dla młodej kobiety a X3 to już dla mamusi z dzieckiem lub Pani księgowej :) .

Wykończenie samochodu również bardzo pozytywnie , brak zastrzeżeń .

Co prawda premiera jest dopiero za 3 tygodnie tego samochodu ale M-cars już go zaprezentowało .

Niestety posiadam tylko jedno zdjęcie :( przodu .

 

Bardzo ładne przygotowanie przed salonem BMW , wystawione wszystkie modele które obecnie są produkowane na "ringach" wieczorkiem i oświetlonym salonie pięknie to wyglądało .

 

Jak zawsze mówili o wszystkim tylko nie o cenię :) . Przynajmniej ja nie usłyszałem :) , ale dowiedziałem się że kilka osób złożyło już zamówienie na nowy model X3.

Opublikowano
A moim zdaniem F25 jest najładniejszym z SUVów jakie do tej pory BMW wypuściło. Im dłużej na nie patrzę, tym bardziej mi się podoba. Jak widać gusta są bardzo różne bo dla mnie jest to auto idealne - nie rzucające się w oczy, ale z charakterem. Na 95% będzie to moje następne auto. Gdyby nieroby i złodzieje z Wiejskiej nie cofnęli odliczenia VATu na 2 lata to pewnie już w przyszłym roku bym się swoją X3-ką cieszył...
Opublikowano

Witam! Parę dni temu trafiła mi się fabrycznie nowe f25 na małe doposażenie - monitory w zagłówki, stinger, wzmacniacz stereo i takie tam, oczywiście nie mogłem sobie odmówic jazd próbnych... jestem pod dużym wrażeniem, z jazdy doświadczenia bardzo podobne jak z e70, czuje się wysoką klasę i że jest to zupełnie inna koncepcja co poprzednik z techniką e46. Auto jest oparte tym razem na technice F10, te same opcje wyposażenia możliwe, "mój" model dośc bogaty juz w wersji zakupionej, 23d xdrive, z comfort acces, aktywnym zawieszeniem itp, powiedziałbym dośc topowy. Z bliska bardzo ładne i foremne, takie akurat nie za duże i nie za małe, czuje się to też podczas jazdy, bardzo żwawy i kulturalny w pracy jak na 4 cyl, jestem pod dużym wrażeniem, poprzednik nie podobał mi się wcale także i do tego podchodziłem sceptycznie patrząc na zdjęcia...kolosalny postęp w technice, wreszcie to całkiem nowe a nie podstarzałe x3 mk1 - mam tylko nadzieję że nie odziedziczy błędzików po f10, nie mogłem odmówic sobie wrzucenia paru fotek z pierwszego kontaktu

http://img696.imageshack.us/img696/7493/x3f252.jpg

http://img32.imageshack.us/img32/7972/x3f253.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/2820/f25j.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/5619/x3f25.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/4007/x3f251.jpg

Opublikowano
Nie miałem przyjemności jeszcze widzieć tego auta na żywo, ale z samych prezentacji i katalogu odnoszę to samo wrażenie - BMW poszło po rozum do głowy i stworzyło zupełnie nowe auto. Poprzednie X3 było strasznie słabe - odstawało w każdy możliwy sposób od standardów jakie wyznacza BMW. Co do silnika to raczej otrzymałeś 20d bo aktualnie to jedyny diesel (i z tego co czytałem to 23d chyba nawet nie będzie dostępny w drugim rzucie).
Opublikowano
tak dokładnie, przepraszam bardzo za wprowadzanie w błąd, jakoś chyba z raz spojrzałem na oznaczenie z boku i tak mi się zdało... no co najwyżej można 2.8 bądź 3.5 ale w benzynie jak na razie. tak jakoś w głowie po jeździe mi zostało, że dobrze się odpycha, może to nawet ta sama moc co nowe 5 touring z tym motorem - nie sprawdzałem, ale wiem, że 3.5i ma 306km, takie rzeczy same wpadają i zostają w głowie :)
Opublikowano

20d w F25 to ten sam silnik co w F10 (184KM). Na razie można w PL kupić tylko 20d lub 35i. W US jest jeszcze 28i (nie wiem jak w EU...). W przyszłym roku wejdzie jeszcze 18d (bodajże 143KM), 30d (245KM), 40d (306KM) i jakieś benzyniaki (nie mam, nie znam, nie używam :-)). 23d to ten sam motor co 20d tylko biturbo - 204KM bodajże. Fajnie by pasował... Na razie jest w X1 23d i super go chwalą...

 

Mówisz, że ten 184KM dobrze szedł? U ojca w F10 nie ma szans wcisnąć w fotel (a ja mam w E90 ten sam motor tylko 177KM i czasem potrafi wcisnąć delikatnie w fotel). W F10 automat (8 biegów) tak równo moment idzie w górę, że nie czuć tego przyspieszenia w ogóle, ale po chwili jest już 140km/h więc niby idzie :-)

Opublikowano
W moich odczuciach jedzie bardzo ładnie, może dlatego go o te 200 kucy podejrzewałem :mrgreen: a skrzynia też nowa ósemka ZF także w sumie jak piątka.. nie jestem kierowcą rajdowym i w osobówce dużo lepiej wyczuwam wciskanie i powiedzmy, że w mojej perspektywie zaczyna się od 35d w 5er lub 3er lub 3.0i w czymkolwiek ale w porównaniu do wymienionych silników odstawanie w mocy było powiedzmy akceptowalne zważywszy na różnice. Co ciekawe, skrzynia jest na tyle dobra że jak sprytnie się ją podchodzi podczas dynamicznej jazdy z dużą ilością manewrów daje jakby więcej niż przy ordynarnym wciśnięciu ze startu w podłogę na prostej - wyczułem coś takiego również w innym modelu z tą samą skrzynią
Opublikowano

wrzuce swoje 3 grosze :) 4.0d to sciema :)

Pewnie juz wiecie,ze 4.0d w X5 to:

- silnik 3l

- twinturbo/bi-turbo/dwa-turbo (hihi)

- moc podniesiona programem do 306KM

i tyle.. masa bliska 2,5 tony co daje brak "wciska w fotel".

Mialem okazje osobiscie przyrownac X5 4.0d do mojej X3 i niestety X5 wypadla blado, zarowno ja bylem rozczarowany jak i handlowiec, ktory po "jezdzie probnej" X5 jechal moja X3 (ta sama trasa, tak samo pedal w glebe) :)

 

Wiec jesli 4.0d bedzie montowany w nowym X3 - BIORE W CIEMNO (za 2 lata od wypuszczenia, bo akurat mi sie leasing skonczy na moje X3) :D

Przy tej masie co ma X3 (okolo 2 ton) 306KM, ktore mozna jeszcze podciagnac robi "wciska w fotel" przez wieksza droge wskazowki obrotomierza....

Opublikowano
wrzuce swoje 3 grosze :) 4.0d to sciema :)

Pewnie juz wiecie,ze 4.0d w X5 to:

- silnik 3l

- twinturbo/bi-turbo/dwa-turbo (hihi)

- moc podniesiona programem do 306KM

i tyle.. masa bliska 2,5 tony co daje brak "wciska w fotel".

Wiesz... nikt nie pisał, że 40d to 4 litry (tym bardziej zauważ, że pisałem 40d, a nie jak Ty 4.0d...). 35d to też nie było 3,5l tylko 3.0l biturbo... Moc "podniesiona programem" - jak wszędzie... X5 ma być po prostu bardziej luksusowe. Jak chcesz potwora wciskającego w fotel to kup X5M :-)

  • Moderatorzy
Opublikowano
wrzuce swoje 3 grosze :) 4.0d to sciema :)

Pewnie juz wiecie,ze 4.0d w X5 to:

- silnik 3l

- twinturbo/bi-turbo/dwa-turbo (hihi)

- moc podniesiona programem do 306KM

 

Stare 35d to jest silnik M57 (z jedną turbiną ma 231KM), a nowe jest już zrobiony na bazie N57 (z jedną turbiną ma 245)

Opublikowano
Czy można zamówić wersję z pneumatycznym zawieszeniem?

Najprościej byłoby sprawdzić w konfiguratorze BMW... Nie ma czegoś takiego jak stricte zawieszenie pneumatyczne - wydaje mi się, że takie coś było w starszych modelach BMW (ale głowy nie daję - po prostu w e90, f10 i f25, które obserwuję nie ma takiego zawieszenia). Teraz jest DDC - Dynamic Dumper Control (dynamiczna kontrola amortyzatorów)...

 

Ale może ktoś mnie poprawi?

Opublikowano
W nowym x3 jest chyba EDC czyli electronic damper control, ale pewności nie mam, w poniedziałek je zczytam z ciekawości, poza tym mam wrażenie że ruszała się po opuszczeniu z podnośnika także dochodziłoby EHC czyli poduszki powietrzne na tyle do trzymania poziomu - też oblookam, na razie nie mam czasu nad tym robic a środki zostały już rozbebeszone i tak stoi biedulka w rogu :( a chciałaby już pojeździc..
Opublikowano

nie macie wrażenia że te X3 mogłoby mieć trochę większe koła?

większość zdjęć pokazuje je chyba na 16''

dla porównania audi q5 (już nawet volvo xc70 na większych jest) często na mieście widuję na znacznie większych kołach (nie dość że 17-18'' to jeszcze duży profil) - dzięki temu wygląda znacznie masywniej i ciekawiej.

 

to samo się tyczy E60 - masywna bryła, a często widuje na 'malutkich' kółeczkach (16-17''), podczas gdy przydałyby np. 225/45/18 (lub coś podobnego, audi a6 zdarza się widywać na takich dużych 18'' i wygląda znacznie lepiej).

oczywiście można samemu zamontować większe koła, no ale przecież wiąże się to ze sporą zmianą przełożenia (pewno >10%)

Opublikowano
Nie wiem o jakiej wersji X3 piszesz, ale nowa X3 ma co najmniej 17", a 95% zdjęć (głębokie pięcioramienne alu) to 19" z gumami mieszanymi 245/45/19 przód i 275/40/19 tył... Mało???
Opublikowano

insane mało mało

razojrak ma racje......

tak jak piszes nowe x3 moze miec nawet 19" ale zobacz na profil oponki 40..... tam juz nie ma z czego z chodzić....

 

natomiast konkurenci tj. q5 czy xc 70 mają przy tym kole wieksze profile..

q5 przy 20" ma profil 50 albo jakoś tak.....

Opublikowano

o, widzę że ktoś zobaczył co ja.

z ciekawości wszedłem w konfigurator Q5, do wyboru są: 235/60 R 18, 235/55 R 19, 255/45 R 20 - niby tylko o 35-40mm średnica większa (od tych w bmw podanych wyżej), ale wizualnie q5 wygląda przez to lepiej

a w bmw nie dość że koła są mniejsze, to jeszcze efekt małych kół pogłębiają czarne (te plastikowe) nadkola

 

http://germanpower.pl/pht/bmw/2011-x3/2011-BMW-X3-F25.jpg

http://www.omniauto.it/awpImages/photogallery/2008/7331/photos1280/audi-q5-preview_1.jpg

Opublikowano
Akurat dla mnie to dobrze bo opony do tych 19" i tak kosztują ok. 1300-1500zł sztuka więc i tak większych bym nie kupił bo to kupa kasy... Widziałem F25 na 20" - jak ktoś lubi takie duże koła - w porządku... Mnie tam te 19" wygląda wystarczająco "dostojnie".
Opublikowano

mi wystarczą 18'' tylko z profilem 60-65, jak w Q5, pewno komfort się zwiększa kosztem jakości prowadzenia na autostradzie :)

ale jak pisałem, włożyć dowolnie czego się nie da, bo się przełożenie na koła zmieni :/

 

a 235/60/18 są już od 440pln (nokian), 600pln (pirelli), więc tyle ile do zwykłej trójki

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Czy ktoś z forumowiczów ma pogląd na wejście modelu BMW X3 xDrive18d 142KM.Samochód w jakiś sposób jest już oferowany w sieci BMW w Niemczech w układzie "BMW Premium Selection" fakt że niewiele sztuk.Skrzynia biegów niestety tylko manual.Oficjalnie tego modelu niema jeszcze w ofercie dealerskiej w Niemczech.Czy to jakiś test? O co tu chodzi szczególnie że cena b.przyjemna jak np.http://gebrauchtwagen.bmw-duesseldorf.de/bmw/en/BMW-X3-xDrive18d-Navi-Panoramadach-Schiebedach-Xenon/id306551/default.aspx co stanowi +/- 130k (za de fakto nówke) w Polsce już po wszystkich akcyzach i opłatach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.