Skocz do zawartości

Brak Mocy i Wariacje Obrotów e34 520


blackship

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,pojawił się jakoby PROBLEM :( którego sam nie potrafię rozwiązać...wiem że do mechanika itp.,ale chciałbym zasięgnąć rady i opini bym wiedział na czym stoję.

Do dnia dzisiejszego można powiedzieć iż było wszystko oki,wyłączając czasem problem z odpaleniem (raz pali na dotyk,raz muszę pochochlować...żona mówi wtedy że rzęzi jak maluch,falują też obroty od 800 do 1,2tyś).

Jednocześnie jakieś dziwne dźwięki dochodzą z pod maski jakieś lekkie stuki,pyrkanie czy jak by to nazwać nawet nie mam pojęcia.

Tak więc zatankowałem LPG na innej stacji niż zwykle i się zaczęło po kilku kilometrach...przy dodawaniu gazu "stawała" na niskich obrotach i nie chciała iść by po chwili znów zaskoczyć...pojechałem na stację tę co zawsze i dotankowałem LPG do pełna by wymieszać ten "szrot".

Niby się poprawiło,ale jak na parkingu stałem na jałowym to obroty same podskakiwały do 2tyś. by spaść zaraz do 1tyś (gazu nie dotykałem nawet).

Trochę pojeździłem i niby ok,ale zaraz znowu jak by dostała złego gazu. Pojechałem za miasto by trochę jej docisnąć,niby było ok,ale nie to co wcześniej i wtedy to właśnie przy powrocie do domu podczas skrętu wszystko mi odcięło i auto zgasło.

By ponownie ją odpalić kręciłem dobre parę minut i żona zauważyła że z pod maski idzie dym. Odpaliła,dojechałem pod dom.

Jak auto zgasło zauważyłem iż temperatura wskoczyła na czerwony poziom. Na parkingu otworzyłem maskę i śmierdziało-nie wiem czym i gdzie bo pada deszcz i nie sposób tego miejsca zidentyfikować.

Po oparu minutach odpaliłem ją znowu,niby dobrze ale stoją i obserwując wskaźniki znowu wskaźnik ruszył w okolice czerwonego pola (czyżby coś z układem chłodzenia,a gaz to zbieg okoliczności).?

aha...nawiew wieje na zimno ładnych kilka-kilkanaście minut dopiero jak temperatura wzrośnie dość mocno to zaczyna lecieć ciepłe a nawet gorące powietrze...

 

Proszę o pomoc i porady...przepraszam za taki opis laika,ale nim jestem jeśli chodzi o mechanikę ,a zwłaszcza BMW. :oops:

Jestem posiadaczem dopiero od dwóch tygodni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz zapowietrzony układ, a problem z gazem wynika właśnie z tego, przymarza ci reduktor

 

odpowietrz układ i poszukaj wycieków

 

Dzieki,właśnie o to chodziło...dowiedziałem się po postawieniu do znajomego mechanika ze płynu było zero ( kupiłem auto dwa tygodnie temu i nie przyszło mi do głowy by patrzeć czy jest płyn w chłodnicy) :oops:

 

Teraz będzie szukał owego wycieku,tyle że ta pogoda deszczowa nie pomaga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Kolego jeśli nadal się grzeje to podjedz gdzieś na stacje diagnostyczną i niech Ci sprawdzą czy nie masz spalin w płynie chłodzącym(koszt 10zeta).Taki ubytek płynu normalny nie jest jeśli dobrze odpowietrzyłeś auto.Sprawdzałeś olej czy go nie przybywa i nie zmienił barwy?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,oleju nie sprawdzałem,a auto się już nie przegrzewa-tylko po prostu ubywa płynu... wsypałem dziś pół tubki rtęci wymieszanej z koncentratem i narazie nie zapeszać po przejechaniu ponad 50km dalej ciepłe daje z nawiewu...

 

dziś sprawdziłem olej,czyściutko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.