Skocz do zawartości

320Ci AMORTYZATORY


Axegorrr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

a jakiej firmy amory?? ja kupowalem do siebie monroe i dalem za komplet na wszystkie 4 kola wraz z oslonami i odbojami jakies 700zl

1600 zl to chyba jednak za duzo jak na sam przod

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To moze napisz wiecej co do tych amortyzatorów jakiej firmy bo jesli dla przykładu założą sachs + wymiana to tak jak kolega pisał okazja a jak byłe co to drogo

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
1600zł to nawet za sachs-a adv. z osprzętem za drogo. 800-850 komplet + 150-200zł górne mocowania + 100-150zł osłony i odboje. Max. 1050-1200zł za materiał. Ale pytanie ile wymiana + geometria.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem delikatnie skonsternowany tą radą/pytaniem... przecież nie wchodzisz w żaden sposób w regulację końcówek i drążków kierowniczych... ja nie korygowałem na nowo geometrii bo po co?! nawet SN o tym nie wspomina.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Geometria to nie zbieżność, a po wymianie amortyzatorów może być różnie. Najwyżej po prostu zjedziesz sobie opony. Wystarczy, że poprzednio geometria była ustawiana na dobitych amortyzatorach i wybitych mocowaniach. Tyle, że jeszcze nie widziałem auta które po wymianie amortyzatorów trzymała by takie same parametry jak przed. No ale każdy niech robi jak uważa.

Kół też można nie wyważać przed sezonem bo skoro wcześniej były dobre to dlaczego ma się coś zmieniać przez nieużywanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze po ingerencji w zawieszenie musi być ustawiona geometria ! nigdy elementy nie będą takie same ...

a jeśli mowa o amortyzatorach to jaki wpływ na prowadzenie będzie miało założenie do 2,0 d amorków od wersji 3,0 d ?

w tych zostało mi 50 % a w przyszłym roku w planach swap na 3,0 d 204 KM także pomyślałem że można zakładać coś rozwojowego .... co o tym myślicie ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno amory a raczej cały mcpherson różni sie pomiędzy 4 a 6 cyl, w kompie wszystkie części mają inne numery, jak to sie zachowa na sprężynach ze starego + nowy amor + stary silnik a jak + jeszcze nowy silnik...same eksperymenty ale różnice nie powinny byc raczej jakieś wielce zauważalne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają inne numery ponieważ silnik 3 litrowy jest cięższy i mają inną charakterystykę pracy ale mocowania te same , ale myślę że będzie ok ponieważ kombi od 99 roku już miały amorki z przodu takie jak wersja 3,0 d ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.