Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam kilka drobnych usterek w swojej 3ce i proszę o radę:)

Od jakiegoś czasu walczę z falującymi obrotami.Czytam i czytam i nie mogę doszukać się jednoznacznej odpowiedzi.Jedni piszą,żeby odłączyć egr inni żeby zaślepić jeszcze inni o przepływomierzu,żeby wywiercić w nim dziurkę na powietrze...Nie mam pojęcia co i jak.Na zimnym silniku po odpaleniu idzie lekki dymek i obroty falują po kilku sekundach przestaje.Na rozgrzanym silniku nic takiego się nie dzieje.Gdzie szukać problemu?

 

Następna sprawa dotyczy czujników przy klockach hamulcowych.Tarcze i klocki wymienione a kontrolka non stop się świeci. Czy można jakoś ją skasować podłączając komputer?

 

I na koniec pytanie o dobrego fachowca od skór w Łodzi lub okolicach. Mam przetarcia na przednich siedzeniach i załamania.Chętnie oddam do czyszczenia i odnowienia.Polecacie kogoś?Oczywiście za rozdądną cenę:)

 

Dzięki za rady

Kerman

Opublikowano

Jeżeli masz bardzo duże falowanie to może i warto sobie zawracać głowę. Niestety nie wiem bo u mnie aż takie nie występuje. Czasami skoczą lub spadną obroty tak o 0,1 tysiąca ale to jest związane z układem chłodzenia/grzania. Jeżeli te falowanie jest duże to na pewno trzeba zająć się tym tematem.

 

KASOWANIE LAMPKI PO WYMIANIE KLOCKÓW: Wciskasz pedal hamulca i trzymasz go, wlaczasz zaplon dalej trzymajac hamulec, po niecalej minucie kontrolka zgasnie. Jesli czujniki sa ok to juz sie nie zapali, jesli sa walniete to po chwili zapali sie na nowo. Polecam temat: viewtopic.php?f=69&t=112329&hilit=klocki+hamulcowe :cool2:

Opublikowano

EGR nie odłączamy ze względów na redukcję toksycznych NOXów + schładzanie komory spalania.

Falowanie obrotów na zimnym + lekkie dymienie to najprawdopodobniej źle mierzącą przepływka, dziura w dolocie, lub zawieszający się zawór EGR.

 

Heble j/w.

 

Skóry --> tylko produkty firmy GLIPTON

Opublikowano
noo nie odłączaj nic i czasem nie wierc żadnych dziur - co to za "recepty" wogóle? lepiej znaleźc problem i go usunąc, niestety w tym wypadku ciężko o diagnozę na odlegośc - przynajmniej mnie :oops:
Opublikowano
Na zimnym silniku po odpaleniu idzie lekki dymek i obroty falują po kilku sekundach przestaje.Na rozgrzanym silniku nic takiego się nie dzieje.Gdzie szukać problemu?

 

to normalne. nic złego się nie dzieje. lekki dymek rano to od skroplonej pary wodnej w układzie wydechowym, a lekkie falowanie obrotów jest spowodowane pracą elektrycznego podgrzewacza płynu chłodniczego. wszystko jest ok.

Opublikowano
Dobry ale nie tani fachowiec od skór w Łodzi jest na ul Pryncypalnej, przy jednostce wojskowej. Tylko czyści i konserwuje, cena 220zł, ale warto. Byłem zaskoczony efektem końcowym. Polecam.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,

 

I na koniec pytanie o dobrego fachowca od skór w Łodzi lub okolicach. Mam przetarcia na przednich siedzeniach i załamania.Chętnie oddam do czyszczenia i odnowienia.Polecacie kogoś?Oczywiście za rozdądną cenę:)

 

Dzięki za rady

Kerman

 

 

Witaj, wybierz się do Zduńskej Woli. Tam jest świetny spec do skór. Ogromna wiedza i najlepsze kosmetyki. To mój Klient. Ostatnio robił np. Roll-Royce Silver Shadow. Na pewno naprawi Twoje fotele koniecznie zadzwoń się umówić tel. 600 217 433. Mariusz Słowiński.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.