Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hey,

 

Tak, termostat EGR był zepsuty. Ale jak już miałem głowny termostat kupiony i wszystko rozebrane to wymieniłem główny również, tak więc mam dwa nowe i wszystko jest cacy. Odpaliłem silnik miałem na piecu 40C, przejechałem 9km 88C :) mmm i ciepłe powietrze z nawiewu cos przyjemnego heh, ale zauwazylem,ze tak skacze miedzy 84-90 to normalne?? Bo chyba wdmuchuje ciepłe powietrze do kabiny nie??

 

Teraz tylko zostało mi jeszcze do naprawienia webasto :( ehhh jutro bede probował sie umowic z tym gosciem co w poniedziałek miałem jechac do niego.

Opublikowano

Webasto mam zrobione , odpala i grzeje z pilota na postoju. Również dogrzewa gdy silnik pracuje i jest pozniej 5C,to nie jest teraz problemem na dworze.

 

Jakiś żarnik gość mi wymienił, bo był zepsuty. I mówi,że mam problem z akumulatorem ;/ w co ciężko mi uwierzyć,bo mam 110Ah, i kupowałem rok temu. hmm

 

Mówił, że webasto jest bardzo wyczulone na prąd, gdy jest słabe napięcie chwyta dużo błędów.

 

Teraz moje pytanie, ile powinie wytrzymać akumulator na włączonym webasto z pilota przy zgaszonym silniku???

 

Moje drugie pytanie jest jaki powinien być akumulator w mojej e60???

 

Czy jak jeżdżę na krótkich odcinkach to alternator da rade ładować akumulator ?? Gdy będę używał przed odpaleniem webasto i w czasie jazdy grzanych foteli??

 

Co myslicie,bo gosc od webasto mi mowil, zebym raz na 2-3 tygodnie ladowal akumulator normalnie z prostownika :P ?? śmieszne,ale co w o tym myślicie?

Opublikowano
co do ładowania to faktycznie, ja akurat i tak ładuję baterię co parę tygodni, ale teraz podczas używania webasto poziom ładowania z 1-2A wzrósł do20paru i długo trzymał 6- 4 co faktycznie oznacza zmiany. aku też tyle co nowy, fabryczny agm 90A, w e60 ważne jest zarejestrowanie wymiany i ewentualne programowanie w wypadku zmiany pojemności/ rodzaju akumulatora, inaczej nowa bateria nie jest odpowiednio ładowana co doprowadza do licznych błędów w różnych modułach
Opublikowano
Hart faktycznie ja zmieniałem z zuzytego 90Ah na 110Ah, jak i gdzie mógłbym wykonac to programowanie/ adaptacja akumulatora? Bo wydaje mi sie wlasnie,ze mi go nie doładowywuje ;/ zrobiłem runde po miescie przed chwila wszystko fajnie cacy, jakies 10km nakreciłem, przyjezdzam do domu, podlaczam pod prostownic,bo mi gosc kazał podładowac aku,, podlaczam a on bahhh od razu ssijeeee 8A czyli tak jakby byl nie naładowany. A przeciez alternator mi laduje na 14,8V wiec dobrze, wiec po 10km powinien spokojnie byc naladowany, nawet jesli webasto zjada prad nie ?
Opublikowano
i tu masz swój problem, serwis ogarnie na pewno ale i tu na forum znajdziesz kolegę co pomoże, popatrz w odpowiednich działach. zarejestruj wymianę, przeprogramuj w związku ze zmianą pojemności baterii i dobrze przetestuj przy okazji IBS, jak podczas testu wyjdą jakieś zapisane błędy z nią związane to najlepiej wymienić klemę też
Opublikowano
IBS czyli inteligent battery sensor, coś w stylu stosowanego np w ciężarówkach tzw mózgu baterii, ten sensor zawiaduje właśnie rozdziałem prądu i odłącza moduły jeżeli stwierdzi, że potrzebuje prąd gdzie indziej albo że spadł na tyle iż może nie starczyć na późniejszy rozruch - często nawala i też robi problemy, ogrzewanie postojowe jako duży odbiornik natężenia i w sumie niezbyt ważny układ jest odłączany jako jeden z pierwszych. co do polecenia miejsca gdzie to ogarną to jak już pisałem w każdym ASO muszą dać radę, kto inny nie bardzo wiem, ani w poznaniu ani gdzie indziej... tak naprawdę to już z 10 lat siedzę w nl, tutaj pomógłbym osobiście :( aha IBS to klema aku z takim urządzeniem na niej, czyli jak zmieniasz IBS to sprowadza się to właśnie do wymiany klemy
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Pytanie w kwestii Pilota Webasto :D

Jak stwierdzić będąc poza widzeniem auta, włączając webasto pilotem czy się włączy czy nie :?:

 

Włączając swobodnie z domu, auto 30-40m dalej w garażu, webasto się załącza.

Dzisiaj włączyłem z otwartej przestrzeni ok 150-200 m i nic, pilot zamrugał tak jak zawsze :?:

 

Jest na to jakiś sposób :?:

  • 3 lata później...
Opublikowano
Instrukcja kodowania pilota z tego wątku nie działa w moim przypadku, z pozycji iDrive webasto startuje. Czy jest jakiś inny sposób zakodowania pilota t95?
Opublikowano
Instrukcja kodowania pilota z tego wątku nie działa w moim przypadku, z pozycji iDrive webasto startuje. Czy jest jakiś inny sposób zakodowania pilota t95?

 


U mnie ta instrukcja zadziałała w e61 z 2004r. Dokładnie miesiąc temu to robiłem i wszystko chodziło prefekt. Odpalali z pilota i wyłączało. Wczoraj jak chciałem włączyć z pilota to zapaliły się wewnętrzne światka i Webasto się nie włączyło. Auto grzeje się normalnie szybko bez problemu. Czy ktoś może pomoc w tym temacie. Co może być nie tak ?

Aaa i pokrętło po prawej stronie REST nie działa jak je się naciska. Nie wiem po co jest wiec albo nie umie się obsługiwać tym lub nie działa :)

Opublikowano
Ja mam samochód z 2007r. Zastanawia mnie jedna sprawa, w momencie jak przytrzymam przycisk off na pilocie to świeci się zielona dioda i po chwili gaśnie. Czy trzykrotnie przycisk on muszę wcisnąć w momencie jak się swieci dioda czy dopiero jak zgaśnie?
Opublikowano

Witam.

Bardzo proszę o pomoc!! Podłączyłem e61 2004r. 3.0d pod kompa bo przestała działać z pilota Webasto. Po podłączeniu wyszły takie kody, proszę o pomoc od czego zacząć jakie to mniej więcej koszty i w ogóle z czym to się je :)

E71D

9C54

9C78

3F57

43F1

4BF3

4232

4252

4262

4B10

Sygnał z pilota Webasto jest bo kiedy chce uruchomić je to zapalają się światła wewnętrzne ale nie uruchamia się Webasto ani z pilota ani z poziomu idrive. Auto łapie normalnie temperaturę bo sprawdzałem w ukrytym menu. Jak jest zimy nie ma mocy jakby nie palił na wszystkie gary, po zatrzymaniu wyłączeniu i włączeniu auta wszystko jest ok, czyli moc i przyspieszenie działa jak powinno.

Opublikowano

Instrukcja kodowania pilota T93 i T95 wyglada następująco:


1. Close all vehicle doors

2. Insert radio-operated key into shaft and immediately remove again, switch d.h. terminal R on and off (max. switched-on period 5 s)

3. Within 10 s, simultaneously press the ON button and the OFF button for 3 s.

The indicator light (LED) lights up orange.

4. Release both buttons.

5. Within 10 s (while the indicator light is lit) operate the ON button briefly three times.

The indicator light flashes orange (approx. 1.5 s long).

6. The central locking signals successful initialisation of the Telestart transmitter by immediately locking and unlocking.


Po wykonaniu tych czynności udało mi się zakodować pilota T95.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witajcie!

Moje E60 jest z 2008r, fabrycznie webasto nie miało, a ja dokładałem je sam. Mam do niego pilot od tego samego dawcy, który uruchamiał webasto. Różnica w dawcy i moim e60 jest taka, że dawca to e61. Rocznik i silnik był ten sam.

I teraz sytuacja wygląda następująco.

Webasto dołożyłem, zakodowałem i z pozycji iDrive wszystko działa i jest ok. Webasto uruchamia się też samo podczas jazdy, żeby dogrzać silnik, można ustawić timer i też zadziała, ale za nic nie chce odpalić się z pilota. Pilot to t95. Cas potwierdza prawidłowe działanie po sparowaniu pilota poprzez zamknięcie i otworzenie drzwi, czyli niby wszystko ok, ale mój pilot dalej nie startuje pieca.

Akumulator jest z zeszłego roku, oryginał bmw 105.

Błędów w komputerze brak.

Ma ktoś jakiś pomysł? Mi już ręce opadają...

Może jest jakiś problem z kodowaniem? Ma ktos widzę jakie moduły trzeba przekodować po dołożeniu webasto?

  • 3 lata później...
Opublikowano
W dniu 6.12.2021 o 06:57, kkarpiski napisał(a):

Witajcie!

Moje E60 jest z 2008r, fabrycznie webasto nie miało, a ja dokładałem je sam. Mam do niego pilot od tego samego dawcy, który uruchamiał webasto. Różnica w dawcy i moim e60 jest taka, że dawca to e61. Rocznik i silnik był ten sam.

I teraz sytuacja wygląda następująco.

Webasto dołożyłem, zakodowałem i z pozycji iDrive wszystko działa i jest ok. Webasto uruchamia się też samo podczas jazdy, żeby dogrzać silnik, można ustawić timer i też zadziała, ale za nic nie chce odpalić się z pilota. Pilot to t95. Cas potwierdza prawidłowe działanie po sparowaniu pilota poprzez zamknięcie i otworzenie drzwi, czyli niby wszystko ok, ale mój pilot dalej nie startuje pieca.

Akumulator jest z zeszłego roku, oryginał bmw 105.

Błędów w komputerze brak.

Ma ktoś jakiś pomysł? Mi już ręce opadają...

Może jest jakiś problem z kodowaniem? Ma ktos widzę jakie moduły trzeba przekodować po dołożeniu webasto?

Hej, mam ten sam problem. Rozwiązałes zagadkę? 

Napisz chociaż sms 536731921 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.