Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nikt kogo stać nie zajmuje się takimi bzdetami, podkreślam KOGO STAĆ, a więc odpadają wszyscy Ci którzy kupują auto na pokaz bo mieli kasę, ale już im szkoda na całą resztę albo wręcz nie mają tylko są zwykłymi pozerami. To po prostu w świecie ludzi z kasą nie uchodzi aby odstawiać takie szopki.

No, niezly pojazdowicz, ale tak to jest, sa kibice i pseudokibice.

 

Jak kogos stac jezdzic taniej to czemu by tego nie zrobic i kto teraz jest pozerem :D

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Napiszę jeszcze raz KME GOLD nie wystarczy do 330i i NIema reduktorów do 350KM to co wypisuja producenci tych redutkorów to bzdura. pracuję w branży

To ze reduktor obsluguje auta do mocy x oznacz tylko tyle ze mozliwe ze zapewni im potrzebna ilosc gazu przez chwilę a ten gaz ma byc w odpowiednije temperaturze i o odpowiednim cisnienu nieraz testowaliśmy goldy regi i inne wynalazki. reduktor który oblsuzy 230 KM to landi poatrzcie na ich ceny ok 600zl a jak ktos sprzedaje badziew za 300zl i pisze 380 KM jak w goldzie zastanówcie sie ludzie.

Pozatym najlepszym rozwiazaniem są dwa reduktory zavoli zeta N lub ac-r01 zasilanie z butli fi8 i trojnik fi8 2xfi6 do bmw wystarczy

Opublikowano
Jakoś były mrozy i nic się nie działo znowu piszesz dwa reduktory ale po co?????? nie będziemy polemizować, zapraszam do mnie z komputerm podepniesz i zobaczysz jak to na gazie jeździ :) tyle w temacie
brokat_
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

wystarczy mi *.osc z jazdy nie bede leciał pol polski zeby zobaczyc ze kleka przy max bucie.

Pracuję w ac.sa i w pracy sprawdzalismy i wciąż sprawdzamy reduktory wtryskiwacze i kompletne instalacje konkurencji.

KME GOLD nie oblsuguje 350KM ani nawet 250KM poczytaj na lpg forum co o nim pisza jak moja opinia ci sie nie podoba do 230Km jest landi IG1 i kosztuje ponad 500 zl wiec czemu kme sprzedaje do 350KM po 200?

Opublikowano
wystarczy mi *.osc z jazdy nie bede leciał pol polski zeby zobaczyc ze kleka przy max bucie.

Pracuję w ac.sa i w pracy sprawdzalismy i wciąż sprawdzamy reduktory wtryskiwacze i kompletne instalacje konkurencji.

KME GOLD nie oblsuguje 350KM ani nawet 250KM poczytaj na lpg forum co o nim pisza jak moja opinia ci sie nie podoba do 230Km jest landi IG1 i kosztuje ponad 500 zl wiec czemu kme sprzedaje do 350KM po 200?

 

Kolega DreSik.Pl

w jednym z postów o 330i i LPG napisał:

"Ja tylko chciałbym dodać, że 330ci z kompresorem wystrojonym na 0.6Bara na LPG tez jeździ i to na jednym reduktorze. Fakt faktem instalacja LPG potrzebowała przejść lekki update (inne listwy wtryskowe, reduktor na fi 8mm) ale działa i ja sobie chwale:) Normalna jazda na trasie spalanie ok 12-13l LPG:) (zależy od szerokości opon:))"

 

Więc kolego montuj u siebie i 5 reduktorów jak ma Ci to w czymś pomóc

To Tyle w temacie

brokat_
Opublikowano

jest na świecie grupa ludzi, te osoby mają bezwypadkowe samochody, które nigdy się nie psują, nie biorą oleju, palą zawsze mniej niz podaje producent i zajebiście chodza na jednym reduktorze gold do 350 KM.

Wniosek z tego taki albo gold nie obsluguje 350KM ani nawet 230 KM albo twoje 330i nie ma juz 230KM, albo Jeździsz w kapeluszu. Ja stawiam na pierwszą opcję

NIe jestem piekarzem, że wypowiadam sie w tym temacie i choćbys zasilił go dwoma przewodami fi8 to nic nie da. Instalację wstawił ci druciarz a Ty jeszcze go bronisz. Miałem golda w 525i e39 i przy 192KM juz nie wyrabiał.

Opublikowano
jest na świecie grupa ludzi, te osoby mają bezwypadkowe samochody, które nigdy się nie psują, nie biorą oleju, palą zawsze mniej niz podaje producent i [bAD] chodza na jednym reduktorze gold do 350 KM.

Wniosek z tego taki albo gold nie obsluguje 350KM ani nawet 230 KM albo twoje 330i nie ma juz 230KM, albo Jeździsz w kapeluszu. Ja stawiam na pierwszą opcję

NIe jestem piekarzem, że wypowiadam sie w tym temacie i choćbys zasilił go dwoma przewodami fi8 to nic nie da. Instalację wstawił ci druciarz a Ty jeszcze go bronisz. Miałem golda w 525i e39 i przy 192KM juz nie wyrabiał.

 

Moja 3 pewnie nie ma 230 KM (a nie sprawdze bo mam automata), pewnie mój i znajomego GPS ściemnia że ma 6,8 s/100 i max prędkość 249 km/h - na niemieckiej autostradzie, i miała randkę z blacharzem co w tym takiego strasznego poczytaj w innym poście? Każdy ma swoje racje Ty swoje ja swoje, mnie sie nic nie dzieje z instalka i nie bronie swojego magika od gazu. A co do twoje Bmki to gaz pewnie na drutach w szopie zakładałeś i dlatego Ci nie jeździła. Stwierdzasz że tylko ty masz racji i tyle inni spece od gazu są ble nie potrafią nic założyć, ty jesteś najlepszy i najmądrzejszy taki fachowiec na 200% nieomylny :) Na koniec wielu klientów Ci życzę i mało reklamacji (pewnie napiszesz że nie masz żadnej hahaha) bo nie uwzględniasz ich u siebie za wszystko kasujesz i tyle i wciskasz swoje racje zalożymy dwa parowniki będzie dobrze tak tak słyszałem to już ale po co jak jeden w zupelnosci wystarcza.

Słowo reklamacja bądź gwarancja u Ciebie nie istnieje.

brokat_
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
jest na świecie grupa ludzi, te osoby mają bezwypadkowe samochody, które nigdy się nie psują, nie biorą oleju, palą zawsze mniej niz podaje producent i [bAD] chodza na jednym reduktorze gold do 350 KM.

Wniosek z tego taki albo gold nie obsluguje 350KM ani nawet 230 KM albo twoje 330i nie ma juz 230KM, albo Jeździsz w kapeluszu. Ja stawiam na pierwszą opcję

NIe jestem piekarzem, że wypowiadam sie w tym temacie i choćbys zasilił go dwoma przewodami fi8 to nic nie da. Instalację wstawił ci druciarz a Ty jeszcze go bronisz. Miałem golda w 525i e39 i przy 192KM juz nie wyrabiał.

 

W takim razie zapytam, jak myslicie w ktorym samochodzie, reduktor o wydajnosci 250KM sprawdzi sie lepiej?

1. BMW E46 330i - 3000 cm3 (230KM)

2. Pontiac firebird - 5000 cm3 (220KM)

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano

A jaki reduktor masz na myśli?

z tymi mocami które podaja producenci reduktorów jest tak że na wyznaczenie tej liczby NIE MA ŻADNEJ NORMY i dlatego pisza co chcą.

 

Oprócz mocy jest jesazcze cos takiego jak zapotrzebowanie na gaz. ja bym do 330i jak i do firebirda jak i to hammera h2 który ma 420KM wstawił dwa reduktory.

W tamtym tygodniu do h2 wstawiliśmy.

Opublikowano

Kolego lobo. strasznie sie unosisz. Masz racje z goldem ale zmien ton wypowiedzi.

 

Co do 330i to czytalem ze Nikodem (jeden z lepszych gazownikow, ktory specjalizuje sie w BMW) mimo prob nie dal rady ustawic tego wszystkiego na stagu zeby bylo tip top. Pisal ze jedynie na Omegasie daje to rade. Co do reduktorow, to ostatnio "modny" jest AC-R01, chyba jedyny reduktor, ktory w praktyce daje rade wiecej niz jest napisane. Pewnie 230km by nie uciagnal, a dwa takie to koszt podobny do reduktora LR, ktorego dodatkowym autem jest trwalosc i solidnosc.

Opublikowano
Kolego lobo. strasznie sie unosisz. Masz racje z goldem ale zmien ton wypowiedzi.

 

Co do 330i to czytalem ze Nikodem (jeden z lepszych gazownikow, ktory specjalizuje sie w BMW) mimo prob nie dal rady ustawic tego wszystkiego na stagu zeby bylo tip top. Pisal ze jedynie na Omegasie daje to rade. Co do reduktorow, to ostatnio "modny" jest AC-R01, chyba jedyny reduktor, ktory w praktyce daje rade wiecej niz jest napisane. Pewnie 230km by nie uciagnal, a dwa takie to koszt podobny do reduktora LR, ktorego dodatkowym autem jest trwalosc i solidnosc.

ok postaram sie ale strasznie mi cisnienie skacze jak czasem cos przeczytam, nikodem to inna para kaloszy, on ma klucz siódmego poziomu do landi renzo. :mrgreen:

R01 jest modny bo jest dobry dwa, wydaja przy 420KM w H2, mamy jedną x5 3.0i na jednym ac ale tym mocniejszym(250 wolnossące i 220 turbo) z początku produkcji i juz chodzi 50 tys. jeden landi to ponad 500zl i ok obsługuje prawdziwe 250KM i prawda ze jest bardzo żywotny, ale juz 300KM nie da rady choć nie sprawdzałem.

Wg mojej oceny lepiej jest stosować dwa reduktory z zapasem niż jeden "na styk" tak mnie nauczyli wg polityki firmy w której pracuję i to chyba ma sens.

Opublikowano

Nikodem walczyl z moja instalka z bardzo pozytywnym skutkiem. O tym kluczu to prawda :lol: , ale wiedzy nie mozna mu odmowic. W 2h ogarnal mi kilka klopotliwych tematow "spiewajaco", doradzil i wszystko to zrobil w calkiem dobrej cenie. W okolicy nie znalazlem fachowca, ktory by mial pojecie o dobrej instalcje do mojego silnika...

 

Co do reduktorow, to pamietaj o tym, ze wielu userow nie robi swoimi autami 100 tys , tylko zmienia samochod juz po 2-3 lat. Przy przebiegu 20 tys rocznie, solidnosc LR moze sie zwyczajnie nie przydac. Bedac jedynie uzytkownikiem auta z LPG i opierajac sie na lekturze forum uwazam ze najwieksza zaleta landi jest fakt, ze stosunkowo ciezko jest spieprzyc dobor czesci, montaz i regulacje.

 

W stagu wyglada to czesto tak: Valdemary czerwone, reduktor na 60% mocy auta, butla zaworem do przodu, przygieta miedz i wymontowany glosniczek, zeby klient sie "nie stresowal". Widzialem juz 4 generacje calkowicie bez FL. W landi polowa tych problemow nie wystepuje a po autokalibracji auto jest juz calkiem dobrze ustawione (w odroznieniu od staga). Oczywiscie ogarniety monter nie popelni tych bledow, tyle ze trzeba akurat na niego trafic...

Opublikowano

 

W stagu wyglada to czesto tak: Valdemary czerwone, reduktor na 60% mocy auta, butla zaworem do przodu, przygieta miedz i wymontowany glosniczek, zeby klient sie "nie stresowal". Widzialem juz 4 generacje calkowicie bez FL. W landi polowa tych problemow nie wystepuje a po autokalibracji auto jest juz calkiem dobrze ustawione (w odroznieniu od staga). Oczywiscie ogarniety monter nie popelni tych bledow, tyle ze trzeba akurat na niego trafic...

 

STAG to tylko sterownik sprzedawany do wielu krajów, to ze pseudo montarzyści go kupują i nie montuja jak trzeba to juz nie wina AC, tak samo z waldemarami są samichody do których nic lepszego nie ma sensu wstawiać u nas teraz królują reg fast i hana2000

 

jest instrukcja montażu w pudełku, mozna zadzwonic na wsparcie techniczne jak czegoś się nie rozumie i pomagamy. Organizujemy szkolenia z montażu ale co z tego jak wiekszość monterów ma to gdzieś. my przerbialismy juz kilka prinsów, brc i landi na staga bo w naszym rejonie nie ma nikogo kompetentnego do serwisowania tych instalacji. Po autokalibracji trzeba ustawić samochód na drodze to jest warunek poprawnego działania instalacji jak ktos tego nie robi to jest pedał ale AC nie ma na to wpływu

Są warsztaty partnerskie które robia to tak jak my (przynajmniej taki jest plan) i za nie AC bierze odpowiedzialność za inne nie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja miałem założoną w e46 M54B30, wtryski hana, "parownik" KME GOLD, zbiornik w kole, rurka miedziana od zbiornika fi 8 mm, zawór landirenzo, STAG 300 PLUS

 

Spalanie auta:

 

JA.

 

1. miasto 16 l

2. trasa 12 l.

 

Moja Żona

 

1. miasto 12

2. trasa 10 l.

 

Cały czas wszystko było ok.

Ważne aby parownik był zamontowany poniżej poziomu głowicy - tj. po lewej stronie pod lampą, inaczej silnik będzie się zapowietrzał, co wpłynie zapewne po jakimś czasie na silnik.

 

po 15.000 km, nic się nie popsuło, i nic nie śmierdziało.

 

Niestety w niedługim czasie tj. 15 do 20 lat wszyscy jesteśmy zdani na LPG, lub CNG, benzynka poprostu zacznie się kończyć, a na pewno z tego powodu nie będzie tanieć.

 

 

ps. NIe bardzo wiem jak można szpanować 10 letnim samochodem, ja poprostu nie lubię diesli....żadnych diesli......

 

Lobo - Ty poprostu nie umiesz tego zamontować ( chodzi o GOLDA), jak wszystko zrobię to podjadę do Ciebie z moim autkiem

Opublikowano

Jaka polityka firmy wg mnie jest tak przyszedł do twojego szefa dystrybutor parowników i powiedział montuj reduktory te a :D dostaniesz % w gotówce :)) tyle tu polityki. Chlopie Gold czy inny reduktor dobrze założony i tak będzie wszystko latać. Poczytałaś coś w necie trochę dołożył starszy kolega z zakładu co źle montuje lpg bo robi na ilość nie na jakość nagadał Ci głupot i szczerzysz się i wpierasz swoje racje -PISAŁEM CI JUŻ WCZEŚNIEJ NIE UMIESZ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDU I TYLE.

Ja jeżdze na GOLDzie zima była spalanie mam jak czerekwal, trzeba umieć to zestroić.

brokat_
Opublikowano
Jaka polityka firmy wg mnie jest tak przyszedł do twojego szefa dystrybutor parowników i powiedział montuj reduktory te a :D dostaniesz % w gotówce :)) tyle tu polityki. Chlopie Gold czy inny reduktor dobrze założony i tak będzie wszystko latać. Poczytałaś coś w necie trochę dołożył starszy kolega z zakładu co źle montuje lpg bo robi na ilość nie na jakość nagadał Ci głupot i szczerzysz się i wpierasz swoje racje -PISAŁEM CI JUŻ WCZEŚNIEJ NIE UMIESZ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDU I TYLE.

Ja jeżdze na GOLDzie zima była spalanie mam jak czerekwal, trzeba umieć to zestroić.

 

Firma to AC.SA i produkuje swoje reduktory.

Fakt NIE UMIEM ZAMONTOWAĆ POPRAWNIE KME GOLD, nawet nie umiem go zamontować niepoprawnie bo nigdy tego nie robiłem, moja wina ,bije sie w pierś po trzykroć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.