Skocz do zawartości

ABS padnięty sterownik-schemat pinów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

pomóżcie.potrzebuję schemat (opis pinów) przy sterowniku ABS.natknąłem się kiedyś tutaj na niego ale nie mogę znaleźć.

ogólnie mam padnięty sterownik,byłem dzisiaj go naprawić u jednego gościa z allegro ale nie dał rady.podmiana na inny nic również nie dała więc póki co muszę się przemęczyć bez abs-u do puki nie rozwiążę problemu.chcę podłączyć tylko prędkościomierz z czujnika na zegar i do tego potrzebuję schemat,bo dziwy mi się jakieś dzieją bez prędkościomierza.

aha czujniki w kołach mam sprawne wszystkie 4.

Edytowane przez chevidan
Opublikowano

czujniki oryginały.wszystko działało jak należy i z czasem po którymś tam odpaleniu silnika w ciągu dnia zaczęły się zapalać kontrolki i gasły dopiero na drugi dzień lub po dłuższym postoju.najpierw działo się to co tydzień,coraz częściej aż w końcu pewnego dnia rano kontrolki nie zgasły i już się palą cały czas.czujniki sprawdzone i zamienione a błąd tylne lewe koło.

sterownik był już naprawiany ale nie wiem u kogo(poprzedni właściciel to robił)ja byłem dzisiaj u innego i nie dał rady naprawić.co do adaptacji podmieniane sterowniki były od automatu jak u mnie i podobno nie trzeba było ich adaptować.

swoją drogą gość który to robił jakby od niechcenia mnie obsługiwał(zresztą założę się że zagląda na to forum bo sam ma E39).

 

wracając do tematu potrzebuję opis pinów przy sterowniku ABS.grzechu 031 zamieścił jakiś schemat ale to chyba samego sterownika a to mi nic nie da.wiem już które piny są od czujników ale potrzebuje jeszcze na których jest wyjście na prędkościomierz (sterownik 0 265 900 001) .

Opublikowano

Uwaga co do zamienników, bo właśnie się z podobnym problemem borykam...

Zamiennik za stówkę praktycznie nic nie zmienił. Czujnik za 400 (nazwy producenta nie pomnę, 3 literki w nazwie :oops: ) działał lepiej, ale i tak jeszcze jeden mam do wymiany, bo lekko przekłamuje wyniki i ABS/ASC włącza się później, ale jednak włącza...

Buńki nie lubią tanich zamienników, stawiaj więc na jakość.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
niestety nie ma w tej lekturze opisu pinów poza tymi od czujników przy kołach.czytałem że ktoś podłączył na krótko prędkościomierz,ale nie mogę znaleźć tego posta.
Opublikowano

Witam. Podepnę się pod temat. Otóż przestał mi działać ABS i ESP. Nie pali się kontrolka od ABS ani od ESP. Guzik od wyłączania i włączania ESP nie reaguje. Prędkościomierz działa poprawnie. Czy to wina walniętego sterownika przy pompie? Podpinałem pod kompa, jest zero błędów i nie można połączyć się z ABS I ESP.

Za pomoc z góry wielkie dzięki.

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.