Skocz do zawartości

Czy ktoś z forum ma F25??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Słusznie. Za chwilę odczują brak kratki i będą bardziej skorzy do rabatów. Ponadto auto jest zupełną nowością i chyba taką mają politykę, żeby na zupełne świeżynki nie dawać zbyt dużych rabatów

No to będzie zależało od poziomu sprzedaży. Jak na razie to schodzą jak świeże bułeczki, produkcja na marzec/koniec już praktycznie jest zajęta...Więc najbliższy odbiór to tak czerwiec/lipiec. Wiem, bo chce zamówić auto. Myślę, że w tym roku ciężko będzie z jakimiś większymi rabatami. Co prawda nie ma kratek ale trzeba pamiętać, że ten segment aut jest bardzo popularny nie tylko u nas:) Do tego Q5 się tak dobrze sprzedaje, że nie będzie pakietów na wyposażenie (info z salonu) więc imho nie będzie dodatkowych pakietów na wyposażenie w X3, no poza M pakietem. No chyba. że zrobią polski pakiet jak w 5-ce, gdzie suma poszczególnych elementów wyposażenia jest równa kwocie za pakiet:) A to są jaja:)

E... spokojnie. Pamiętaj, że BMW Polska i poszczególni dealerzy nie są rozliczani z tego ile X3 sprzedaje się na całym świecie tylko ile sprzedaje się w naszym kraju. A jeśli nie będzie się sprzedawało tyle ile powinno to będą rabaty - nie ma innej opcji.

 

A co do pakietów to raczej faktycznie nie ma co na nie liczyć bo ogólnie pakiety w PL to jakaś kpina :(

  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
P.S mam pytanko czy ktos z was wie jak te 16 glosnikow w f25 powinno byc rozmieszczone? Poza tym na radiu nie powinno pisac BMW professional jak w innych przypadkach? 4,5k za ten szajs, nie moge tego przezyc.. pozdro

Ja mam w e83 hifi professional i nie narzekam - lepsze niż konkurencyjne w Q5!!!

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Opublikowano
Miales na mysli w Q5 Bang & Olufsen ?

tak! :)

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam wszystkich :)

 

To ja jestem właścicielem tych filmików, a od 4 grudnia 2010 jednocześnie posiadaczem jednego z pierwszych w PL BMW X3 F25 xDrive20d (jak zdążyliście to na filmach zauważyć). Jeśli mógłbym jakoś pomóc, to proszę pytać, myśle że ja sam będę miał wiele pytań do użytkowników forum :) Odzywam się po tak długim czasie, gdyż dopiero niedawno znajomy podesłał mi link do tego tematu, wiedząc że to moje konto na YT.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jako, że za 2 tygodnie mam odbiór to może zapytam o wady wieku dziecięcego? Zauważyłeś coś konkretnego? Na coś szczególnie zwrócić uwagę przy odbiorze?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Wad szczególnych nie zauważyłem. W tej chwili moje auto ma przebieg 7800 km. Mój egzemplarz miał brudne siedzisko kierowcy (a było to widać na ostrygowej skórze), ale w ramach gwarancji został na nie nałożony od nowa pigment i jest OK. Z innych wad to na początku zdażało się piszczeć hamulcom, ale jakieś 1500 km temu problem ten zanikł. Ponadto na wyboistej drodze (zniszczone kocie łby lub większa dziura) 3 razy zdażyło się, że spadła tylna roleta - niby pierdoła, ale jednak nie powinno to mieć miejsca... Tak poza tym wszystko ok, silnik świetny, podobnie jak automat... Moje wcześniejsze auta (i ciągle jeszcze aktualne) to Mercedesy i na początku musiałem się przyzwyczaić do pewnych rzeczy, ale teraz jest już ok :)

Ostatnio miałem okazje jeździć inną X3 F25 i w tamtym aucie dziwnie gwizdała przednia szyba kierowcy - przy większych podmuchach wiatru bocznego. Ale w moim aucie ten problem nie występuje...

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wad szczególnych nie zauważyłem. W tej chwili moje auto ma przebieg 7800 km. Mój egzemplarz miał brudne siedzisko kierowcy (a było to widać na ostrygowej skórze), ale w ramach gwarancji został na nie nałożony od nowa pigment i jest OK. Z innych wad to na początku zdażało się piszczeć hamulcom, ale jakieś 1500 km temu problem ten zanikł. Ponadto na wyboistej drodze (zniszczone kocie łby lub większa dziura) 3 razy zdażyło się, że spadła tylna roleta - niby pierdoła, ale jednak nie powinno to mieć miejsca... Tak poza tym wszystko ok, silnik świetny, podobnie jak automat... Moje wcześniejsze auta (i ciągle jeszcze aktualne) to Mercedesy i na początku musiałem się przyzwyczaić do pewnych rzeczy, ale teraz jest już ok :)

Ostatnio miałem okazje jeździć inną X3 F25 i w tamtym aucie dziwnie gwizdała przednia szyba kierowcy - przy większych podmuchach wiatru bocznego. Ale w moim aucie ten problem nie występuje...

 

Pozdrawiam

Przy silniejszym wietrze faktycznie szyba kierowcy dziwnie piszczy {domykanie nic nie dało } Pozdrawiam

Opublikowano
Witam wszystkich :)

 

To ja jestem właścicielem tych filmików,

do 100km/h jakoś idzie :? z racji tego, że to SUV :cool2: to pełna akceptacja wyniku ...ale, że to SUV więc "ściganie od świateł do świateł" chyba nie będzie mieć miejsca ale będzie zwykła jazda :cool2: , więc przydałaby się dynamika (bezpieczeństwo czynne) a film ukazuje, że auto powyżej 100km/h nie jedzie :mad2: :mad2:

 

Twój film powinnien byc pokazywany przy zakupie w salonie lub na kursach doskonalenia jazdy:

1) w 2.0d nie przekraczaj 100km/h bo auto kończy przyspieszać,

2) powyżej 130km/h auto właściwie nie zmienia prędkości,

3) jak jeździsz po za miastem to zastanów się czy możesz dołożyć do wersji mocnijeszej bo w tej na jedno pasmówce będziesz ciągle jechał za pojazdami typu TIR...

 

udanego użytkowania ale dla mnie ten motor w tym aucie to porażka...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
AO mam to samo spostrzeżenie, już się martwiłem że z lepszą skrzynią f25 nawet na silniku 2,0 mnie objedzie, ale nic z tych rzeczy z tego co widzę, poczekam na 3,0 d
Opublikowano

3.0d już jest, silnik N57 (aluminiowy blok, Twój motor to M57: 231KM/500Nm z żeliwnym blokiem...) ale już z innym softem: 258KM/560Nm, tradycjnie BMW zostawiło sobie margines na zwiększenie poweru :mrgreen:

 

w serii 3, 5, 7, X5 i X6 motor N57 ma 245KM/540Nm a w X3 lekko wzmocnili :roll: mam nadzieję, że nie jest to znak, że nie będzie wprowadzony biturbo diesel 3.0, tzw. 4.0d (300KM/600Nm)...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Witam wszystkich :)

 

To ja jestem właścicielem tych filmików,

do 100km/h jakoś idzie :? z racji tego, że to SUV :cool2: to pełna akceptacja wyniku ...ale, że to SUV więc "ściganie od świateł do świateł" chyba nie będzie mieć miejsca ale będzie zwykła jazda :cool2: , więc przydałaby się dynamika (bezpieczeństwo czynne) a film ukazuje, że auto powyżej 100km/h nie jedzie :mad2: :mad2:

 

Twój film powinnien byc pokazywany przy zakupie w salonie lub na kursach doskonalenia jazdy:

1) w 2.0d nie przekraczaj 100km/h bo auto kończy przyspieszać,

2) powyżej 130km/h auto właściwie nie zmienia prędkości,

3) jak jeździsz po za miastem to zastanów się czy możesz dołożyć do wersji mocnijeszej bo w tej na jedno pasmówce będziesz ciągle jechał za pojazdami typu TIR...

 

No cóż, nie przesadzajmy aż tak bardzo... :shock:

 

Przyśpieszenie 0-140 km/h w niecałe 15 sekund uważam, za naprawdę dobry wynik (to jest SUV!). Tak więc punkt pierwszy jest bezzasadny. Podobnie punkt drugi... momentem w którym wyraźnie odczuwa się, że auto przestaje przyśpieszać jest prędkość 160 km/h, a nie 130 km/h. Przyśpieszenie 0-160 km/h zajmuje 21 sekund, a to dalej jest bardzo przyzwoity wynik... Problemy zaczynają się powyżej tego - przyśpieszenie 160-180 to jest kolejnych 10 sekund, ale najgorzej jest powyżej 190 km/h - tutaj faktycznie wyraźnie brakuje mocy. No i na koniec punkt 3. Do tej pory nigdy nie miałem żadnych problemów z wyprzedzaniem, nawet kolumn 3-4 TIRów, a także paru innych aut na raz :) Jedyna sytuacja, kiedy w sposób wyraźny odczułem niedobór mocy, to w zimie gdy zapakowany do pełna z 3 osobami dorosłymi wracałem z ferii i podgórę wyprzedzałem 2 TIRy. A w codziennym użytkowaniu auto naprawdę świetnie się sprawuje.

 

udanego użytkowania ale dla mnie ten motor w tym aucie to porażka...

 

W swoim życiu jeździłem już wieloma szybszymi samochodami, od X3 nie oczekiwałem nigdy sportowych osiągów, a te które mi oferuje uważam za naprawdę wystarczające - na pewno nie ma tragedii, jak koledzy to przedstawili :P . Lubie jeździć szybko i gdybym w grudniu miał możliwość zakupu xDrive30d to bym go wział w ciemno. Niestety wtedy był tylko 20d i mimo wszystko nie mogę powiedzieć, by rozczarował mnie osiągami (no może trochę przy wysokich prędkościach, tj. powyżej 160 km/).

 

Pozdrawiam

Opublikowano

najważniejsze, że jesteś zadowolony :cool2:

 

moje podejście do SUVów jest takie, że nie powinny przekraczać 130km/h (komfort/bezpieczeństwo/...) więc każdy seryjny silnik wystarczy :wink: ale fajnie mieć w rezerwie duży "motuuur" aby w sporadycznych sytuacjach przeskoczyć bez problemu "parę" metrów dalej i spokojnie kontynuować podróż na poziomie ~130km/h ....

 

a od 0 do 140km/h z filmu to ~17s a nie ~14s jak napisałeś, dodatkowo jest to czas z zegarów z deski a nie z "gps" dla którego wynik byłby jeszcze gorszy....a ~17s do 140km/h to wynik delikatnie pisząc nie godny auta z znaczakiem z śmigłem...

 

a od 100km/h do 200km/h wg filmu to tylko 55s :? , prawie 1 minuta :cry2: :duh: :mad2: na dynamikę zwiększenia prędkosci o 100km/h...

 

jeszcze raz udanego użytkowania :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

A dziękuję, dziękuję... :) Póki co jestem zadowolony z jego użytkowania :)

 

Co do przyśpieszeń... na tym filmie wydaje mi się, że przyśpieszenia są takie jak ja napisałem (0:25 startuje; 0:40 - 140 km/h (15 s); 0:46 - 160 km/h (21 s) )... Błąd licznika przy prędkościach 140-160 km/h rzadko kiedy przekracza 5 km/h, więc dla spokoju sumienia patrzmy na przyśpieszenie do 145 i 165 km/h, a te są ok. 1 sekundę gorszy od podanych.

Co do przyśpieszenia do 200 km/h niestety masz rację - jest to dobry wynika jak na dwulitrowego SUVa, ale słaby jak na najnowsze BMW. I zresztą sam tak napisałem w moim poście, że rozczarowują mnie przyśpieszenia powyżej 160 km/h, w szczególności w granicach 180-190 km/h.

Nie zamierzam forsować teorii, że jest to niewiadomo jak szybki samochód, ale też nie uważam by była to porażka - szczególnie w zakresie codziennych prędkości, a więc do 140-150 km/h.

 

Jeśli zaś dalej oczekujesz zobaczyć duuużo szybszą nową X3 to mam nadzieję, że zainteresują Cie filmy, jakie wrzucę po weekendzie majowym :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
A dziękuję, dziękuję... :) Póki co jestem zadowolony z jego użytkowania :)

najważniejsze :cool2: :cool2: Twoje auto i Tobie ma jako całość dawać "radochę" :cool2:

 

szanuję Twój wybór :cool2: ale ja z rcaji tego, że używałem SUVa przez ~15 miesięcy a obecnie właściwie w każdym tygodniu jako pasażer przemieszczam się ~300km modelem X6 3.5d z 2009r to nigdy więcej nie kupię już auta tego typu (w porównaniu do auta typu limuzyna: chałas, gorsze wykonanie wnętrza, mniejszy komfort, zdecydowanie słabsze osiągi...) a jeżeli zostanę zmuszony (wygrana/spadek :mrgreen: i następnie dom na wydmach :mrgreen: :mrgreen:) to na 100% nie będzie motor 2.0d ponieważ

.... dla mnie ten motor w tym aucie to porażka...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
To ja jeszcze dowalę, co prawda też zamówiłem 2.0d i akurat wpadł mi w ręce Auto Świat 17/18 z 26 kwietnia. Tam jest artykuł o używanym BMW 5. Piszą o silniku 2.0d, że jest bardzo awaryjny, szczególnie ten po liftingu (czyli nowszy). Koszty napraw po kilkanaście tysi..No i mam doła. Może jednak X3 ma innego 2.0d???
Opublikowano

Tak, po lekturze Auto Świata można się dowiedzieć, że najlepszym w autem w swojej klasie jest Clio II.

W innym artykule autor napisał, że nowa jetta jest lepsza od nowego passata, w innym że stare X5 lepsze niż nowe X3 (jak widać co kto lubi).

Inny dziennikarz z kolei napisał, że X3 to porażka, gdyż jeździ seryjnie na RF - ale jak zmienił na zwykłe, to miodzio.

Jak tak sobie czytam prasę motoryzacyjną to się zastanawiam, o co dziennkarzom tak naprawdę chodzi. Niejednokrotnie jeden z drugim się podnieca, jaką to furę dostał do testów, ale jakoś nie załapał, że to auto nie za 200, a za 350 tyś, z mocnym silnikiem i na maksa doposażony.

 

Moje osobiste zdanie jest takie, że BMW wstrzeliło się idealnie z ceną bazowej X3 - raptem 10 tyś droższa od porównywalnej, zwykłej 'trójki'. Kawał auta z napędem na obie osie. Jak się rozglądałem za autem, to VW CC dealer wycenił mi na 160 tyś brutto.

 

Mnie tam 2.0d jeździ się sympatcznie i dynamicznie, nie wiadomo kiedy 160 na budziku, o co w mieście nie trudno, jak się na nie patrzy na prędkościomierz. Inna rzecz że prędkości trzeba pilnować, gdyż w mieście warunków do takiej jazdy nie ma. Na dynamikę nie narzekam, oczywiście fajnie mieć pod butem 3.0d, ale pola naftowego to na działce nie mam :)

Za porażkę uważam tylko jedno gniazdo zapalniczki i składane ręcznie lusterka - już seat za niecale 70 kafli miał elektryczne. Aha, beżowa tapicerka z materiału łapie kolor od jeansów - pora porzucić jeansy?

 

pozdrawiam

Opublikowano

W X3 są elektrycznie składane lusterka, tyle że w opcji. Można albo złożyć z kabiny (przycisk koło sterowania szyb), albo z kluczyka (wcisnąć i przytrzymać na dłużej "śmigło").

Odnosnie calej reszty podzielam opinie 'kolomanolo'.

Opublikowano
z tym polem naftowym to bym nie przesadzał, nie wiem jak tam wyjdzie faktyczne spalanie w 2.0 ale u mnie aktualnie na kompie 8,8, nie ma więc tragedii
Opublikowano

Tak mało? W 3.0d?

 

U mnie w 2.0d na kompie aktualnie 8,6.

 

Mierząc przy tankowaniu do pełna ani raz nie miałem średniego mniej niż 8,2.

Opublikowano

Średnia spalania w 2.0d z ostatnich 7 tyś. przebiegu (komputer) to 7,8. Tragedii nie ma, gdyż auto ciężkie, więc spalić musi.

Co do elektrycznych lusterek, to są w opcji 'lusterka przyciemniane automatycznie' - nie zwróciłem należytej uwagi przy zakupie, więc nie mam :(

Elektrykę lusterek mogli akurat dać w standardzie, a tak lipa.

Opublikowano
łącznie z miastem mam 9,3 na kompie (masa własna 1930), wbrew pozorom różnica między 2.0 a 3.0 nie jest duża, ciekawe ile będzie palił f25 3.0d
Opublikowano

Witam wszystkich . Swojego X3 nabyłem z końcem roku 2010 , jest to dość wypasiona wersja dałem za nia jeśli dobrze pamiętam 223k , silniczek 2,0 i nie zgadzam się z przedmówcami jakoby było to mało. Mało było gdy miałem golfa IV SDI tam bodajże 70 KM i tym sie jakos wyprzedzało , później zmieniłem na megane II 1,6 benzyna było 115 KM i tym sie już wyprzedzało bardzo dobrze, także F25 nie mam nic do zarzucenia. Co do mojej wersji brakuje mi jedynie tej funkcji SPORT i SPORT + oraz elektrycznych foteli , poza tym mam niemal wszystko , od skórki przez automat po navi i dobre audio. Zamiast lepszego przyspieszenia interesowało by mnie jak zwiększyc V-max w tej chwili to 210km/h i nic sie nie da więcej zrobic jesli dobrze zauważyłem chyba jest ogranicznik , ale gdzieś w internecie wyczytałem że już można chipować te silniczki do 210 KM i 430 NM i wówczas v max zwieksza sie do 235-240 km/h co o tym sądzicie ?

Mam obecnie rpzejechane 12.000 km , jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie służę pomocą. Co do spalania mi średnio zmayka sie w niecałej 8, a do najlepszego przyspieszania polecam zmianę manualna na automacie.Pozdrawiam Arek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.