Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam może ktoś z podobnym defektem się spotkał otóż ,jadąc trasą około 120km/h dodając gazu poczułem brak mocy zrzuca bieg ale ten bieg wręcz ją blokuje wydawało by się jak by tłumik nie odbierał spalin albo brak turbo ,jeśli ruszam z miejsca i delikatnie dodaję gazu to biegi chodzą dobrze ale rozpędza sie max do 175 km/h i 3000 obrotów ,a jak staram się ją przeciągnąć to obroty dochodzą do 4000 tys obrotów ale zmienia bieg szarpiąc i nie idzie wogóle. Sprawdziłem poziom oleju był przy min dolałem ok.1 litr.Może miało to jakiś związek ,jednak silnik pracuje ok.Nic nie stuka żadnych dziwnych odgłosów.Ja obstawiam usterkę- turbinę,lub sterowanie,lub filtr cząstek stałych bo jeżdżę tylko w mieście ale przebieg 84tyś.W serwisie umówiony jestem na 3 listopada ,będę informował co było przyczyną ale może ktoś spotkał się z podobnym defektem. Pozdrawiam
Opublikowano
Sprawdziłem poziom oleju był przy min dolałem ok.1 litr

Kiedy byla ostatnia wymiana oleju?kopci?jesli tak to na jaki kolor?

DPF wywal tak czy inaczej skoro latasz glownie po miescie :wink:

Pzdr,Kwiatek

Opublikowano
a może jedna z turbin padła

Nie wydaje mi sie Mazowszak1 nie ma az tak duzo nalatane i mam nadzieje ze chlodzi turbo po ostrej jezdzie :)jesli jednak to turbo to regeneracja za 1ooo-1200kpln.

Moze to byc tez pompa,egr,przeplywka itd. ale komp pokaze.

Pzdr,Kwiatek

Opublikowano

Możliwe, że DPF... przejedź się autostradą, dłużej.

 

A tak na marginesie, zastanawia mnie po co komu auto, które ma prawie 300km do miasta i to jeszcze w dieslu?

Szkoda samochodu.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Podłączyłem pod kompa u znajomego i wyszedł błąd ciśnienie doładowania.Więc albo padło turbo albo jakiś sterownik lub może być jeszcze parę rzeczy. Wiemy na razie, że raczej nie filtr.

Wróciłem nią z Warszawy i nic się nie poprawiło,odnoszę wrażenie jak by nie chodziło to większe turbo .

Wymiana oleju była dokładnie rok temu,ale jakoś na początku lata dolałem 0,5 litra ,bo zaświeciła się kontrolka.

Pewnie że szkoda takiego samochodu na miasto ,ale jeśli mam wyjazd to trasa wynosi ponad 2tyś km i więc szkoda mi go tłuc i bić km a na dodatek po takiej trasie nie chce się patrzeć na samochód którym się ją przejechało,a mam komfort, iż posiadam drugi samochód więc ten oszczędzam.Fotka jest stara robiona po kupnie teraz jest na felgach performance 19; i zmieniłem na nową nawigację cic jeszcze mam w planach parę kosmetycznych zmian, a do wyjścia nowego modelu jeszcze chwila więc niech się nim nacieszę.

Opublikowano
Silnik poprostu przechodzi w tryb awaryjny.Zapieczone kierownice w turbo i silniczek elektryczny nie ma sily ruszyc nimi albo padl silniczek ktory porusza nimi jednak samego silniczka nie kupisz dostepny tylko z calym turbo. Albo za niskie lub za wyskokie cisnienie doladowania i dlatego traci moc odczytaj parametry live data i bedziesz wszystko wiedzial
Opublikowano
Napisz może dokładniej jakie błedy komputer wyświetlił, ja ostatnio miałem problem z małą turbiną - przestała działac, przyczyną był przetarty wężyk podcisnieniowy dochodzący do siłownika sterującego pracą klapki waste gate, czyli drobnostka, ściągnij plastik i obejrzyj te małe wężyki w jakim są stanie, również na dolocie, tam tez jest trochę tego ale te od strony wydechu mają trudniej, tam jest cieplej i u mnie wszystkie są sztywne i kruche w tym rejonie. z tego co pamiętam to błąd ciśnienie doładowania powoduje parę podzespołów, jak egr, czujnik map, przepływomierz, nieszczelnośc linii podciśnieniowych - no i oczywiście turbo, sprawdź je ściągając rurę na dolocie i dokładnie obejrzyj śmigiełko w środku pod względem uszkodzeń i luzów, masz tylko ten jeden błąd?
Opublikowano
Miałem 3 błędy. Błąd świecy 2,4,6 błąd uszkodzenie wentylatora i ciśnienie doładowania. Te dwa pierwsze dały się skasować ale trzeci pozostał. Wciskając gaz mocno nie idzie wcale, ale jeśli go troszeczkę ujmę robi się troszeczkę żwawszy ,ale do ideału mu brakuje około 60 %.Wstawił bym z chęcią do jakiegoś dobrego mechesa, ale u mnie w mieście dobrego mechanika tak naprawdę brak i muszę skorzystać z serwisu. Podobno był jeden dobry, wstawiłem po kupnie samochód do niego skasował mnie o 50% drożej niż by to zrobił serwis, ale pal licho forsę jeśli by miało być ok. Ale podczas odbioru samochodu dywaniki były w smarze ,a właściciel sobie sprawdzał mój samochód na mieście i jeździł nim po części , dorobił się fiołka na twarzy.Od tamtej pory korzystam z serwisu. Mam nadzieję, że tam podobne incydenty się nie zdarzają.
Opublikowano
Błąd o świecach i wentylatorze wrócił, o to się nie martw, najlepiej zmienic przed zijmą a wentylator latem, jeżeli błąd o ciśnieniu doładowania nie zniknął podczas tesu to znaczy że jest jakiś defekt w sterownikach elektrycznych, problem spowodowany nieszczelnościami czy uszkodzeniem wirnika turbo pojawijby się dopiero po odpaleniu lub krótkiej jeździe ponownie po zczytaniu przez sprawne czujniki niewłaściwych parametrów i zasygnalizowania tego błedem, wygląda to na sterowaną elektrycznie klapkę w turbinie - w polsce to pewnie naprawiają ale serwis wymieni ci całe turbo - mimo to nie porzucaj idei naprawiania się właśnie tam, to najlepszy wybór. A tak ogólnie to jeszcze mi się nie zdarzyła taka turbina do wymiany, także może jednak tylko jakiś czujnik? przepływomierz - czujnik masy powietrza? tak gdybam..powodzenia!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Samochód w końcu został naprawiony okazało się, iż padło sterowanie podciśnieniem koszt części 1200 i robocizna 1000 tyle skasował serwis . Dziwne ,może zbieg okoliczności, ale na drugi dzień padł akumulator , a po naprawie drzwi bo nie działał mi zamek okazuje się że trzeszczy głośnik pewnie się nagle zepsuł.Najważniejsze że silnik działa.
Opublikowano
Nie samochód wstawiłem od razu ,ale nie ja je odebrałem tylko brat ,a ja dopiero wróciłem z zagranicy, a chciałem zakończyć temat na forum i podzielić się spostrzeżeniami.Teraz samochód stoi w garażu i czeka na sezon.Pozdrawiam.
Opublikowano
Ok, super chwała Ci za to :cool2: Może to komuś pomoże :wink: Pytam bo myślałem że tyle to trwało :twisted: No to teraz miłego ujeżdźania :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • 2 lata później...
Opublikowano

na 95% wezyki sterowania podcisnienie, koszt +- 1700 w ASO albo mozna kombinowac zastepujac je innymi wezykami

wtedy 150 czesci + robocizna, mega ciezko sie dostac do tych wezy

Opublikowano
na 95% wezyki sterowania podcisnienie, koszt +- 1700 w ASO albo mozna kombinowac zastepujac je innymi wezykami

wtedy 150 czesci + robocizna, mega ciezko sie dostac do tych wezy

nie więżyki bo wymianiałem jakieś pół roku temu..ale blisko :wink: ...zawór podciśnieniowy dużej tubiny. najgorzej, że mamy Święta i nie da sie go nigdzie dostać na szybko...ale autem ponoć można jeździć, co prawada max 120km/h bo pod obciązeniem tylko 3000rpm jest dostępne i kompletnie brak przyspeszenia jak mała turbina tylko lata...troche sie najadłem strachu, że jakaś turbina padła ale na szczęście nie.....jest to stała przypadłość x35d bo ponoć ten zawór jest blisko kolektora wydechowego i jak auto mam troche koksu pod maską i ma sie ciężką nogę to potrafi paść. jest sporo tematów na e90post w tej kwestii bo w polsce to jednak jeszcze dość mało spotykany silnik...była nawet podobno akcja serwisowa na te zawory w DE i USA ale nic mi nie wiedomo czy w polsce..

Opublikowano
na 95% wezyki sterowania podcisnienie, koszt +- 1700 w ASO albo mozna kombinowac zastepujac je innymi wezykami

wtedy 150 czesci + robocizna, mega ciezko sie dostac do tych wezy

 

wężyki podciśnieniowe 1700zł :duh: jak one kosztują 9zł/metr normalnie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.