Skocz do zawartości

320d wyciek wody i brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
AGR i EGR to to samo tyle że pierwszy z j. niemieckiego, a drugi z j.angielskiego. Dobrze mówisz, że zawór i należałoby też zdemontować ELEKTROZAWÓR sterujący ZAWOREM AGR/EGR w celu przeczyszczenia membrany filtrującej.
Opublikowano
ok dzięki ten zawór agr mamy na zewnątrz był zasyfiony że masakra sam węgiel grudki wyleciały z niego jest już przeczyszczony pytanko czy ten trzpień w tym zaworze jest ruchomy czy on jest stały że się go nie rusza??
Opublikowano
Zależy o czym mówisz... ten zaworek ["gwoździk"] na wąskiej rurce powinien z duży oporem się podnosić lub dać się zasysać. Natomiast ten taki kominkowy wspornik się nie rusza.
Opublikowano
Witam przeczyscilismy ten zawór agr i nic nie pomogło ma nadal do 2 tyś obrotów muła cóż to może jeszcze być bo już koledze ręce opadają
Opublikowano
Spokojnie! dopiero I-wsza regeneracja [czyszczenie]... pozostał elektrozawór turbo, węże podciśnienia i czujnik ciśnienia doładowania... jak na razie :wink:
Opublikowano

http://img247.imageshack.us/img247/3761/elektrozaworls8.jpg

Na tym zdjęciu są ściągnięte specjalne osłony na tą "siateczkę" to są filterki w tych elektrozaworkach. Jak będziesz mieć w rękach ten elektrozaworek to będziesz wiedział co z nim robić. Ściągasz tą osłonę, czyścisz jak w linku napisane, możesz wyssać to odkurzaczem,żeby syf nie wpadł do środka.

Opublikowano
Te 2 elektrozaworki, od EGR i od turbo, wymień przewody podciśnienia od tych elektrozaworków. Zobaczysz w jakim są stanie jak nigdy nie były wymieniane. I jak będziecie chcieli to czujnik ciśnienia doładowania nr 17 z:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2107&hg=11&fg=40 ale nie jest to konieczne.
Opublikowano
I jeśli jeszcze dodatkowo jest brudny to to może tak opóźniać, ale skoro jest ułamany znaczy to, że już tam zaglądał? Może czas na ogólną wymianę, bo ktoś kiedyś na forum pisał, że u niego czyszczenie nie pomogło, dopiero wymiana. Tak, że popróbujcie z czyszczeniem i wymianą przewodów podciśnieniowych.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam kolega powiedzial ze tam nieme zadnego ukladu zaluzji jest sama chlodnica a wyciek ma gdzies z góry chłodnicy jak przyjedzie do mnie to sprawdze to i dam znac

Masz rację, żaluzja chłodnicy jest w modelu poliftowym.

 

 

Kolego przykro mi bardzo jestes w błędzie w modelu przed liftowym tez jest zaluzja na 1000%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.