Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i tu właśnie mam pytanie w temacie..

zaczynam myśleć o przeszczepie, mam właśnie N42B20 z 2004r i chcę wsadzić coś koło 2.8

jaki silnik polecacie? miałem teraz okazje na M52B28 w super stanie ale...z E36 i nie ma K-bus, gaz na lince co przy swapie daję mnóóóóstwo problemów..

I co powinienem mieć z elektroniki? komputer na pewno ale czy zegary? DSC?

 

M52TUb28 z e46 ma już przepustnice elektroniczną. Taki też polecam.

 

Praktycznie warto na 3 silniki, w zaleznosci od Twych możliwości finansowych:

 

1. M52TUb28

2. M54B30

3. S50b32 lub S50b30

 

W zasadzie te 2 ostatnie są najlepsze, wtedy masz pod nogą już konkretne 300KM.

 

Jak chcesz wrzucać jakikolwiek 6 cylindrów w miejsce r4, to pomysl tez o tylnym dyfrze, skrzyni, hamulcach...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie no, oczywiście. wymieniany będzie silnik, skrzynia, wał, dyfer, dolot, wydech, wiązka, komp i ews. jeszcze stabilizator do R6. i sprężarka klimy. i hamulce :D

raczej na M54b30 jestem nastawiony bo 1. jest to nowsza konstrukcja 2.mało problematyczna 3.spalanie podobne jak 2.8 a jednak 40km wiecej i dół bardziej elastyczny.

silniki M3 raczej odpadają bo cały zestaw nie pasuje plug&play..inne jest zawieszenie, wydechy, nawet płyta podłogowa podobno się różni z tyłu od 'cywilnej' e46..

no i cena :)

Opublikowano
Liczyłes ile taki swap kompletny na M54 bedzie Cie kosztował?
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

no...grupaAIE wyliczyła..8kzl. jedyny problem to że nie mam jak przewieźć, składować i sprzedać n42 z gratami. tak by się część zwróciła. no i gaz muszę doliczyć nowy jeszcze..

a jakby co to jeszcze jest opca:

- skrzynia 6-cio biegowa - 2000 zł

- dyfer duza głowa szpera 25% z przełozeniem pod nowy silnik - 3000 zł

- spięcie szpery 45%-75% - od 800 zł do 1400 zł

- short shifter - dopłata ok 200-350 zł - cena w zalezności od skoku lewarka tj: długości shortshiftera

- uklad wydechowy z nierdzewki - cena 2 tys zloty

- kwestia zawieszenia i hamulców pod nowy silnik w zależności od wyboru klienta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.