Skocz do zawartości

wibracje auta przy prędkości 100-120 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie co prawda młodziej wiekiem ale nie sądzę, żeby konstrukcja się zmieniła. A wygląda to tak, że amor w zwrotnicy przykręcony jest śrubą M12 i zabezpieczona nakrętką. Sama śruba zaś gwint ma dłuższy, a odcinek za nacięciem w zwrotnicy (od strony nakrętki) jest gwintowany.

Więc tylko wykręcanie, ale u mnie jak wywalałem oryginalne amory poszło bez najmniejszego oporu.

 

P.S.

Co do opon to nie mogę potwierdzić reguły szersza=telepanie. Przy 15" 205, na oryginalnych felgach mam większe wibracje niż na 16" 225 gdzie felgi są made in czajna.

Zbieranie wewnętrznej części opon z tyłu niestety potwierdzam (zbieżność i geometria prawidłowa).

  • Moderatorzy
Opublikowano

Czyli się odkręca.

Jak będzie czas to rozgrzebiemy jeszcze raz.Złożyliśmy to spowrotem,bo było kumplowi potrzebne auto.

Najwyżej będziemy grzać jakimś palnikiem cy cuś :mrgreen: bo nie chciało drgnąć nawet milimetr( jedna i druga).Zalazło to taką śniedzią(nie wiem jak to nazwać)-utleniło się.

Dobrze pouczyć się na czyimś aucie :wink: ,bo następne w kolejce jest moje (za ok. 2 miesiące)

Dzięki kol. mecenass.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Zamiast grzania polecam wydłużyć "ruro-logicznie" klucz. Nie jestem pewien jak temperatura zadziała na zwrotnicę, bo zrobiona jest z jakiegoś alla aluminiowego odlewu. Jakiś czas temu wymieniałem całą z powodu luzu na tulei przegubu, a na tzw. cywilizowanym zachodzie za ch....a nie można dostać samych tulejek.

Natomiast, jeszcze bardziej bym się obawiał wpływu wysokiej temperatury na amora.

Opublikowano
Dorzuce cos od siebie o drganiach. U mnie od paru tygodni drgania wlaczaja sie przy 120km/h i wylaczaja przy 140km/h. Z tym ze nie czuje tego na kierownicy ani pedalach, zdecydowanie bardziej z tylu i tak jakby przenosilo sie po podlodze do przodu. Mam nadzieje ze to tylko wyzabkowane gumy z tylu bo o podporze walu nie chce myslec. Za kilka tygodni i tak zamierzam wrzucic nowe opony do tylu i wtedy zobaczymy.
O Tempora! O Mores!
  • 1 rok później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Żeby zakończyć temat napiszę, że u mnie były wyrąbane wahacze przednie(też).

U mnie w zeszłym roku na jesieni zawieszenie całe zostało zrobione i jest :cool2:

Nie żadne tarcze itd. Luzy jakie były to większość wyszła dopiero po podniesieniu auta, a część dopiero po rozmontowaniu. Tuleje pływające nie istniały praktycznie wcale i na szarpakach wyszło, że ok.

Tarcze hamulcowe Brembo nadal spisują się :cool2:

Natomiast nie polecam klocków TRW.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.