Skocz do zawartości

SONDA PROSZE O POMOC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

N komputerze wskazuje mi błąd 2 sondy.Miałem tak przed wycięciem kata ale po wycięciu problem dalej się pojawia.

 

Czy jak zmienie tą sonde To auto bedzie mniej paliło??

 

Dzięki za wasze opinie

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A dokładnie jaki to bład? Bo powiedzieć , że bła sondy to w zasadzie nic nie wyjaśnia.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

nie zawsze błąd sąd jest spowodowany ich awarią

tu akurat nie rozumia jak wycięcie katalizatora miało by ją naprawić

Opublikowano

dokładnie nie pamiętam ale jest napisane że jakieś przepalenie czy coś w tym stylu a n pomiarach wskzuje za duży pobór w Voltach.

Wycęcie kata nie miło jej nprawić...

Opublikowano
dokładnie nie pamiętam ale jest napisane że jakieś przepalenie czy coś w tym stylu a n pomiarach wskzuje za duży pobór w Voltach.

Wycęcie kata nie miło jej nprawić...

 

Jak oczekujesz pomocy, to sprecyzuj swoje problemy. Piszesz że błędy 2 sondy - co to znaczy? Błędy drugiej sondy, czy błędy dwóch sond? Zakładam, że chodzi o drugą sondę.

 

Po za tym "przypomnij" sobie jaki to błąd. Co wskazuje adaptacja? Czy wskazania jej się zmieniają, czyli czy sonda działa i ma błędy, czy nie działa.

 

Na wyrzucanie błędu sond ma wpływ szczelność dolotu, sprawność separatora oleju i wiele innych elementów silnika.

Opublikowano

kopmuter wskazuje błąd sondy nr 2 (sondy drugiej) dokładnie grzałki w sondzie 2

na pomiarach skacze napięcie od 500 mV nawet do 9v

Z drugiej jednak stony może to ten separator oleju bo czuje olej dość często w kabinie\

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapach oleju w kabinie to zapewne uszczelka pokrywy zaworów puszcza. Olej spływa na kolektor wydechowy i się wypala. to norma w tym silniku.

A grzałka sondy może mieć przebicie lub kabel od sondy. 9V to za dużo.

jeśli nie to to siadł sterownik silnika.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
kopmuter wskazuje błąd sondy nr 2 (sondy drugiej) dokładnie grzałki w sondzie 2

na pomiarach skacze napięcie od 500 mV nawet do 9v

Z drugiej jednak stony może to ten separator oleju bo czuje olej dość często w kabinie\

 

Sonda ma grzałkę, żeby szybciej zaczynała pracować. Jak masz błąd grzałki, to raczej nie ma nic wspólnego z separatorem.

 

Choć swoją drogą jak nie zmieniałeś separatora, to nie zaszkodzi zmienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.