Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam bmw e46 320d M pakiet 150 km z 2003 r. Parę miesięcy temu kupiłem rozbitą e46 (czołówka, do wymiany chłodnice, rury od intercolera itd.) Zauważyłem że auto nie ma mocy na niskich obrotach tak do 2 tys obrotów a powyżej przyspiesza bez problemów ale za to jest bardzo głośno słychać turbo. Czy to jest przepływomierz że auto nie ma mocy na niskich obrotach ? Mówią że na 4 biegu gdy dam gaz do dechy to powinien mi się zamknąć wskaźnik ze spalaniem a pokazuje mi tylko 12l. Jeszcze jedno pytanie czy na przewodzie przepływomierz-turbo powinna iść jakaś uszczelka do turba ? Myślę że to jest przyczyna głośnego turba. Proszę o porady :)

Opublikowano
A ta rura plastikowa [przepływka--> sprężarka] nie jest pęknięta przypadkiem???? Sprawdziłbym na Twoim miejscu cały dolot! Może ta tuleja przepływomierza pękła przy uderzeniu i teraz jest nieszczelność komory filtru powietrza... najgorsze jest to, że ta tuleja jest fragmentem pokrywy zaworów. Ale też bardzo prawdopodobne uszkodzenie przepływki. Sprawdzałeś silnik pod kompem??

 

Tą rurę plastikową turbo-przepływomierz kupiłem bo była pęknięta. Zauważyłem minimalne pęknięcie na przepływomierzu ... Ile kosztuje taka wizyta w serwisie na kompie ?

Opublikowano
To pęknięcie jest minimalne a gdybym tą obudowę podkleił to może coś pomóc? a czy idzie jakaś uszczelka na ten przepływomierz jak nakładam ta rurę plastikową turbo- przepł. ? Zastanawia mnie to trochę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.