Skocz do zawartości

320d - Podręcznik świeżego kupca.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak zgadzam się, natomiast wymieniona przednia szyba, koślawo spasowana maska, obudowa filtru powietrza z innym vinem, inne numery na prawym i lewym reflektorze szpachla na dachu oraz widoczne objawy majstrowania przy airbagu dla mnie osobiście auto lekko dyskwalifikują :)

haha dziwne rzeczy piszesz ! obudowa filtra może pęknąć od wszystkiego , reflektory ostatnio zmieniłem oba tylko kupowałem pojedyńczo na oryginalny xenon szkła jak nowe , i co pewnie lipa bo wymienione i mają inne numery :lol: ????? na szczęście trzymam stare na takich gości jak TY ! mam nowych części na dobre ponad 8 tyś zł jak zmienię sprzęgło to wyjdzie ponad 10 tyś !!! więc może kupisz ode mnie autko końcówka 98 roku ! tylko ja chcę za nie 30 tyś! :8)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Panowie:

Proponuje założć osobny wątek - "nasmiewki z Bummmera" tak bedziecie mogli pisac ze kazde auto jest rozbite, malowane złożone z 5ciu innych i ma popękane wszystkie elementy plastikowe od normalego używania. Dodatkowo bedzie mozna w nim handlowac swoimi gratami.

Coś te Wasze Beemki sie sypią...

 

czy ja komus nakazuje tu pisac, prosze o konkrety lub NIE ZAŚMIECANIE mojego watku.

 

et_cb199 poczytalem o macie i faktycznie wygląda to na typową usterkę układu, o które właśnie prosiłem dziękuję.

Gdybym wczoraj znalazł lutowane diody i kondensatory na macie od air baga to by mnie to troszke zniechecilo,

teraz wiem ze muszę poprostu dopytać się kto robił tę modyfikację i ew sprawdzić czy z poduszką jest wszystko ok.

Już updatuję moją listę!

Opublikowano

ale ja Ci napisałem konkretnie !!!!! i to wcale nie jest naśmiewanie , tylko masz bardzo wysokie wymagania , żadnego doświadczenia własnego z e46 , i podejrzewam że ograniczony budżet i najlepiej jak ktoś auto oddałby Ci za 20 tyś albo nie za 15 tyś bo po tyle chodzą na allegro .....

i właśnie dlatego są docinki w Twoim kierunku ....

a co do psucia się naszych aut , psiałem już niejednokrotnie że nigdy żadna usterka nie unieruchomiła mi auta , wydałem dużo ale mnie niektóre rzeczy drażnią innym nie przeszkadzają ..... trzymam wszystkie stare części które wymieniłem ... ostatnio był u mnie jeden kolega z forum ( pozdrawiam kolegę WRONA ) po części i moja 136 KM lepiej jeździ niż jego 150 KM ....

wejdź na mobile.de i sprawdź ile tam kosztują zadbane e46 , zdziwisz się mocno , dlaczego Polacy swoje sprzedają tak tanio!!???

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
dlaczego Polacy swoje sprzedają tak tanio!!???

 

Bo na allegro takie ceny:D:D:D

 

p.s. Swoją drogą do tego co pisze TC, ja na swoje auto wydałem około 5tys, i także nigdy nic mi unieruchomiło auta. Popieram zdanie nielicznych z tego forum : "Nie żałuję żadnej złotówki włożonej w moje e46"

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Taaa, jak bym widział siebie przed kupnem E46. :mrgreen: Obawiam się, że bardzo bardzo szybko zweryfikujesz swoje poglądy i 'liste'. W zakresie blacharsko-lakierniczym niektóre obecnie sprzedawane salonowe BMW by nie przeszły tej listy, nawet ostatnio na Dniach BMW na X6 było widać na nadkolach 'grysik' pod lakierem. Chyba nie były bite. :shock: Odnośnie szukania używki, jak pooglądasz kilka/naście sztuk E46 i zmęczony szukaniem w końcu drogą prób i błędów uznasz, że to wreszcie TO auto, pamiętaj że nigdy nie będzie to zbiór skończony. Zawsze kolejne może być lepsze. :wink: Tyle, że 'idealnej' używki można szukać w nieskończoność.

 

Odnośnie niektórych punktów:

 

-jak chcesz weryfikować 'oryginalność' śrub? Masz jakiś wzornik? Samych rodzajów kołków w BMW są setki różnych.

-VIN na obudowie filtra powietrza? hmm, gdzie i kiedy, aż sprawdze u siebie

-numery na lampach? kloszach? gdzie w którym miejscu, przecież szkła to część wymienna, przynajmniej w autach 'przed liftem' - nie są klejone

-WSZYSTKIE naklejki jakie są gdziekolwiek naklejone w BMW można kupić w ASO, włącznie z tą kodową na nadkolu i od xenonów, możne je obejrzeć w ETK

-nity na absorberach zderzaków to zwykłe nity 'do zrywania' po 0.20gr/szt

 

Co możesz sprawdzić, daty na plastikach jak ktoś wspominał wcześniej o ile pozwoli właściciel bo większośc ma te znaczniki od środka/spodu więc z zewnątrz za bardzo nie widać.

Ogolnie powodzenia i wytrwałości w poszukiwaniach, z każdym obejrzanym autem będziesz mądrzejszy ;)

Opublikowano

Ja myślę Panowie, że źle zinterpretowaliście temat Bummmera.

 

Wydaje mi się, że tutaj chodzi o to, żeby podejść do kupna jak najbardziej profesjonalnie i wiedzieć co w trawie piszczy, żeby mieć potem pole manewru przy ustalaniu ceny końcowej i wiedzieć co się kupuje. Wkur**a to, że byle druciarze próbują naciągnąć biednego, nieznającego się na konkretnym modelu kupca. Może jak do takiego handlarzyny podjedzie kilku obeznanym w temacie gości to przynajmniej zaczną grać w otwarte karty.

 

Ja bynajmniej nie podchodzę do tego tematu jak do listy życzeń. Peace.

Opublikowano
Ja myślę Panowie, że źle zinterpretowaliście temat Bummmera.

 

... tutaj chodzi o to, żeby podejść do kupna jak najbardziej profesjonalnie i wiedzieć co w trawie piszczy...

 

Ja bynajmniej nie podchodzę do tego tematu jak do listy życzeń. Peace.

 

Cieszę się, że choć jedna osoba mnie rozumie :)

Opublikowano
Ja myślę Panowie, że źle zinterpretowaliście temat Bummmera.

 

Wydaje mi się, że tutaj chodzi o to, żeby podejść do kupna jak najbardziej profesjonalnie i wiedzieć co w trawie piszczy, żeby mieć potem pole manewru przy ustalaniu ceny końcowej i wiedzieć co się kupuje. Wkur**a to, że byle druciarze próbują naciągnąć biednego, nieznającego się na konkretnym modelu kupca. Może jak do takiego handlarzyny podjedzie kilku obeznanym w temacie gości to przynajmniej zaczną grać w otwarte karty.

 

Ja bynajmniej nie podchodzę do tego tematu jak do listy życzeń. Peace.

sposób na to jest prosty : NIE KUPOWAĆ OD HANDLARZA , szukać osoby prywatnej ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
ok ale kupując samochód od osoby bądź podmiotu która zajmuję się tym na co dzień lub osoby która sprzedaje kilka lub kilkanaście samochodów w roku z jakimś zyskiem , sprzedając drożej które kupili taniej , nie możemy oczekiwać że auto będzie w stanie bardzo dobrym , ponieważ nikt takiego auta nie sprzedaje tanio !!! A taki handlarz wystawiając daną cenę musi na tym zarobić czyli co.... kupił auto za 20 tyś a sprzedaje za 25 tyś ! wiecie co ja jestem chyba zwolennikiem kupna auta taniej , ALE z pozostawieniem sobie kwoty powiedzmy 5 tyś aby zrobić coś przy aucie i mieć pewność ... bo takie uwagi jak kolegi który założył wątek możemy mieć do auta które kupujemy za kwotę dużo większą niż średnia cena danego auta !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
dobry pomysł zebrać do kupy rzeczy do sprawdzenia przy kupnie, wiadomo, że wszystkich się nie sprawdzi bo by to zajęło kilka godzin i niektóre to przesada ale jeśli ktoś sprawdzi chociaż jedną więcej rzecz dzięki tym informacjom to temat ma sens :)
Opublikowano
Z drugiej strony... Ja kupując swoje e46 320d 136KM w kwietniu 2008r mało do furii nie doprowadziłem poprzedniego właściciela, ale o dziwo do tej pory tylko rzeczy eksploatacyjne wymieniam i auto razy zostało unieruchomione jak mi akumulator ori padł. Wiadomo rzeczy typu mata/napinacze, zawieszenie robiłem, ale to w każdym aucie wychodzi. Prawie 60tys już zrobione - więc może warto być czasem upierdliwym kupującym...
Opublikowano

Ja swojego kupowałem 3 godziny i zdjąłem nawet osłony plastikowe z silnika :)

Samochód to nie trampki z reala. Jak komuś szkoda czasu i nie szanuje moich ciężko uciułanych monet to niech się buja.

 

To jest mój pierwszy diesel i pierwsze e46 i trochę żałuję, że wcześniej nie wiedziałem o problemach z jeżem, matą pasażera i innymi pierdółkami bo mógłbym urwać jeszcze parę złoty.

Opublikowano

problemy z jeżem??

o jakich pierdółkach piszesz, też chcę urwać z ceny :mrgreen:

 

Widzę, że jednak wychodzą ciekawe zagadnienia - o to mi chodziło :)

Opublikowano
No no faktycznie profesjonalne podejście.Zycie ci kolego abyś znalazł swoje wymarzone BMW ale z tego opisu to zalecałbym od razu udać się do Salonu BMW z większą gotówką.Ja aktualnie posiadam autko bardzo zadbane przyjacielu (jest oryginał)dodałem tylko ksenon.No i wiem też co tam wymieniłem sobie w autku i powiem ci że troszkę już wydałem.I wiem też ile bym wołał.I z góry muszę cie uprzedzić że nie będzie to jakaś kosmiczna cena tylko realna.A kupiec który przyjdzie nawet z kolegami znawcami i zacznie się targować to usłyszy jedynie co to do widzenia niech Pan szuka gdzie indziej.Bo na prawdę możesz trafić na śliczne autko które padnie po miesiącu ----TURBINA,POMPA WTRYSKOWA, i to już w zasadzie wystarczy żeby potencjalnego klienta rzucić na kolanka.Oczywiście nie ma tu żadnej reguły i w najmniejszym stopniu nie chce i nie mam zamiaru nikogo odstraszać od kupna swojego pierwszego BMW.Ale opis kupna nijak się ma do aut które już są na Polskim rynku i poruszają się po naszych drogach. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.