Skocz do zawartości

320d pulsowanie sprzęgła???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jeżeli temat już był to sory ale nie mogłem znaleźć...chodzi o to że zauważyłem drżenie pedała sprzęgła(na postoju także)słyszałem że przy przebiegu 220k może kończyć się sprzęgło i dwumas...czy to prawda???Pomóżcie. I ewentualnie jakie koszty tego???dzieki.
Opublikowano

i co z tym zrobić...mozna narazie jezdzic???

kompletne sprzeglo jakies 2 tysie z tego co sie zorientowalem. musze ze 2tyg przejezdzic.

Opublikowano
i co z tym zrobić...mozna narazie jezdzic???

 

mozna jezdzic jeszcze dlugo. nie wymieniaj dopoki nie padnie.

Opublikowano
Jak pulsuje po całkowitym wciśnięciu sprzęgła to sie zacznij martwić.

dokładnie tak jest...czyli juz mogę się rozglądać za sprzęgłem i dwumasem???

Opublikowano

Nie czekaj z wymianą albo postaw auto aż będziesz miał kase na wymiane dwumasa !!!!!

 

Ja w swoim też czekałem bo nikt mi nie powiedział, jakie mogą być konsekwencje - w moim przypadku jak poczekałem na koniec dwumasa to pękł mi wał ! I teraz z 2 tys zrobiło się 4-6 tys więc pomyśl czy warto jeździć dalej.

 

Właśnie dlatego, że ludzie tak jeżdzą, wszyscy handlarze silników aż śmieli mi się do słuchawki gdy dzwoniłem w sprawie kupna silnika. Handel tymi silnikami kwitnie i dlatego są droższe od e90.

Opublikowano
właśnie już padło...długo nie jeździłem ze 2 dni może...szukam teraz części. jakby ktoś coś wiedział to pisać plis...i jeszcze pytanko...czy sprzęgło z e46 tej 150 konnej jest takie samo jak w mojej(anglik) 136 konnej??? szukam w Polsce części bo w irl krzyknęli 1100euro w sklepie... :duh: do serwisu nawet nie dzwonie...pozdr.
Opublikowano
Ja niedawno wymieniłem w swoim dwumasę i kpl sprzegło i nie było to aż takie drogie. Dwumas 1500zł sprzegło kpl około 900zł wymiana 350zł. Na allegro były nawet tańsze, a te ceny to załatwianie przez warsztat wiec pewnie ich marża doszła. Wszystko firmy Luk. Nie wiem czy do Twojego 320d to jest aż takie drogie?, nie sądzę aby miała być taka rózniaca. Ta cena 1100 euro to wygląda na cena aso. Powodzenia.

Pozdrawiam,

Piotrek

Opublikowano
w polskim aso jakies 4600pln...a w irlandii nawet nie pytałem u dilera...ale znajde mysle za koło 2tys.. co myślicie o tych kompletach(sprzęgło +dwumas) na allegro za 1800-2000pln?? przecież sam duwmas kosztuje koło 2tys.?
Opublikowano
a nie możesz się rozglądnąć za używaną dwumasówką o małym przebiegu i idealnym stanie???? Później dać do "toczenia" powierzchni i będzie jak ta lala :wink: a do tego dać nowy kpl tarczy, docisku i łożyska
Opublikowano
przegladałem allegro i widze ze są dostępne "jednomasy" do 320d np tu: http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-bmw-e46-e39-320d-520d-318d-i1282128767.html warto zamienic dwumas na cos takiego w razie awarii??
Opublikowano
a nie możesz się rozglądnąć za używaną dwumasówką o małym przebiegu i idealnym stanie???? Później dać do "toczenia" powierzchni i będzie jak ta lala :wink: a do tego dać nowy kpl tarczy, docisku i łożyska

 

no nie wiem raczej mówią żeby nowe zakladac...bo nie wiadomo co sie trafi...znowu sie rozpadnie...za nówke jak znajde do 2tys ze sprzęgłem to jeszcze przeżyje....to normalne w e46 że te dwumasy tak padają :?:

no właśnie a jak to bedzie chodzić na jednomasie :?: robił to ktoś w e46 :?: szczerze to się boje żeby nie przekombinować i później koszty razy dwa....

Opublikowano
przegladałem allegro i widze ze są dostępne "jednomasy" do 320d np tu: http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-bmw-e46-e39-320d-520d-318d-i1282128767.html warto zamienic dwumas na cos takiego w razie awarii??

 

wychodzi na to że by pasowało....dzieki kolego że chciało Ci się szukać....tylko nie wiem jak to w przyszłości się sprawdzi??

a valeo to dobra firma???

Opublikowano
nie wiem jak bedzie chodzic sztywne koło zamachowe w 320d... w swoim poprzednim samochodzie miałem komplet valeo i było ok a samochód był troche modzony i sie nie slizgało :cool2:
Opublikowano
Ktoś już na forum zastanawiał się nad tym rozwiązaniem i na końcu wątku padł wniosek, który przekonał mnie na "NIE". A teraz napisze dlaczego.. Otóż koło dwumasowe nie zostało zamontowane w aucie tylko po to by się psuło, jego głównym zadaniem jest amortyzowanie drgań skrętnych i wibracji które powstają podczas zapłonu w silniku diesla. Więc zastosowanie koła jednomasowego, może spowodować znaczne skrócenie żywotności skrzyni biegów i pozostałych elementów przeniesienia napędu. Mi taka informacja wystarczyła, a poza tym wymieniając teraz następnej wymiany możesz spodziewać się za kolejne 200 tyś km, wiec żywotność takiego dwumasa chyba nie jest bardzo krótka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.