Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od razu mówię że przepływomierz mam na pewno uszkodzony (miałem problemy z szarpaniem i utratą mocy po odłączeniu przepływomierza problem znikł).

teraz trochę pytań bo nie znam się do końca...pytanie najważniejsze: z odłączonym przepływomierzem jeździ mi się lepiej ale czy to bezpieczne dla silnika?

czytałem że można wyczyścić przepływkę, ale jak? co dokładnie wyczyścić? i czym?

ile miej więcej kosztuje nowy przepływomierz do 2.0 24V?

jak będę szukał nowego wiem że mam sie kierować nr. seryjnym... ale to jest ten wyżej czy niżej, czy może obydwa?

dokładam zdjęcie może macie coś do zasugerowania typu: zmień na inny typu xyz czy te to są wadliwe itp....

http://img243.imageshack.us/img243/9195/img0001dsa.th.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyszczenie tej przepływki praktycznie nic nie pomoże(sprawdzałem to na 3 sztukach).Zamienników niestety nie ma a koszt nowego np w intercarsie to około 3000zł z tego co pamiętam masz link

http://sklep.intercars.com.pl/

Pozostaje używka ale nie z allegro,musisz podjechać na jakiś szrot i przed kupnem sprawdzić jak auto na nim jezdzi.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
A jak sie ma sprawa z jeżdżeniem z odłączonym przepływomierzem, nie mówię że przez cały czas do końca samochodu będę miał odłączoną ale przynajmniej do kupna "nowego" ,działającego
Opublikowano

http://allegro.pl/przeplywomierz-bmw-e36-e34-e39-520i-13621730033-i1252374047.html kupiłem taką przepływke bo byłem bez kasy i ku mojemu zdziwieniu jeżdze już 2 rok i jest dobrze.Problem w tym że ja mam układ Siemensa a Ty Boscha i nie wiem czy u Ciebie zadziała.

Co do jeżdzenia bez przepływki to auto może troche więcej palić bo komputer dostaje błędne informacje lub wcale,poza tym nie powino się nic większego dziać.

Kolejną sprawa to to że to niekoniecznie musi być przepływomierz mimo iż po odłączeniu jest lepiej.

Możesz spróbować rozkręcić przepływomierz i zanieść cały środek(elektronike) do serwisu GSM żeby wymyli w myjce ultradzwiękowej.Czasami pomaga

Opublikowano
(...)Kolejną sprawa to to że to niekoniecznie musi być przepływomierz mimo iż po odłączeniu jest lepiej.(...)

 

A jeżeli nie przepływomierz to co może być przyczyną jeżeli na gazie tak od 1,5 - 2,5 tyś obr przerywał i bez różnicy czy na lpg czy pb przy wolnych obrotach tracił nieraz moc a po odłączeniu przepływki silnik chodzi bez zarzutu?

Opublikowano
kolego masz taki sam problem jak i ja z kolei ja wyczysciłem przepływke i wymieniłem swiece jest troche lepiej jak wtedy na początku ale i tak mysle zeby kupic nową przepływke sprawdzałes na kapie parametry silnika umnie wyszło tak temp.zasysanego powietrza wynosi -95,55 stopni c co ty nato po przeczyszczeniu przepływki temp. wynosi -59.46 i co mam dalej robic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po czyszczeniu twoja przepływka to szmelc z resztą jak i przed czyszczeniem i nic się z tym nie zrobi(padł rezystor temperatury zasysanego powietrza).A koledze Mat1616 moge tylko polecić sprawdzenie cewek bo mogą dawać podobne objawy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.