Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od razu mówię że przepływomierz mam na pewno uszkodzony (miałem problemy z szarpaniem i utratą mocy po odłączeniu przepływomierza problem znikł).

teraz trochę pytań bo nie znam się do końca...pytanie najważniejsze: z odłączonym przepływomierzem jeździ mi się lepiej ale czy to bezpieczne dla silnika?

czytałem że można wyczyścić przepływkę, ale jak? co dokładnie wyczyścić? i czym?

ile miej więcej kosztuje nowy przepływomierz do 2.0 24V?

jak będę szukał nowego wiem że mam sie kierować nr. seryjnym... ale to jest ten wyżej czy niżej, czy może obydwa?

dokładam zdjęcie może macie coś do zasugerowania typu: zmień na inny typu xyz czy te to są wadliwe itp....

http://img243.imageshack.us/img243/9195/img0001dsa.th.jpg

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyszczenie tej przepływki praktycznie nic nie pomoże(sprawdzałem to na 3 sztukach).Zamienników niestety nie ma a koszt nowego np w intercarsie to około 3000zł z tego co pamiętam masz link

http://sklep.intercars.com.pl/

Pozostaje używka ale nie z allegro,musisz podjechać na jakiś szrot i przed kupnem sprawdzić jak auto na nim jezdzi.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
A jak sie ma sprawa z jeżdżeniem z odłączonym przepływomierzem, nie mówię że przez cały czas do końca samochodu będę miał odłączoną ale przynajmniej do kupna "nowego" ,działającego
Opublikowano

http://allegro.pl/przeplywomierz-bmw-e36-e34-e39-520i-13621730033-i1252374047.html kupiłem taką przepływke bo byłem bez kasy i ku mojemu zdziwieniu jeżdze już 2 rok i jest dobrze.Problem w tym że ja mam układ Siemensa a Ty Boscha i nie wiem czy u Ciebie zadziała.

Co do jeżdzenia bez przepływki to auto może troche więcej palić bo komputer dostaje błędne informacje lub wcale,poza tym nie powino się nic większego dziać.

Kolejną sprawa to to że to niekoniecznie musi być przepływomierz mimo iż po odłączeniu jest lepiej.