Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a czy ktoś dysponuje może rozpiską który przewód w które wejście w wężu od podciśnień podłączyć? poprzedni właściciel chyba po pijaku zmieniał i do turbo nie szło wcale podciśnienie, zamieniłem z wężykiem od EGR-a i turbo ożyło ale proszę jak ktoś ma możliwość rozpisania od strony pompy podciśnienia tych 3 króćców.
  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

w kolejnosci dla: TURBO / EGR / ZALUZJE CHLODNICY

 

gorny krociec --> do puszki [beczki] vacum / do rozdzielacza na glownym przewodzie

dolny krociec --> do gruszki turbiny / do zaworu EGR / do gruszki zaluzji chlodnicy

  • 1 rok później...
Opublikowano
Ja wymieniałem przy zdjętym kolektorze przy okazji eliminacji klapek. Myślę, że to optymalny sposób.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Dokładnie pamiętałem, że pisałeś w jakimś wątku o tym dlatego napisałem optymalny a nie jedyny :)

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

to prosta i przyjemna robota :P tylko trzeba miec troche czasu bo ciezko sie dostać do zaworka przy EGR a chyba bez jego odkręcenia nie da rady ich założyć.

Metoda zeby się nie pogubić to zdejmujesz jeden wezyk, docinasz taki sam i zakładasz. Nie zdejmuj wszystkich naraz bo potem bedzie problem z podłączeniem gdzie który :D

szukam
Opublikowano

jak kupisz 4m to nie braknie. Grosze to kosztuje wiec zaden problem kupić metr wiecej. W poliftowych dieslach trzeba go chyba wiecej jak 3m.

 

Ja mam założony 3mm.

 

Z tego co kojarze to silnik 3l diesel ma poduszki silnika sterowane podciśnieniowo wiec te węzyki tez trzeba wymienić jak wszystko to wszystko :)

szukam
Opublikowano
Ciekawe ile przy tym będzie zabawy. Konieczny jest kanał i jakieś grubsze rozkręcania?

nie wszystko zrobisz od góry ... w polifcie nawet udawało mi się to zrobić bez sciągania kolektora :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
w przedlifcie 2l nie ma żadnego problemu, żadnego kanału nie trzeba. Wszystko jest pod maską od góry, za bardzo nic nie trzeba odkręcać bo węzyk który idzie przez cały silnik do zaworka od turbo jest górą silnika puszczony miedzy plastikami wiec bez problemu. Poduszki silnika sa bez podcisnienia.
szukam
Opublikowano
zaworka przy EGR a chyba bez jego odkręcenia nie da rady ich założyć.

Da radę. Ale to jest właśnie opcja z rzucaniem kur**mi :P Nie ma dużo rozkręcania i nie potrzeba kanału ale trochę się trzeba nagimnastykować i naszarpać. Przynajmniej jak się ma dłonie jak patelnie :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.