Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, napisałeś wcześniej, że silnik chodzi na wszystkich cylindrach na gazie, a na PB nie. Teraz piszesz, że masz ciśnienie 4 bar na jednym, wynikałoby z tego, że na gazie nie powinien chodzić. Z drugiej strony silnik M60 jeżeli nie jest z początku produkcji nie powinien mieć kłopotów z ciśnieniem przy przebiegu 220kkm. W BMW po vinie powinieneś mieć możliwość sprawdzenia, czy masz M60 z Nikasilu, czy Alusilu, tak aby mieć pewność, że to jest powodem utraty kompresji.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Witam, napisałeś wcześniej, że silnik chodzi na wszystkich cylindrach na gazie, a na PB nie. Teraz piszesz, że masz ciśnienie 4 bar na jednym, wynikałoby z tego, że na gazie nie powinien chodzić. Z drugiej strony silnik M60 jeżeli nie jest z początku produkcji nie powinien mieć kłopotów z ciśnieniem przy przebiegu 220kkm. W BMW po vinie powinieneś mieć możliwość sprawdzenia, czy masz M60 z Nikasilu, czy Alusilu, tak aby mieć pewność, że to jest powodem utraty kompresji.

Kolego Ttrol pisze to co mi mówią " fachowcy" o silniku nie ma co sie rozwodzić, bo jak padlina to nic się z tym nie zrobi. Przebieg podałem 220.000 bo taki jest na liczniku ,to nie znaczy że taki jest .To że nie chodzi równo to zapewne wina wtrysku pb , ale nie mi o tym się rozpisywać, bo się na tym nie znam .Dlatego pisze na tym forum , abyście mi pomogli i żeby mozna było zweryfikować fachowość moich fachowców . Jak sprawdzić po vinie to co mi piszecie . Silnik jest z maja 93, więc to nie jest początek produkcji . Poza tym jak możesz to napisz mi co to ma wspólnego początek czy koniec produkcji.W wikipedi jest silnik m60 v8 jako wyprodukowany w alusilu .

Opublikowano
m60b30 jest sporo,nie będziesz miał żadnych problemów z kupnem,cena za taki silnik ok 1000...1500zł,wejdź sobie na allegro,jest tam pełno ofert z całej Polski,koszt przekładki około 400zł.

Witaj , gdzie przełożą silnik za 4 stówki u mnie krzyczą 1000 zł

Opublikowano
W europie rodzaj bloku praktycznie nie ma znaczenia, ponieważ w paliwie jest niska zawartość siarki. Raczej bym obstawiał na duży przebieg (powyżej 500tyś) i/lub złe użytkowanie (marny olej, nieterminowe wymiany, przegrzanie silnika, przeciążanie na zimnym silniku itp).
Opublikowano
Witam, jeżeli masz silnik na gazie to nie ma sensu ładować w niego pieniędzy. Jedyne wyjście to silnik z Niemiec, nawet na Ebay'u jest pełno tych silników. Przy okazji mechanik go rozbierze, zobaczy stan dołu i góry, a potem jak potrzebujesz załozysz sekwencję i będzie ok. Jednakże musisz pamiętać, że koszt takich operacji razem z gazem może wynieść ładnych kilka tysięcy, a nie wiem, czy aż tak jesteś przywiązany do auta. Zawsze można kupić silnik u nas i przełożyć, ale to jest rozwiązanie, które może Cię drogo kosztować. Sam kiedysz szukałem dyfra, i po dwóch kupionych w Polsce, musiałem sprowadzić Niemiec.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Witam, jeżeli masz silnik na gazie to nie ma sensu ładować w niego pieniędzy. Jedyne wyjście to silnik z Niemiec, nawet na Ebay'u jest pełno tych silników. Przy okazji mechanik go rozbierze, zobaczy stan dołu i góry, a potem jak potrzebujesz załozysz sekwencję i będzie ok. Jednakże musisz pamiętać, że koszt takich operacji razem z gazem może wynieść ładnych kilka tysięcy, a nie wiem, czy aż tak jesteś przywiązany do auta. Zawsze można kupić silnik u nas i przełożyć, ale to jest rozwiązanie, które może Cię drogo kosztować. Sam kiedysz szukałem dyfra, i po dwóch kupionych w Polsce, musiałem sprowadzić Niemiec.

Witaj , po się ładować w dodatkowe koszty w rozbieranie i sprawdzanie ? . Chyba jak już to kupić kompletny i sprawdzić ciśnienie , błędy na kompie i tyle . Piszesz że tyle tych silników na Ebay , a ja nic nie mogę znaleźć ,może byś podesłał jakiegoś linka?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ale ja ciągle nie wiem , co jest przyczyną nie równej pracy silnika . Czy brak kompresji ma na to wpływ ? czy jednak wtrysk . Objawy opisywałem wyżej . Proszę o wypowiedzenie się w tym temacie .
Opublikowano
Witam, jeżeli brak kompresji na którymś z cylindrów, tak jak opisałeś wyżej, to ten cylinder nie pali wogóle. Oczywiście, zakładając, że kompresja jest i została tylko źle zmierzona, a wtrysk nie pracuje, to również nie ma palenia na tym cylindrze. W jednym i drugim przypadku silnik ma prawo pracować nierówno, ponieważ wypada zapłon. Nie jesteśmy w stanie przez internet sprawdzić, czy to wtrysk czy kompresja. Oddaj auto to porządnego mechanika, a on Ci diagnozę postawi. Tak jak pisałem wcześniej, jeżeli brak kompresji to cylinder nie paliłby zarówno na gazie jak i na benzynie, a napisałeś, że na gazie chodzi równo. Dlatego śmiałem powątpiewać w diagnozę kompresji przez Ciebie podaną.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Dzięki Ttrol , ale już tylu mechanikow próbowałem i kazdy mówi co innego . Brak w Warszawie znawców E32 z prawdziwego zdarzenia . Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.