Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jakie powinno byc cisnienie na poszczególnych cylindrach . Wiem że równe ,ale jaka powinna być ich wartośc , aby mysleć , że silnik jest do jazdy. Przebieg na liczniku pokazuje 220.000 ,ale myślę że jest więcej
Opublikowano
Ok ,ale za pewne piszecie o parametrach prosto z fabryki . Mój samochód dawno o tym zapomniał . Chcę wiedzieć jaka jest dolna granica ,aby pocieszyć sie jeszcze silnikiem.
Opublikowano
Nie mierzyłem , ale w tym tygodniu mam zamiar. Pytam ,bo zawsze napotykam mechanikow którzy chcą wymienić mi silnik , albo zawieszenie jak przyjeżdżam z jakimkolwiek problemem. Chcę byc co nie co zorientowany .
Opublikowano

jedz do mechaniora i mówisz chce zmierzyć ciśnienie na cylindrach i za nic wiecej nie zapłace i ma zrobić to co Ty mówisz,wkońcu zlecasz jemu robote.

Kolega dobrze pisze,jeżeli nie bierze oleju to nie jest źle,ale ciśnienie może uciekać także przez np wypalone gniazda zaworów.

Jaki masz przebieg silnika i czy w aucie jest LPG??

Opublikowano
Oleju od wymiany do wymianu nic nie bierz , ale nie chodzi równo . Mówią ,że chodzi na 6 cylindrach . Mówią ,że to może wina zaworow , prze co odcięte zostały gary . Może to wina gazu ,za duza dawka gazu ,też może miec wpływ na odcięcie garow .Zero błedów na kompie . Więc zanim coś zacznę robic ,chcę zacząc od kompresji . Chyba ,że sa jakieś inne propozycje od czego powinienem zaczac . Gaz kme , reduktor gold ,wtryski matrix czarne, przebieg tak naprawdę nie znany licznik pokazuje 220.000
Opublikowano
a czy na benzynie także jest ten problem?Auto ma stosunkowo mały przebieg jak na M60 i nie powinno być problemów z zaworami,ale jeżeli jest wadliwa instalacja LPG to możliwe iż masz wypalone gniazda .Sprawdz jak najszybciej ciśnienie na poszczególnych cylindrach i daj znać co i jak
Opublikowano
zaczol bym od sprawdzenia cewek zaplonowych, odpinaj pokoleji i zobaczysz roznice , jezeli cewki sa okey to na duze zuzycie maja wplyw uszkodzone sondy lambda, mozesz je wypiac , potem zresetowac odpieciem aku , komp przestawi sie na tryb awaryjny ( czyli usredni parametry) .

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Też o tym myślałem,ale kolega napisał,że żadnych błędów nie ma,uszkodzenie cewek(wypadanie zapłonu) i sond powinno wykazać na kompie,podjedź może jeszcze do kogoś innego na sprawdzenie.
Nur bmw e32
Opublikowano
Cewki były odpinane .lekko zabujał za kazdym odpięciem .Na kompach byłem dwa razy i czysto .Sondy kupiłem na wszelki wypadek -uniwersalne - ale nie zakładałem , bo jak czysto to po co.
Opublikowano
Witam, jeżeli dymi na czarno to dostaje paliwo, a nie dostaje iskry. Może również dostawać za dużo paliwa, tutaj sonda lambda. Tak było u mnie, ale komputer wyświetlał komunikat Lambda Control. Dziwne jest, że u Ciebie nie ma żadnego błędu, nawet jak jest świeca walnięta, to masz komunikat Lambda Control, ponieważ sonda nie jest w stanie zrekompensować gazów z niepełnego spalania. Nie wiem jak w M60, ale jeżeli są dwie sondy to sprawdź obwód grzania obu, najlepiej amperomierzem. Jeżeli to będzie ok, to zobacz jak się zmienia na nich napięcie. Z drugiej strony jak już kupiłeś to podmień, ja mam uniwersalne Boscha i wszystko śmiga. Ponadto, może być problem zaworów, co za tym idzie słabej kompresji, nie wiem, czy Twoje M60 jest z Nikasilu. W każdym razie zacznij od kompresji, jeżeli będzie zła to silnik na złom, szkoda pchać kasę. Dobre M60 z Niemiec dostaniesz za 1k Euro. Na cewkach posprawdzaj z elektrykiem sterowanie na oscyloskopie, może padł sterownik, a my tutaj próbujemy rzekę kijem zawrócić. Jedno jest pewne, nie może dymić na czarno, nawet jak kręcisz się wokoło.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
jeżeli kopci na czarno to ewidentnie zbyt bogata mieszanka i problem z wtryskami.Być może padł sterownik silnika,lub ktoś coś kombinował przy nim.Póki co czekamy na pomiary ciśnienia
Opublikowano
Miałem jechać na sprawdzenie cisnienia ,ale mechanik ma czas dopiero w środę . Więc wybrałem się na sprawdzenie gazu . Gazownik po sprawdzeniu na analizatorze spalin i wykresów na kompie stwierdził;zbyt bogato na gazie za biednie na benzynie . Na gazie wszystkie cylindry pracują na pb nie . Sondy działają ,bo przy zmianach jakis tam parametrów ( ja się na ty nie znam ) reagowały .Wywnioskował , że to wtrysk nie działa na jednym cylindrze dlatego biednie na pb. Sprawdził opornośc , opornośc ok . Powiedział ,ze elektrycznie sprawny , ale mechanicznie nie koniecznie . Zatem jechać na sprawdzenie ciśnienia ,czy najpierw wymienić wtrysk?
Opublikowano
no jezeli 100 % pewnosci to wymieniaj wtrysk , widzisz czasami jest tak ze komp nie pokazuje wypadania cylindra a gumy ktore sa miedzy swieca a cewka wala iskre na obudowe , nalezy je rowniez wymieniac na nowe co jakis czas przeprowadz test po ciemku pozdejmoj pokrywy uzyj spryskiwacz z woda i przygazuj jak beda niebieskie piorunki , to gumki do wymiany, u mnie delikatnie bylo czuc na wolnych obrotach jak buja , zwiedzilem wszystkie kompy na kazdym ok , kolezka podpowiedzial o gumach i po wymianie jak reka odjol , ale to bylo u mnie . Pozdr

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Pojechałem dla pewności na kompa . Wyskoczył błąd wtrysku 8 nie kasowalny.Pomiar ciśnienia zostanie przesunięty na nastepny tydzień . Kupię wtrysk i chce to zrobic za jednym zamachem .
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam , co do silnika sprawa jasna :cry2: jeden gar 4 drugi 8 reszta 10-11 czyli złom . Nie jasna dla mnie jest sprawa tego wtrysku . Otóż mechanik co mi sprawdzał ciśnienie stwierdził ,że to sterownik silnika dlatego nie chodzi równo i nie chodzi na wszystkich cylindrach. Kolega gazownik powiedział , że on gada głupoty bo jak chodzi na wszystkich na gazie to elektrycznie musi być ok .Wtryski gazowe czytają benzynowe i jak by był padnięty elektrycznie to by na gazie nie działał . Proszę o opinie dla sfrustrowanego posiadacza v8
Opublikowano
A tak przy okazji gdzie i za ile można kupić silnik do V8 . Oczywiście chciałbym możliwie jak najlepszy no i zmozliwością sprawdzenia cisnienia .Jaki jest orientacyjny koszt przekładki
Opublikowano
m60b30 jest sporo,nie będziesz miał żadnych problemów z kupnem,cena za taki silnik ok 1000...1500zł,wejdź sobie na allegro,jest tam pełno ofert z całej Polski,koszt przekładki około 400zł.
Nur bmw e32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.