Skocz do zawartości

320d Problem z temperaturą silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , najlepiej wymienić oby dwa termostaty jak nie był żaden wymieniany. I nie sugerować się tym że główny termostat dobrze wygląda nie jest urwana łapka bo na 90% jest do wymiany. A po wymianie obydwóch termostatów na 120% musi być wszystko w porządku i trzymać stałą temperaturę 90-95*C :)
Opublikowano

no to ja wymieniam egr w ten weekend i zobaczymy co sie bedize dzialo:) a ile mniej wiecej kosztuje glowny termostat? i jak go wymienic? trzeba sie z tym jakos specjalnie nagimnastykowac czy jak?

I powiedzcie mi przy okazji jak sprawdzic czy plyn chlodniczy jest dobry? (bo kupilem auto w maju, i sie boje zeby w zimie mi nie zamarzł)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
no to ja wymieniam egr w ten weekend i zobaczymy co sie bedize dzialo:) a ile mniej wiecej kosztuje glowny termostat? i jak go wymienic? trzeba sie z tym jakos specjalnie nagimnastykowac czy jak?

I powiedzcie mi przy okazji jak sprawdzic czy plyn chlodniczy jest dobry? (bo kupilem auto w maju, i sie boje zeby w zimie mi nie zamarzł)

 

Kolego nie wymieniaj termostatu EGR tylko główny bo on odpowiada za niedogrzanie silnika podczas jazdy, przerabiałem to kiedys wiec wiem, kolega wyzej tez napisał ze problem ustał po wymianie głównego dlatego nie rozumie po co wydawac niepotrzebnie wiecej kasy. Tu masz termostat główny http://moto.allegro.pl/termostat-bmw-e46-320d-e39-520d-febi-oryg-wawa-i1260713577.html lub http://moto.allegro.pl/termostat-bmw-2-0-diesel-e46-320d-e39-520d-nowy-i1261686187.html

Edytowane przez guzior2
Opublikowano
Sprawne mają być oba termostaty jak ma się nagrzewać szybko , od EGR możesz go szybko wykręcić i sprawdzić ma nie przepuszczać powietrza. Jak kupować to raczej polecam orginały duży kosztuje 190 zł a mały 130 zł. Wymiana płynu obowiązkowo co 4 lata. Żeby wyciągnąć główny termostat trza odkręcić i wyciągnąć wentylator i dobrze też jest odkręcić chłodniczkę EGR wtedy mamy dobry dostęp. Do jednej śrubki troszkę ciężko się dostać. I u mnie też było wybite 85 stopni na termostacie a jak patrze w teście to cały czas trzyma mi 95 stopni i bardzo dobrze bo diesel lubi ciepełko.
Opublikowano
Wymieniłem termostat główny, auto dalej nie nagrzewa się tak jak powinno!!, mam pytanie wykręciłem termostat EGR dmuchnąłem w niego z jednej i z drugiej strony, z obydwu przepuszczał powietrze, to normalne??. Jak go wykręcałem to silnik był oczywiście zimny. Wie ktoś może czy pompa wody ma coś wspólnego, czy może przepuszczać wodę między obiegami, bo ktoś taka wersję poruszył w tym temacie!?
Opublikowano
Wymieniłem termostat główny, auto dalej nie nagrzewa się tak jak powinno!!, mam pytanie wykręciłem termostat EGR dmuchnąłem w niego z jednej i z drugiej strony, z obydwu przepuszczał powietrze, to normalne??. Jak go wykręcałem to silnik był oczywiście zimny. Wie ktoś może czy pompa wody ma coś wspólnego, czy może przepuszczać wodę między obiegami, bo ktoś taka wersję poruszył w tym temacie!?

termostat egr do wymiany w takim razie

Opublikowano
ok termostat EGR zamówiony:P, zobaczymy jak będzie;-)

 

A ja mam na odwrót ;) wymienilem od EGR bez efektu i jutro dzialam z głównym.... i zakupiłem go w ASO żeby nie było ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.