Skocz do zawartości

Co to za podzespoły - Silnik M62TU44 w BMW 540i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Chciałbym aby osoby które wiedzą, nazwały poszczególne podzespoły oznaczone strzałkami od 1 do 14 i ew. w dwóch zdaniach (kiedy nazwa nie sugerowałaby przeznaczenia) napisały za co odpowiadają. Myślę, że pomoże to również innym użytkownikom silnika M62TU44.

Pozdrawiam!

 

ps: czy jest jakiś (może być prymitywny) sposób na minimalne podniesienie obrotów przy przepustnicy elektronicznej? Może przy pedale gazu albo gdzieś pod maską? Cokolwiek?

 

http://img408.imageshack.us/img408/8805/coto12.jpg' alt='coto12.jpg'>

 

Uploaded with ImageShack.us[/img]

http://img408.imageshack.us/img408/8805/coto12.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

10 - jeden z tych czujnikow to czujnik polozenia VANOS'a

12 - jesli on wchodzi w termostat - to jest to sterowanie termostatu.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

4 - przepustnica elektroniczna, 11 - wtyczka do sterowania przepustnicy,

9 - elektrozawór odpowietrzający /chyba zbiornik paliwa/

7 - elektrozawór sterujący podciśnieniem, 1 - zbirnik podciśnienia, 5 - przewód podciśnienia

3 - wtyczka czujnika wałka rozrządu

2 - listwa benzynowa - wtryskowa

Opublikowano (edytowane)

Wielkie dzięki :cool2:

 

 

 

 

sorry za OT, ale swoją drogą to instalacja lpg wygląda fatalnie..

 

Jeszcze gorzej wygląda tłumik w środku albo alufelga od strony wewnętrznej -cała brudna normalnie i kształt nijaki :wink: , ale chyba najważniejsze że spełniają swoją rolę jak trzeba...no nie? :norty:

Edytowane przez DAN-LZ
Opublikowano

Wielkie dzięki :cool2:

 

 

 

 

sorry za OT, ale swoją drogą to instalacja lpg wygląda fatalnie..

 

Jeszcze gorzej wygląda tłumik w środku albo alufelga od strony wewnętrznej -cała brudna normalnie i kształt nijaki :wink: , ale chyba najważniejsze że spełniają swoją rolę jak trzeba...no nie? :norty:

Opublikowano

Jeszcze gorzej wygląda tłumik w środku albo alufelga od strony wewnętrznej -cała brudna normalnie i kształt nijaki :wink: , ale chyba najważniejsze że spełniają swoją rolę jak trzeba...no nie? :norty:

 

To ciekawe, czemu w aucie wyjeżdżającym z fabryki nie robią takich pajaków :P

A tak serio, to Ty piszesz o zużyciu (tłumik) i brudzie (felga) a ja o niechlujnym montażu. Nawet pod osłoną nie chciałbym miec takiego 'druta'. howgh

 

pzdr

letki

Opublikowano

 

Nawet pod osłoną nie chciałbym miec takiego 'druta'. howgh

pzdr

letki

 

No widzisz, to się nazywa "Wolny Kraj". Nie chciałbyś mieć pod osłoną takiego "druta" to go nie masz, ja chciałem -to mam :norty: ...do tego przyglądałem się jak to montowano i nie zgłaszałem sprzeciwów. Z resztą robił mi instalację gość co mają BMW w jednym palcu (sam ma E39 V8 na sekwencji). Chyba,że sam jesteś monterem instalacji LPG w jakimś dobrym zakładzie to wiesz lepiej? ... Czy tylko potrafisz wyrazić swoją opinię typu: "to jest ładne a to jest brzydkie" ...

 

ps: silnik V8 daje tyle radości (z LPG też!),że nawet przez chwilę nie zastanawiałem się która wtyczka pod osłoną leży na której...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.