Skocz do zawartości

Bledy po naprawie sterownika abs


zili

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam taki problem. Gdy kupilem moje e39 swiecily sie kontrolki abs/asc. Objawy typowe - niedziala ekonomizer predkosciomierz wariuje wskaznik paliwa, no i swieca w/w kontrolki.

Po podpieciu pod kompa - brak komunikacji ze sterownikiem abs - wniosek - uszkodzony sterownik abs. Wyslalem go do naprawy. Wrocil. Podlaczam go, wlaczam auto, dziala, kontrolki zgasly.

Ruszam, wszystko ok. Jade 20km/h wlacza sie asc, miga kontrolka auto zwalnia automatycznie. Zwalniam ponizej 20, kontrolka gasnie, jade nic nie swieci wszystko ok. Przyspieszam i znowu zaczyna migac kontrola trakcji i auta nieda sie rozpedzic - samo spuszcza z gazu. Wylaczam asc, auto jedzie i jest ok ale swieci sie kontolka asc na stale. WLaczam asc i dalej jak wczesniej. Staje. Wlaczaja sie kontrolki abs/asc i swieca na stale znowu to samo. Teraz pytanie. Sterownik dalej nie dziala, czy moze jednak sterownik juz dziala ale problem jeszcze w czyms, np czujnikach abs. Moze da cos wykasowanie bledu? Czy sprawdzic znowu sterownik, czy moze czujniki, niemam pomyslu.

Mial ktos podobny problem?

pozdrawiam. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Możesz mieć wasdzony nieryginalny czujnik ABS w którymś kole i cyrk gotowy.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć wasdzony nieryginalny czujnik ABS w którymś kole i cyrk gotowy.

 

sprawdź czujniki przy kołach czy są ori, ewentualnie podłącz kompa i porównaj prędkości poszczególnych kół. jeśli będzie ok - sterownik do zwrotu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

sprawdź czujniki przy kołach czy są ori,

i we właściwym kolorze

 

żartowniś..... :mrgreen:

Sa o dwoch kolorach zlacz, szarym i niebieskim. Na prawde robi to roznice...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie zmienialem lozyska, ale podejrzewam ze jedno moze byc do wymiany - lewy przod.

Dodam, co ostatnio zauwazylem - tam gdzie czujnik wlazi w kolo, jest on mocowany srobka przez plastikowe uszko z boku czujnika. Te uszko nie pokrywa sie z dziurka na srube wiec czujnik byl zamontowany na trytytke (?!poprzednio przez kogos). Tak wiec domyslam sie ze nie jest on dokladnie ten sam jaki byl zapewne oryginalnie choc to moze nie jest istotne.. niewiem. Jest on niebieski taki jak powinien byc i pasuje idealnie oprocz tego szczegolu. Liczniki dzialaja, po naprawie sterownika. Czasem podcczas jazdy znika ikonka abs ale wlacza sie co chwile asc i zamyka przepustnice. Wtedy moge jedynie wylaczyc asc, ale na krotko bo zaraz znowu zapalaja sie obie kontrolki i jest jak poprzednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod posta bo mam podobny problem :( U mnie dzieje się tak że na biegach od 1 do 4 mogę go kręcić ile chcę a na 5 biegu do 2 tys obrotów i włącza się kontrola trakcji. Dodam że miałem wymieniane łożyska (2szt) z tyłu i wymieniałem jeszcze czujniki abs też 2 szt ale z przodu. Czujniki wsadziłem firmy autolog(germańskie) no i oczywiście działają jak trzeba a na kompie nie wyświetla żadnego błędu z czujnikami abs. Czy ktoś wie co to może być?

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.