Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ooo dzięki o takie coś mi chodziło czyli nie kombinować z matami innych firm kupić to co ty najlepiej? ps: ile tego tak mniej wiecej metrów zakupiłeś i jaka cena tak plus minus
  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Możesz kupić też innej firmy:)

U mnie tego sporo poszło bo też robiłem tylne drzwi.

Na przednie drzwi powinno starczyć ok 4-5 mat ( na jedne drzwi ) STP czy Silent Coat, a piankę możesz kupić 1 m x 1m i powinno starczyć, ewentualnie trochę na zapas :)

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do N47 jest jeszcze wygłuszenie które nie było montowane w Exx - osłona na pasek wielorowkowy, chłodnicę EGR która montowana była w m.in. w F10 w tych silnikach. Zasłania przód silnika i ładnie się zgrywa z górną osłoną. Wszystko pasuje bez problemu. Dodatkowo osłania wszystkie rolki, pasek i cały przód silnika (oprócz koła pasowego) przed zanieczyszczeniami, wodą jaka się dostaje przez chłodnicę.

Trzeba tylko dodatkowo zakupić śrubę 11 14 8 513 134 którą wkręca się w blok silnika i ona ustala pewien dystans od pasków.

Osłona nr 11148510114 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/8510114-oslona-akustyczna-przednia/i55777/kL/sN/r2014/m04

Była też montowana w N57 ale nie wiem jak jest w Exx czy tam była czy nie.

 

Pytanie jeszcze w kwestii wygłuszenia drzwi:

Czy po wygłuszeniu drzwi faktycznie jest różnica? Czy ta pianka oryginalna jest przyklejona i ciężko ją odkleić? Czy później nie ma problemu z jej zamocowaniem?

Opublikowano
Do N47 jest jeszcze wygłuszenie które nie było montowane w Exx - osłona na pasek wielorowkowy, chłodnicę EGR która montowana była w m.in. w F10 w tych silnikach. Zasłania przód silnika i ładnie się zgrywa z górną osłoną. Wszystko pasuje bez problemu. Dodatkowo osłania wszystkie rolki, pasek i cały przód silnika (oprócz koła pasowego) przed zanieczyszczeniami, wodą jaka się dostaje przez chłodnicę.

Trzeba tylko dodatkowo zakupić śrubę 11 14 8 513 134 którą wkręca się w blok silnika i ona ustala pewien dystans od pasków.

Osłona nr 11148510114 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/8510114-oslona-akustyczna-przednia/i55777/kL/sN/r2014/m04

Była też montowana w N57 ale nie wiem jak jest w Exx czy tam była czy nie.

 

Pytanie jeszcze w kwestii wygłuszenia drzwi:

Czy po wygłuszeniu drzwi faktycznie jest różnica? Czy ta pianka oryginalna jest przyklejona i ciężko ją odkleić? Czy później nie ma problemu z jej zamocowaniem?

 

 

Ja wygłuszyłem wszystkie drzwi tę matą która w ciul kosztuje ! zapłaciłem za całość już nie pamiętam dokładnie 1400 zł jakoś tak zero różnicy totalne nic

 

 

PS: Zastanawia mnie to o czym piszesz gdzie idzie kupić te wygłuszenie?

Opublikowano

np w ASO ;)

Czy ta osłona pasuje do każdego silnika n47?

konkretnie czy pasować ona będzie do n47d20c 143km auto e91 LCI 318d

Opublikowano
to że w aso to sie idzie domyśleć to jest sprawa logiczna mam na myśli coś po za bo ASO oznacza coś 100% drożej...swoją drogą ile to może kosztować?
Opublikowano

Szozdul,

dzięki za odpowiedź.

Masz to założone u siebie, mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcia? :wink:

 

tomasztolala,

W sklepach internetowych z częściami do BMW np czescidobmw kupisz taniej jak w ASO. W samym ASO myślę, że koszt tego wygłuszenia to max 200 PLN

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak to wygląda, dodatkowo jest jeszcze osłona z F10 - pasuje po lekkim tuningu ;) oraz wklejona mata GMS010 na podszybiu i maska wygłuszona GMS07 (mata butylowa) + na wierzchu GMS010 oraz oryginalne wygłuszenie.

oqz_RiN9xi244i6Kk9UQQXip3p-TkGSNh4IypwIqUs8=w1492-h839-no

 

DSC_0130.JPG

 

DSC_0131.JPG

 

DSC_0132.JPG

 

DSC_0133.JPG

 

DSC_0134.JPG

 

DSC_0140.JPG

 

DSC_0141.JPG

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cała, maty butylowe + pianka pod wygłuszaniem oryginalnym. Na samym tyle (nad filtrem kabinowym) jest tylko mata butylowa ale z czasem może uzupełnię jeszcze pianką.

Zastanawiam się nad drzwiami czy warto wygluszać.

Opublikowano
Warto warto. Ja wygłaszałem drzwi i nadkola od wewnątrz głownie od strony grodzi i jestem z tego baaardzo zadowolony. Dodatkowo podniosłem troszkę wykładzinę w środku i ponaklejalem od grodzi w dół . Elekt naprawdę bardzo fajny
Opublikowano
Jak dla mnie bardzo nie warto 1300zl wyrzucone posle zdjencia jak przebiegaly prace u mnie i ile czasu na to poswiecilem przod i tyl wyciszylem zero efektu co prawda nadola nie robilem ale drzwi dwoma rodzajmi mat maska silnika jak i te plastki tak samo totalne zero efektu.nie wiem jakim cudem;p
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Warto warto. Ja wygłaszałem drzwi i nadkola od wewnątrz głownie od strony grodzi i jestem z tego baaardzo zadowolony. Dodatkowo podniosłem troszkę wykładzinę w środku i ponaklejalem od grodzi w dół . Elekt naprawdę bardzo fajny

 

Od wewnątrz, czyli gdzie? :) możesz dokładniej to opisać, jakieś fotki? :)

 

A ciężko było w środku dostać się pod tą wykładzinę? Udało Ci się wszystko później spasować jak w oryginale?

 

Czy z drzwiami nie było problemu, jeśli chodzi o tą oryginalną piankę? Nie odczepia się później?

Opublikowano

Fotek poszukam i wrzucę wieczorkiem bo kojarze że robiłem.

Co do wykładziny tylko ją podwinąłem nie demontowałem tunelu itp.

Co do drzwi absolutnie żadnego problemu. Pianka jest na jakimś gumowym kleju i bardzo chętnie sie przyczepia potem :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie te co piszesz. Trochę waży ale maska nadal otwiera się bez problemu na siłownikach. Fajnie, że udało się zamontować oryginalne wygłuszanie na to.
Opublikowano
Dokładnie te co piszesz. Trochę waży ale maska nadal otwiera się bez problemu na siłownikach. Fajnie, że udało się zamontować oryginalne wygłuszanie na to.

Bo o to chodzi, by wyglądało jak ori :8) :cool2:

Ile poszło na maskę i za ile? Zatrzaski od wygłuszenia pod maską łatwo wyszły?

-------------------

Artur

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jednego i drugiego kupiłem 200x50cm ale sporo zostało. Koszt 200 zł. Spinki dały się wykręcić tzn.ten środek wykręciłem a reszta wyszła lekko podważając.
Opublikowano

u mnie to wyglądało tak

 

 

http://oi58.tinypic.com/2vjop3p.jpg

 

http://oi62.tinypic.com/1111ibo.jpg

 

 

 

 

tak samo klapa silnika

 

 

No i efekt zerowy masa pieniędzy wydana w błoto

 

na wiosnę mam zamiar to zdejmować bo trochę aż wstyd przed samym sobą kombinacje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślę, ze chciałeś tym osiągnąć efekt wyciszenia jak w 5, ale do tego zabrakło wyciszenia podłogi, nadkoli i dachu oraz ściany grodziowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.