Skocz do zawartości

E91 Wygłuszenie


dziqsek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
To jest pianka, nawet jak zlozysz dwie razem ńiby na 14 cm to po niedlugim czas sie zrobiz tego 5 cm :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepalna??? Tu masz 3 cm, jak chcesz z klejem to tu 3cm ale biała... :roll:

Producent może przesłać Ci testy z palności :mrgreen: A co tam, sam zapytam...

 

Sam sie zastanawiam nad wywaleniem resztek ori wygłuszenia i wklejenia nowej maty - te powyżej są niby niepalne ale i tak trzeba by coś rzeźbić bo idzie pod samą matą rurka do EGRa.

Znowu ori tez niby niepalna jest wiec az tak gorąco tam być nie może.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
na moje oko nie ma szans by to pasowało P&P, chociażby otwór na korek wlewu oleju ma inny kształt i chyba inne umiejscowienie.

 

wydaje mi się, że lepszy rozwiązaniem jest zakup niepalnego wygłuszenia - http://allegro.pl/pianka-wygluszajaca-mata-piramidki-200x100-x-7-cm-i2582488661.html i poświęcenie trochę pracy na montaż.

 

Elementy wygłuszania z silnika N47N nie pasują do N47... Próbowałem to zamontować i nie ma najmniejszej szansy...

 

Po pierwsze... osłona górna silnika ma w innym miejscu uchwyty

 

Po drugie... wygłuszenie wtrysków może i da się upchnąć na siłę ale jest problem z założeniem osłony górnej silnika

 

Po trzecie... wygłuszenia miski olejowej też nie da się zamontować bo miska w N47N ma specjalne ucho do przykręcenia tej osłony...

 

Pozdrawiam :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Rysunek poglądowy poniżej...

 

Samo wygłuszenie wykonane jest z materiału podobnego do tego z którego wykonana jest oryginalna mata na maskę...

 

http://i48.tinypic.com/2cxc1zc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pianka, nawet jak zlozysz dwie razem ńiby na 14 cm to po niedlugim czas sie zrobiz tego 5 cm :)

 

Ja u siebie pod gorna oslona silnika wsadzilem trzy warstwy filcu a kazdy mial grubosc 2 cm, robiac to zgodnie z sugestia kolegi azajec dodawalem co kilka dni kolejna wartstwe jak poprzednia sie juz uklepala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pianka, nawet jak zlozysz dwie razem ńiby na 14 cm to po niedlugim czas sie zrobiz tego 5 cm :)

 

Ja u siebie pod gorna oslona silnika wsadzilem trzy warstwy filcu a kazdy mial grubosc 2 cm, robiac to zgodnie z sugestia kolegi azajec dodawalem co kilka dni kolejna wartstwe jak poprzednia sie juz uklepala.

 

 

Oryginalnego czy znalazłeś jakąś ciekawą alternatywę.

 

Ps. Prmax dzięki za rysunek wygłuszenia miski ciekawie to wygląda, jak cena wiadomo coś na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnego czy znalazłeś jakąś ciekawą alternatywę.

 

Alternatywę w wersji budżetowej (http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-wygluszenie-poroso-filc-2x1-i2583146830.html). Dodatkowo podkleiłem dwie warstwy tej maty między maskę a ori wygłuszenie maski (chodziło o to żeby nie było widać tego dość brzydkiego filcu). Na profesjonalnych materialach na pewno efekt jest lepszy ale i tak odnotowalem duza poprawe na plus (w silnikach preLCI kultura pracy diesli jest nieco gorsza, przynajmniej w moim przypadku klekotalo to jak traktor a teraz jest spokoj).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Oryginalnego czy znalazłeś jakąś ciekawą alternatywę.

 

Alternatywę w wersji budżetowej (http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-wygluszenie-poroso-filc-2x1-i2583146830.html). Dodatkowo podkleiłem dwie warstwy tej maty między maskę a ori wygłuszenie maski (chodziło o to żeby nie było widać tego dość brzydkiego filcu). Na profesjonalnych materialach na pewno efekt jest lepszy ale i tak odnotowalem duza poprawe na plus (w silnikach preLCI kultura pracy diesli jest nieco gorsza, przynajmniej w moim przypadku klekotalo to jak traktor a teraz jest spokoj).

 

A nie obawiasz się że mata filcowa będzie dość mocno chłonęła wilgoć ? (duże różnice temperatur szczególnie zimą)

 

Wydaje mi się, ze ten materiał raczej stosowany jest do tłumienia wnętrza pojazdu np. w car-audio z wyłączeniem drzwi oczywiście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie obawiasz się że mata filcowa będzie dość mocno chłonęła wilgoć ? (duże różnice temperatur szczególnie zimą)

 

Wydaje mi się, ze ten materiał raczej stosowany jest do tłumienia wnętrza pojazdu np. w car-audio z wyłączeniem drzwi oczywiście...

 

Muszę przyznać że nie myślałem o tym... Może azajec może coś na temat powiedzieć (?) bo on to ma u siebie od kilku sezonów (patrz pierwsza strona tego wątku) a ja zrobiłem kilka miesięcy temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Wilgoćpewnie złapie, ale jak autko troche przejedzie i złapie temperature to szybko wyschnie, ale to błędne koło. Można tez podkleić maskę bitumem albo aluminiową.

 

Wygłuszenie miski jest chyba tylko po to żeby rozrządu nie było w razie czego aż tak słychać :duh:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

panowie właśnie zrobiłem 4tys po europie swoją e91 LCI i jestem mocno zawiedziony głośnością auta. Poprzednia pre-LCI była o niebo cichsza. Nie wiem czy to wina opon rof, czy może zawieszenia m, ale wygląda na to że duża część hałasu idzie od podwozia, nadkoli i przegrody silnika. Do tego stopnia że słychać nawet bardzo wyraźnie dźwięk przejeżdżania przez malowane pasy (nie żeberkowane) i głosność auta zależy od rodzaju asfaltu po którym się jedzie. Przy 140 jest głośniej niż w poprzedniej przy 180... nędza.

W związku z tym chcę wygłuszyć całą podłogę, nadkola i przegrodę komory, wiecie może kto we Wroclawiu to sensownie ogarnia, nie zniszczy auta, nie skasuje jak za złote klamki i najlepiej żeby nie zwiększył wagi auta o 100kg :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilgoćpewnie złapie, ale jak autko troche przejedzie i złapie temperature to szybko wyschnie, ale to błędne koło. Można tez podkleić maskę bitumem albo aluminiową.

 

Wygłuszenie miski jest chyba tylko po to żeby rozrządu nie było w razie czego aż tak słychać :duh:

 

Ja póki co zakupiłem troszkę używaną ori wygłuszkę pod maskę ale efekt jest minimalny- benzyna (ale zawsze coś ;) )

 

Dziqsek zrobiłeś coś w temacie wygłuszania u siebie czy będziesz się tym dopiero bawić w E61 ?

 

Zbaczając troszkę z tematu -zalałem ostatnio Liqui Moly 5153 oraz pełen bak shell v power racing 100 gdyż tak zalecał producent środka (minimum 98 oktanów) Silnik - wtryski może nie pracują ciszej (przejechałem jakieś 200km) ale zauważalnie spadło spalanie w cyklu miejskim z 12,5l/100km na 10,5l/100km ! Tylko nie wiem czy to nie jest przypadkiem zasługa wysokooktanowej benzyny ? czy wspomnianego wcześniej preparatu? Zobaczę co będzie jak zaleje znowu PB95...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze rozumiem, że w oryginale benzyna nie posiadała wygłuszki w ogóle?!

Jeśli chodzi o spadek spalania to efekt lepszego paliwa.

 

No słyszałem taką opinię, że nie posiadała ale jak wpiszesz nr produktu to wychodzi ,że pasuje do benzyn...

:?: chyba nie zaszkodzi :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Oooo to wpadne do Wrocka posluchac :) Ile Ci krzykneli za komplet ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo to wpadne do Wrocka posluchac :) Ile Ci krzykneli za komplet ?

 

Zapraszam :) cena to kwestia dość indywidualna, ale powiedzmy że "około" 2,5 tys :)

Swoją drogą bardzo konkretni i ogarnięci goście, robią dużo beemek po lifcie :) potwierdzając że przedliftowe wersje są znacznie cichsze (wiem bo miałem).

Jeden z głównych powodów hałasu to przednie nadkola... które niewyciszone niczym rezonują i dodatkowo przepuszczają cały hałas przez szparę w okolicy zawiasów, zresztą, wystarczy popukać w blachę nadkola ręką, brzęczy jak na starej syrence :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przed liftowa wersja jest cichsza w środku niż po, to ja mam straszny niedosłuch :norty: Jeździłem e91 320d 163KM i teraz swoją e91 320xD 184KM i porównania nie ma - pierwsza dawała po uszach a w drugiej cisza :cool2:

Swoją drogą - 2,5K za wygłuszenie auta to nie mało, ale zakres prac spory :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.