Skocz do zawartości

PROSZE O POMOC PROBLEM TDS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ona juz byla u 3 mechanikow:) obecnie jestem w anglii i auto robi mi moj znajomy ktory pracuje w salonie mercedesa wymienilismy pompe wody termostat i dzisiaj zauwazyl ze 3/4 chlodnicy jest zimne. Mam nadzieje ze to bedzie to pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Wymieniona chlodnica na orginalna nowa , nowy termostan i problem nie znikl prawy gorny przewod cieply chlodnica z prawej strony ciepla a dolny ktory idzie do termostatu zimny chlodnica z tamtej strony zimna:/ nie mam pojecia o co mu chodzi prosze o pomoc nie mam jak wrocic do domu:( pozdrawiam
Opublikowano
witam wyjalem termostat auto dalej sie grzeje a chlodnica jest nadal zimna. Cisnienie w dolnym wezu jest ale jest chlodny. Prosze podpowiedzcie co to moze byc. Uszczelka a moze pompa?
Opublikowano

Jeśli silnik się przegrzewa, a chłodnica jest zimna pomimo wyjętego termostatu, to nie ma obiegu cieczy w układzie chłodzenia. Przyczyny mogą być dwie :

1. Ślizga Ci się wirnik pompy wody na ośce (jeżeli jest wykonany z tworzywa sztucznego). Co prawda pisałeś,że mechanik sprawdzał pompę, ale czy dokładnie? Po wyjęciu pompy, wirnik z reguły jest już zimny, zaciska się na ośce i wszystko wydaje się OK. Po ponownym montażu i rozgrzaniu rozszerza się i zaczyna ślizgać.

2. Zapowietrzony układ chłodzenia.

- możliwe, że zapowietrza Ci się przez nieszczelność w okolicach nagrzewnicy.

- nieprawidłowo odpowietrzacie układ

 

Jeśli układ jest napełniony do pełna i wydaje się odpowietrzony, spróbuj zsunąć przewód idący do nagrzewnicy (ten przy zaworkach sterujących tem. wnętrza) i zobacz czy nie "syknie" tamtędy powietrze.

 

Układ chłodzenia w Bmw niby jest samo-odpowietrzający, ale praktyka wykazuje zupełnie inaczej.

Opublikowano
Witam. Po dzisiejszym tescie na cisnienie okazalo sie ze jest to wina głowicy albo uszczelki bede wiedzial dopiero w piatek za tydzien pozdrawiam
Opublikowano
Witam. Nie wiem jaki to test ale wiem jak to robili. Rozgrzewaja auto az kreska bedzie na srodku gasza auto wykrecaja wtryski odkrecaja korek od zbiorniczka nakrecaja cos na zbiorniczek i sprawdzaja cisnienie w ukladzie jakos tak. Powiedzial mi gosciu ze na 100% uszczelka albo glowica
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Siema wszystkim.Mam taki problem z moim tdsem.Do dzis bylo wporzadku a le rano poczulem podmuch zimnego powietrza a predzej mi sie normalnie nagrzewal.Wskazowka temp. zaczela wychylac sie w prawo od pionu ale niedalem dojsc do czerwonego.Chociaz niewiem czy sie nieprzegrzal silnik glowica.Sprawdzilem olej i plyn chlodnicy wygloda ze jest ok.Ale w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego niema tego strumyka plynu jakby obiegu niebylo.Czy to pompa wody?A jeszcze przedtym predzej jezdzilem jakis czas ze jak silnik byl zimny to mial moc tzn turbina sie zalaczyla a jak zlapal swoja temp. to zrobil sie mulowaty i niemial juz mocy.Niewiem jaka tego przyczyna.Pozdro:-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.