Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, otóz miałem chłodnice przymocowaną za pomocą zapinek plastikowych i jedna sie zerwała i narobiło sie troszke szkód. A więc jeden z wezyków obcierał o wiatrak alternatora i zrobiła sie dziura- wyleciała mi woda, pękł mi wiatrak od wisco. Dzis wymieniłem węzyk, nalałem wody,odpaliłem auto odpowietrzyłem no i problem sie pojawił bo wisko sie zepsuło, nie wchodzi na obroty, takze łozysko wiskotyczne mam do wymiany. Ale,moje pytanie brzmi: czy jak to wisko sie zepsuje to silnik tak szybko sie grzeje?? Normalnie po jakichs 3 minutach(wolne obroty) wskazówka temp. wykraczałą duzo ponad srodkową. Moze odrazu termostat mi padł i dla tego tak jest?? A moze cos innego sie zepsuło?? Czy to mozliwe ze przez zepsute wisko sie tak grzeje?? Pojechałem sie przejechac mysląc ze moze podczas jazdy temp, bedzie spadac, ale niestety nie. Bo nie wiem czy tylko wisko wymieniac czy moze cos jeszcze, proszę o sugestie i pomoc.
Opublikowano
tak auto będzie się dość szybko grzało gdyż nic go nie chłodzi.Co do termostatu to można go sprawdzić w prosty sposób.Wyjmujesz,zalewasz gorącą wodą i patrzysz czy otwiera się do końca.
Opublikowano
Bez przesady,jak jest zupełnie zimny silnik,to po 3 min. temperatura nie poleci ponad pion.Moim zdaniem,układ nie jest całkowicie odpowietrzony.Ja u siebie,przez tydzień,codziennie po jeździe,odkręcałem odpowietrznik i cały czas powietrze było.Dopiero po tym czasie,układ odpowietrzył się całkowicie.
Opublikowano
Kolego wisco to dość duży wydatek ja u siebie zmieniałem i zapłaciłem prawie 200 PLN, jest ich też co najmniej z tego co się orientuje 2 rodzaje,w łatwy sposób można sprawdzić czy akurat jest zepsute : jak już masz rozgrzany silnik zgasisz go i jak od razu wiatrak się nie zatrzyma tylko po jakimś czasie to zepsute.U mnie tak było i temperatura szybko przechodziła ponad pion po wymianie od razu była ogromna różnica i teraz mam fajny dźwięk takiego lekkiego szumu powietrza od wiatraka :D :D :D
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Opublikowano
Jest tak ja mówisz, ja zgasze silnik to sie kreci... a i zauwazyłem ze czasem sie załącza i zwiekszają sie jego obroty. Ale tez okazało sie ze termostat miałem zepsuty, otwierał sie dopiero przy jakichś 100 stopniach, sprawdzałem metodą domową. Jak narazie sie nie grzeje, tylko nie wiem czemu, ale wskaznik temp. zaczął mi troszke szalec, raz jest na dole raz na górze, mometalnie sie zwieksza i zmniejsza temeratura wg niego. Moze znacie przyczyne?? A i czy jest jakis sposób zeby sprawdzic czy pompa wody działa?? Bo mam dziwne przeczucia ze to jej ostatki sił...
Opublikowano
VISCO idzie naprawić tanim kosztem wystarczy znać zasadę jego działania a psuje się najczęściej jedno.....olej w visco już nie ma właściwości silikonowych i nie twardnieje pod wpływem temp albo puściła usczelka i wyleciał. Koszt oleju silikonowego to bodjaże 27zł w google na youtubie są opisy jak rozebrać i naprawić.
Opublikowano
Tak jak kolega wczesniej napislal"ODPOWIETRZ DOBRZE UKLAD " a co do sprzegla wiskotycznego to nie kombinuj tylko kup nowe .
iZzI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.